Allereerst wil ik even wat ophelderen: Persoonlijke omstandigheden maakten dat ik deze lang gekoesterde wens op de lange baan moest schuiven (getuige de lange periode tussen het voorstellen en mijn eerste daadwerkelijke kweekverslag).
Ik wilde niet langer wachten dus ga nu roeien met de riemen die ik heb. Hierbij kan ik wel rekenen op deskundig advies. Bovendien heb mij al stellig voorgenomen om de volgende ronde qua opzet iets groter aan te pakken. Een Bonanza kast compleet met alles erop en eraan. Maar dat is nu nog toekomst muziek.
Dit eerste kweekje is vooral om inzicht te krijgen in het proces en een beetje oog te ontwikkelen voor zaken die van belang zijn in dat proces. Hoe moet ik plannen, welke stappen horen daarbij, welke handelingen horen daarbij, wat voor invloed hebben die op het proces, etc.
Ik was van plan te beginnen met autoflowers (Hulkberry, maar heb toch besloten direct voor de femmies te gaan. Namelijk 2 stk Royal Gorilla en 2 stk Northern Light.
OPZET
Tent DR 60 - 60x60x160
G-tools inline fan
Filter en Lumatec EVSA (buiten de tent geplaatst)
Condensator
Clipfan (ventilator) onderweg, Garden HighPRO PROfan 20 cm 12 watt
Tensiometer Blumat
HPS lamp Phillips SON-T 600 watt
38 liter airpot
ik ga scroggen
4 Royal Queen Seeds zaden, twee Royal Gorilla en 2 Northern Light
30ste in filter om te ontkiemen
voeding: BAC Organic Grow/Organic Bloom
potgrond: Pokon RHP, 60 dagen voorbemest
1 feb - 2 zaadjes RG in de grond
NL moet nog iets ontkiemen
Ik wilde niet langer wachten dus ga nu roeien met de riemen die ik heb. Hierbij kan ik wel rekenen op deskundig advies. Bovendien heb mij al stellig voorgenomen om de volgende ronde qua opzet iets groter aan te pakken. Een Bonanza kast compleet met alles erop en eraan. Maar dat is nu nog toekomst muziek.
Dit eerste kweekje is vooral om inzicht te krijgen in het proces en een beetje oog te ontwikkelen voor zaken die van belang zijn in dat proces. Hoe moet ik plannen, welke stappen horen daarbij, welke handelingen horen daarbij, wat voor invloed hebben die op het proces, etc.
Ik was van plan te beginnen met autoflowers (Hulkberry, maar heb toch besloten direct voor de femmies te gaan. Namelijk 2 stk Royal Gorilla en 2 stk Northern Light.
OPZET
Tent DR 60 - 60x60x160
G-tools inline fan
Filter en Lumatec EVSA (buiten de tent geplaatst)
Condensator
Clipfan (ventilator) onderweg, Garden HighPRO PROfan 20 cm 12 watt
Tensiometer Blumat
HPS lamp Phillips SON-T 600 watt
38 liter airpot
ik ga scroggen
4 Royal Queen Seeds zaden, twee Royal Gorilla en 2 Northern Light
30ste in filter om te ontkiemen
voeding: BAC Organic Grow/Organic Bloom
potgrond: Pokon RHP, 60 dagen voorbemest
1 feb - 2 zaadjes RG in de grond
NL moet nog iets ontkiemen