Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1x Northern Light en 2x Royal Gorilla zaailingen onder 600 watt HPS (dimbaar) in een 60x60
Collapse
X
-
Last edited by TheBigDudeski; 3 February 2021, 16:10.Tags: Geen
-
ik zo toch kijken voor een groter tentje 80 80 of 90 90 kan je die grote ruimte meer benutten en de warm lucht heeft meer plaats en je afzuiging zal minder hard moeten werken.
maar in ieder geval KOOP EEN GROTERE TENT
succes verder
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
-
Ik was de eerste die reageerde over de warmte, omdat ik toen niet wist dat je VSA dimbaar was. Als je nu je voorschakelapparaat buiten de tent hangt en de lamp dimt naar ongeveer 200 watt, dan zal je afzuiging dat toch wel redden ? 26 graden als max is prima, in het donker zou ik eventueel bijverwarmen tot 18 a 19 graden....
Comment
-
Je hebt de stand op 250w staan op het ogenblik?
Ne tentje heeft toch niet zoveel met handigheid te maken, je bedoelt om de lucht op een goeie manier naar buiten te leiden en verbindingen maken, die warme lucht word toch naar buiten afgevoerd toch?
Het verschil in temp is idd groot maar een warmtematje kan wel voor oplossing zorgen Overweeg dan wel eerst als je geen grotere tent koopt (dat had ikzelf toch gedaan met een versch standen hps schakelaar) dat je daar niet staat met je 60cm mat moest je het overwegenEverything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Gebruiker QnQ heeft me gewezen op de gebrekkige opmaak van mijn topic en dan met name de titel. Sorry hiervoor, ik heb de topic in je tag "hoe word ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?" wel doorgenomen maar blijkbaar toch niet goed begrepen wat er van me verwacht wordt. Ik dacht juist specifiek te zijn maar bij nader inzien zie ik in dat de titel inderdaad wel erg vaag en algemeen is. Ik zal werken aan de opmaak van mijn kweekverslagen.
-
Als jij je eerste post wijzigt (rechtsonder het bericht), dan kun je de topic titel aanpassen. Iets als 2x Northern Light 1x Royal Gorilla onder 600w HPS in een te kleine tent () of hoe je het ook maar wilt noemen. Daarna klik je weer op de groene knop met 'plaats bericht' en klaar is Bud Marley.
-
Naar aanleiding van de uitstekende suggestie door TheBigDudeski, zie titel
'Really ties the post together'
Comment
-
bud Marley,
hier een beknopt stukje hoe Gorilla is ontstaan uit een hermafrodiet vanaf het eerste moment
Comment
-
en zeker van RQSThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
Comment