All in Zamnesia deze ronde, en terug Fems.
Gronest 15 liter potten met een Z op genaaid en Zaad.
20210204_085424.jpg Runtz, Bruce Banner 3, Larry Bird Kush, Monster Skittles en een zoete LemonAK. De laatste ontkiemster wordt reserve.
De voeding: 20210204_085620.jpg Een soort vermalen biotabs, en wat druppels.
We gaan het ervaren
Ik doe ze wel meteen in de grote pot. Hun jeugd brengen ze door in mijn 60 op 60 homebox met 40watt cosmorrow LEDlicht van Secret Jardin.
Eventueel komt daar nog een Tled bij.
Later verhuizen ze naar de bonanza met 150 watt G Bars en nog drie Cosmorrow Ledstrips van telkens 20 watt, groei, UV en IR. Die IR krijgen ze maar een halfuurtje denk ik, moet me nog wat inlezen.
20210204_091349.jpg
De grond van vorige ronde herbruikt en opgewaardeerd met die Monster bud korrels en megaworm. Aangevuld met nog wat bio zaai en stek- en potgrond van DCM.
Zaadjes liggen op een wattenschijfje nat te zijn in een brooddoos.
De volgende ronde!
Gronest 15 liter potten met een Z op genaaid en Zaad.
20210204_085424.jpg Runtz, Bruce Banner 3, Larry Bird Kush, Monster Skittles en een zoete LemonAK. De laatste ontkiemster wordt reserve.
De voeding: 20210204_085620.jpg Een soort vermalen biotabs, en wat druppels.
We gaan het ervaren
Ik doe ze wel meteen in de grote pot. Hun jeugd brengen ze door in mijn 60 op 60 homebox met 40watt cosmorrow LEDlicht van Secret Jardin.
Eventueel komt daar nog een Tled bij.
Later verhuizen ze naar de bonanza met 150 watt G Bars en nog drie Cosmorrow Ledstrips van telkens 20 watt, groei, UV en IR. Die IR krijgen ze maar een halfuurtje denk ik, moet me nog wat inlezen.
20210204_091349.jpg
De grond van vorige ronde herbruikt en opgewaardeerd met die Monster bud korrels en megaworm. Aangevuld met nog wat bio zaai en stek- en potgrond van DCM.
Zaadjes liggen op een wattenschijfje nat te zijn in een brooddoos.
De volgende ronde!
Comment