Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag watergift verlaagd naar 400ml per plant, ze hebben niet veel gedronken afgelopen nacht.
Lamp op 43cm van de hoogste toppen en temp rond de 25,5 graden en lv rond de 35%
Morgen ff wat schoteltjes halen om onder de potten te zetten zodat ze A: op gelijke hoogte komen B: ze niet meer in contact met de grond staan
Alle commentaar is welkom
Hier nog ff wat foto's van me schatjes
Thnx Dude en Nas, ze gaan nog steeds lekker me plantjes.
Vandaag bloeien ze precies 1 week en de thc aanmaak is al begonnen dat beloofd wat zo te zien.
Temp nog steeds rond de 26 graden en lv rond de 40%, lamp is weer een paar cm hoger gezet
hoogste plant zat bijna op 40 cm van de lamp.
Sommige toppen hebben dunne witte haartjes en een aantal dikke witte haren, heeft dat ergens mee te maken ghehehe
Thnx peeps gaat idd erg hard momenteel en doe zekers mijn best om goed aan te laten dikken
Vind persoonlijk dat ze iets te veel in de voeding staan, zie nu bij de 2 voorste planten de onderste bladeren beetje verbranden dus ff een voeding stop.
Of is het beter om voedings dosis te verlagen ?? ze krijgen nu om de 3 dagen 5ml voeding op 2 ltr water, heb de watergift ook verlaagd naar 400 ml per plant en ze hangen na 24 uur niet maar de potten voelen wel lichter aan.
De tweeling (links voor) staat volgens mij te iets te zuur of het is een samenloop van bijna te veel voeding dat ben ik nog niet zeker, hoop dat iemand mij dit kan bevestigen.
Verder gaan ze mooi zie de thc aanmaak al in volle gang is op alle toppen en ze de witte haren er ook als een gek uitschieten
Ben achter probleem veroorzaker nr1 temp. mtr om me afzuig aan te sturen, ging ze net wateren en kreeg 't ff warm in de tent
dacht van ff draaien aan dat ding hoor ik em aan en uit klikken maar afzuig slaat niet harder aan.
Houd ik dat ding liggend doet ie et weer
Gelukkig nog een reserve liggen die erin geknald, dat ging geeft rond de 30 graden aan in de tent
Dit is nu verholpen en kijken of me plant links voor beter zal trekken of niet en de rest ook ghehehe
Alles is ook op gelijke hoogte gezet nu had ik eingelijk al veel eerder moeten doen, lazy me
Comment