Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia Mataro blue

ga lekker daar zoooooo
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Thnx Peeps voor de berichten makes me happy.
      Heb de planten een lange tijd niet bekeken met de lamp uit en ik kreeg een vermoede dat ze niet zo groen zouden staan als op de foto's
      Dus maar ff de lamp uit gemaakt en een paar foto's genomen en zag dit
      Attached Files
      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Yo Paffy.

2 weken zichtbare bloei of 12/12 lichtregime?

Ze staan er overigens erg mooi bij.

Succes tot de volgende update!

Comment

Dat ziet er mooi uit paffy!!

Mooie planten met mooie toppen in the make.

Succes verder!!!

Grtz

Comment

Thnx Hushem & Dude!!

Ze zitten nu in 3e week zichtbare bloei en 5e week sinds de klok op 12/12 is gezet

Me ICE was ongeveer na 5 weken zichtbare bloei om deze level dus dat beloofd idd wat.

Thnx & Grtz Peeps!!

Comment

FF weer wat foto's geschoten van me dames, eentje voor het licht aanging en de rest met licht aan.
              Vorige instellingen op me cam maakte de plantjes groener dan in het echt bleek want ze beginnen lichter te worden ik hoop dit probleem snel te kunnen verhelpen.

Maar zie verder dat de budjes netjes doorgroeien en de thc aanmaak ook in volle gang is!
              Zie de pictures zou ik zeggen, ondanks de problemen staan ze er nog netjes bij vind ik zelf.
              Een paar mooie close ups

Planten staan nu in 3e week zichtbare bloei, temp ligt rond de 28 graden en lv rond de 40%

Enjoy!!
              Attached Files

Comment

Zien er goed uit naar mijn weten paffy.
                Alleen onderaan die paar blaadjes een beetje dor, achja .

Comment

sprakeloos.... ooh zoo sprakeloos.............. mmm... dat blauw soortje voorspeld nu al veel goeds! en dan nog in paff's handen!

greetz

de lange

Comment

Toppen zijn goed in de maak zo te zien, die zullen lekker plakken als je gaat knippen, mooie foto's ook.

Maar ik ben het er wel met je eens, ik vind ze er ook minder groen eruit zien en wat bleekjes, ik zou de voeding wat omhoog schroeven en ff kijken hoe dat gaat verlopen, mochten ze er goed op reageren dan zit je op de goeie weg.

Mischien idd de volgende ronde wat grotere potten in verband met buffer van je aarde, grote planten trekken je potje van 11L zo leeg en je heb dan kans dat je elke dag moet bij voeden, maar dat is even uitvogelen hoe of wat.

Verder is de top en trichomen opbouw goed en mooi, het blad mag alleen iets groener van mij.

Welke week bloei zit je nu??

Veel succes!!

Grtz

Comment

Thnx Apple, Lange en Dude

Op de wat bleke kleur doen ze het verder perfect topopbouw is erg mooi en ze staan ook zowat volledig wit nu al.
                      Ze zitten nu in 3e week zichtbare bloei dus nog iets te vroeg voor het bleker worden.
                      Kan een PH probleem zijn maar zou ook een tekort kunnen zijn wat voor hoge ph verorzaakt wordt of er is niets met ph aan de hand mar hebben ze gewoon honger

Ik weet het ff niet ghehehe, ben al begonnen met water af te zuren richting 5.8 maar weet dus ff niet of het al verstandig is voeding bij te geven nu
                      Hoop dat iemand nog wat antwoorden heeft hierop.

Thnx & grtz Peeps...

Comment

Ik denk dat ze best wel dorst hebben als ik zo naar jou aarde kijk en beetje doffe bladeren.
                        Maar ik ben geen binnen kweker.
                        Maar maak ze snel beter want man ze zijn wel mooooooooooooooi
                        God was never on your side..

Comment

Thnx Bella, foto voor de lichten aangingen hadden ze ook wel dorst jah potten voellen meestal na 24u licht aan.
                          Ze krijgen om de 400ml en gisteren hebben ze 700ml gekregen omdat ik de potten na 24u wel erg licht vond voelen.

Vanochtend voor het licht uitging voelden ze nog niet zo super licht, vanavond eens kijken hoe ze erbij zullen staan zal wel ff fototje uppen voor het licht aangaat.

Hoop dat ik ze zekers snel weer beter krijgen

Thnx & Grtz..

Comment

planten zien er super uit!dor of geel blad onderin de plant likt mij vrij normaal!
                            nog effe paffy,.word een flinke stoner
                            grtz

Comment

Jawadde dadde, kijk eens aan, die geile sletjes daar
                              sigpic

Comment

Yow peeps, thnx voor de replys ghehehe

Zie dat het geel trekken nog steeds doorgaat, PH heb ik al verlaagd naar 5.8 en voeding opgeschroeft gezien ik 5ml op 3 ltr gaf.
                                Nu hopen dat ze een beetje bij zullen trekken qua kleur.

De toppen worden met de dag dikker voor zo ver ik kan zien, en als alles goed loopt zal het een plaatjs worden ghehehe
                                Ik vind de toppen er echt heel mooi uitzien, jammer dat er een paar haartjes al nu in de 3e week al bruin eginnen te worden.
                                Kan enkel alleen door de stress komen maar ze zou ook bestoven kunnen zijn kheb nog geen balletjes kunnen ontdekken dus ga van het eerste uit

Hier de foto's enjoy!!
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X