Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia Mataro blue

Zalig , dat worden lekkere toepen zo te zien

Comment

Looking good paffster!!!
      Opletten dat je nu niet te ver gaat he met je voeding...

Grtz $iR
      sigpic

Comment

dat ziet er goe uit
        maar vindt het ook mooi om te zien hoe je alles bij houd
        met goede foto's en en makelijk te lezen text

ga zo door.....
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Tnx Monty, Sir & Gonzo

Plantjes trekken iets groener bij, iets wat bella zei heeft me ook tot denken gezet dat ze wellicht dorst hebben want na 24u
          voelen de potten erg licht aan dus heb dosis water opgehoogd naar 700ml pp denk zelf dat ik naar 800 toe kan maar dan wacht ik nog even af.

Temp is momenteel rond de 29 graden en lamp zit op ongeveer 44 cm van de toppen LV zit mooi rond de 40%, als ik de temp omlaag wil krijgen zal ik me airco moeten aanzetten maar dat wil ik niet doen
          omdat me lv dan weer gaat zakken en me bevochtiger weer 12u lang aanzal staan.
          Wel jammer want kan me lamp zo niet lager hangen

Maar komt wel goed kheb er alle vertrouwen in zie de buds iig dagelijks zwellen ghehehe

Thnx for the posts peeps!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Hier nog ff wat fotos, ondanks dat ze minder groen staan doen ze het wel goed.
            Toppen dikken dagelijks aan, worden wel wat haartjes bruin maar jah dat hou ik nu niet meer tegen.

Ze zitten nu in de 4e week bloei en hebben nog zo'n 5 weken te gaan schat ik, deze week zal ik beginnen de greensensation op te bouwen zodat ik einde van de week op maximale dosis zit.

Lamp hangt nu op 40cm ongeveer en temp ligt rond de 28 graden.

Hier de foto's kan zijn dat ik ze in 2 keer moet uploaden kan namelijk niet kiezen vind ze allemaal mooi ghehehe
            Attached Files

Comment

hier nog een paar
              Attached Files

Comment

Dat ziter er lekker uit paffy, dat worden mooie toppen straks die stijf staan van de trichomen.

En ik zou me niet meer zo druk maken over de bladkleur, ze staan er goed bij en zolang de toppen mooi blijven bouwen zou ik me niet meer druk maken erover.

Veel succes de laatse 5 weken!!!

Grtz

Comment

DAmn komt die verkleuring ongelegen of wat. Net als je begint met de echte produktie van je rookwaar. Ook daar kan je grammen winnen.

Meer aarde gebruiken de volgende keer lijkt me een goede zet.

Hoe erg schat je het in?

GL!

Comment

zie er goe uit daar bij jou
                    en dat de oude bladeren geel worden is nie zo erg hoor
                    zullen nog wel vlink dikker worden

rustig
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Yo gasten Thnx for the posts!

Het geel trekken maak ik me niet zo druk meer om, wat al geel is wordt toch niet meer groen.
                      Kheb echt een grotere buffer nodig, kheb er goed over nagadacht en volgende ronde komt er een bak in de tent!!
                      Wel jammer dat ze geel trekken tijden volle productie maar zie de toppen dagelijks nog zwellen dus gaat nog goed.

Vanaf deze week begin ik me greensensation op te bouwen zodat ik eind van de week bloei 4 op volle dosis zit en dat de planten nog een 2 weken daarvan kunnen genieten alvorens op dieet te gaan, lol.

Temp ligt nu rond de 27 graden en lv rond de 35% lamp zit op 44cm van de toppen.

Verders gaan ze nog steeds prettig, geur begint trouwens nu langzmerhand op gang te komen.
                      Vind persoonlijk een zoet/zuur kruidengeur met een heel kleine vleugje haze wat ik ruik

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat

Thnx & grtz peeps!!

Comment

Hier nog en een paar shots met voor het licht aanging.

2 verbeter punten voor mij die zekers moeten plaatsvinden, 1 is meer aarde!! 2 is een ec meter aanschaffen.

Heb gemerkt dat tot dat ik voeding moet geven het goed gaat met de plantjes en zodra ik aan de voeding begin gaat het mis blijkt
                        Ging zoo goed in het begin, ben er niet helemaal mee te vreden over de kleur van de planten maar de toppen maken het weer goed

Hoop wel dat ze nog de laatste 4 tot 5 weken zullen redden ghehehe, ben nu begonnen met greensensation hopen dat dit de tekort beetje kan aanvullen.

Tips en trics zijn nog steeds welkom!!

Thnx & Grtz...
                        Attached Files

Comment

toppertjes,die green sensation kan volle bak idd!
                          dit gaan knoeperds worden.
                          en wat betreft die bak,gewoon eens doen!
                          grtz

Comment

dat worden mooie compacte toppen me dunkt,, nice nice ,,
                            chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Ziet er goed uit mooie toppen , voel vaak aan je potten zo voel je of de aarde verzadigd is
                              vergeet niet een Plant/bloem die vol in bloei staat verbruikt ook meer water om mooi te kunnen bloeien tegelijkertijd zal ze alles wat ze te pakken
                              kan krijgen mee nemen in haar bloei want ze weet dat ze gaat sterven vandaar dat er bladeren geel gaan worden haal deze bladeren pas weg als
                              ze er zelf afvallen want zo verwerk jou plant zijn afval stoffen.
                              1Tip oogst niet te vroeg aub en oogst in delen zo heb je meerdere effecten in je wietje van high tot stoned ik blijf je volgen.

Groetjes Bella
                              God was never on your side..

Comment

@ Markster Thnx man! bakkie is in de maak

@ B Thnx gozer ik hoop het zekers

@ Bella Thnx girl en ook voor de tips, heb een vermoede dat ze te nat staan momenteel want ze laat beetje bladeren vallen en neemt geen water op want van gisteravond is nog niet opgezopen.
                                Dus deze krijgen ff een water stop
                                Wat betreft het oogsten zal ik wel in 1 keer moeten doen want heb geen apparte droog ruimte ghehehe

Thnx peeps en hier nog wat fotos ingezoomd.

Attached Files

Comment

Bezig...
                                X