Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia Mataro blue

@ $ir

Je heb helemaal gelijk met dat blad, ik heb idd gezien dat er meer bovenin ook verkleuring zit in het blad.

Grtz

Comment

..Een te natte bodem misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
        Mn is niet gelijk aan Mg he...

Grtz $iR
        aha mislezen
        sigpic

Comment

Yo peeps thnx voor de snelle antwoorden, kheb net een ph test uitgevoerd op alle 5 de potten en deze ligt rond de 6.0 wat op zich in de goede richting is.
          Of het nu boven de 6.5 zit durf ik niet te zeggen met deze test.

Kheb ook 5ltr accu water gekocht voor de zekerheid dan heb ik het altijd in huis liggen

Vandaag dat ik de tent weer inging zag de boven kant van de aarde er nog vochtig uit, na het peuteren met moeite in de aarde had ik was test monstertjes eruit weten te halen.
          Aarde is iig nog vochtig, verstandig ff vandaag geen water te geven denk ik zo maar even en morgen nogmaals in de aarde peuteren om eens te voelen.

Voeding zal genoeg in de aarde moeten zitten, denk dan aan dat ze te nat hebben gestaan afgelopen weken waardoor de wortels zich afgesloten moeten hebben en voedings opname is gestopt.

Ik hoop dat ze nog te redden zijn want de bladeren zien er met de dag slechter uit
          Vandaag ook wat bruine bladeren zien vallen en direct verwijderd, wat mij opviel is dat de bladeren vochtig waren en niet droog zoals ik gewend ben net bruin blad

Verders kan ik alleen maar een traantje laten, lol

Alvast bedankt en hoop dat jullie me nog wat tips kunnen geven hoe dit aan te pakken zodat ze niet doodgaan

@sir thnx voor je picca met duidelijke uitleg, kheb ook direct de lv omhoog geschoeft naar 45% in de tent gezien de oranje bruine vlekken.

Hier nog de foto's van de PH test op me potten.

Grtz...
          Attached Files
          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Zo staan ze er nu bij, kheb ze finalsolution van BAC gegeven in de hoop dat die de overschot aan voeding nog kan regulieren zodat ze het zullen overleven

Attached Files

Comment

calciu en fe tekort denk ook Mn GEEN mg tekort dude je hebt reeds te veel MG wat je kCa en fe locked

Comment

in t geval van n fe tekort,moet je je probleem niet zoeken in voeding,maar in je medium!
                ijzer is meestal genoeg beschikbaar ,maar in t geval van n hoge ec of verkeerde ph slecht of niet opneembaar door je wortels.
                je kunt evt proberen ijzerchelaat bij te voeden.
                beter mischien nog is je medium eens goed spoelen zolang totdat ,de drain voldoet aan jou waardes!
                grtz

Comment

Comment

Potverdikke zeg ze zien er wel super lekker uit hoor oho

Groetjes
                    God was never on your side..

Comment

Eenmaal te nat is niets aan te doen. Die ph blokkade verdwijnt niet meer gedurende het leven van die planten.

Ik hoop volgende kweek meer groen te zien Pafferd. Koop een grondvochtmeter/tensiometer, of doe echt rustig aan met watergeven.

Meer aarde gebruiken is ook aan te raden. Denk erom de grond moet tegen het droge zijn. Je kan de poten wegen om te checken hoe nat ze staan. Op het oog zie je aan de grond dat die droog staat doordat de kluit krimpt. Dit is beter dan nat.

In de groei nemen de wortels nog maar weinig aarde in beslag. Mede hierdoor zak het overtollige water naar de bodem van de pot waar het dus te nat wordt. De wortels kunnen het niet meer bijbenen, er ontstaat een phblokkade. Dus vooral vroeg in de groei moet je met mate watergeven. Elke dag even de oppevlakte van je medium bevochtigen met een gieter o.i.d. Later als de groei eruit is mag je minder voorzichtig te werk gaan omdat de wortels dan veel meer capaciteit hebben

Op naar de oogst!
                      Last edited by HushemFlupskluk; 13 May 2011, 07:42.

Comment

Thnx peeps voor de posts, te nat hebben ze zeker gestaan helaas achja weer wat geleerd voor de volgende run zo zie ik het.

Plantjes hebben nog zo'n 2 weken te gaan, ze zitten nu in week 6 bloei.
                        Ze hebben ff stilgestaan en nu zie ik weer beetje bji beetje witte haren verschijnen en dikken ze aan.

4 planten hebben compacte harde toppen met een heerlijke geur en het plakt als seconde lijm 1 plant rechts achter heeft helaas fluff.

Je begint nu de transfer naar amber te zien op de trychos, ik zal later nog wel ff wat zoom shots plaatsen.

Greetz peeps!!
                        Attached Files
                        Last edited by Paffy; 17 May 2011, 21:37.

Comment

volle 14dagen haal je niet spoelen en blijven in de gaten houde dikke pro man sjk gedaan

Comment

komt goe maar wel een trurig gezicht
                            maar zien er toch lekker uit
                            plakt als lijm das mooi

rustig
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Attached Files

Comment

dit ziet er ook erg lekker uit!
                                al denk ik dat je ze niet zo lang trekt. grtz

Comment

Bezig...
                                X