Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vanochtend zag ik een paar steeltjes naar boven komen ghehehehe hopelijk zijn vanavond er al uit zodat me lamp aankan, alle 5 zijn iig ontkiemd en dat maakt me weer een blij man!
Als alles lekker loopt kan ik eind mei alweer knippen hoop dat deze net zo lekker als mijn ice mag worden.
Vanavond fotos als ze boven zijn gekomen (waar ik stiekum al vanuit ga)
Hier de fotos van de kleintjes een paar hebben last gehad gezien ik geen stekaarde heb gebruikt dit keer.
Eerst volgende run zal ik met een prop. gaan werken en jiffy's ofzo om te ontkiemen.
Temp zit strak op 25,2 graden met licht aan, licht uit weet ik nog niet gezien ze gisteren maar 1 uur donker hebben gekregen ze hebben tot nu toe iig + - 30 uur licht gekregen en vanaf vadnaag krijgen ze per avond 4 uurtjes slaap en dat wordt met een paar dagen omgezet naar 18/6
Ze zijn wel in 1 dag qua size verdubbelt dus het gaat iig de goede kant op.
Op mijn luchtbevolger zat een rood lampje, welk aangaf warneer het reservoir leeg was. Heb jij dat ook?, zo ja ff opletten lol, dat rode licht is funest voor de nachtrust.
Weet niet of mijn bevochtiger dat ook heeft, er zit wel een auto uitschakelaar op als de tank leeg zou zijn maar er zit zo een grote tank in dat ie echt niet leeg komt te staan ghehehe
Ik heb er 3 verdamp standen op zitten en gebruik hem op de 2e stand, als ik hem dan zo tegen 11 uur savonds vul dan is tie volgende dag tegen half 9 smorgens pas op de helft en dan vul ik voor alle zekerheid bij
Hij draait wel continu met licht aan om lv op 60% te houden
Ik hoop dat ze hierdoor zeker beter zullen groeien ghehehe
Zo staan ze er vandaag bij, ze beginnen de al met de aanmaak van de 2e node gaat iig de goede kant op.
Temp is rond de 23 graden en lv zit op 57%, ze krijgen nu nog steeds 20 uur licht en dit zal ik de eerste week aanhouden.
Afgezuurd water met ph van 6 en Rhyzo wortel stim at the moment.
Comment