Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia Mataro blue

Dat komt niet door de greenpower, dat zit in de plant zelf. Die green power zorgt alleen voor 10% meer blauw dan een sont pia, ze zullen wat compacter blijven nu en de internodes wat korter op elkaar houden door het meer aan blauw in je spectrum.

Ze zien er erg mooi uit die MB's. Mooi blad ook.

Veel succes paf!!

Grtz

Comment

Dat gaat zeker de goeie kant op paffy.....

veel succes met je kweekje man

Kannabia Mataro Blue..........ik laat me verrassen...lol

bless

Nas
      Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

loooookin' good!!!

Grtz $iR
        sigpic

Comment

Thnx Peeps en hoop deze zeker beter af te ronden ghehehe

Kheb eens wat research gedaan en blijkt dat deze wel heel wat lekkere soortjes in zich heeft zitten
          Knipsel.jpg

Ben erg benieuwd wat deze MB's me zullen brengen

Hier een paar foto's dat ze net wakker zijn ghehehe ze gaan de goede kant op, hoop dat ze dit weekend al goed geroeit zijn voor de top beurt

Tips & Tricks zijn altijd welkom

Attached Files
          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

zo ga goe en die stamboom zie er goe uit zit van alles wat in
            nice hoor
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Mooi groen is niet lelijk.

Comment

Dat gaat lekker bij jouw in je hokkie Paffy, mooi breed blad en mooi van kleur.

Nu wachten tot de 8e internode he?? voor je ze in de bloei zet dan gaan ze je zeker belonen.

Veel succes verder.

Grtz

Comment

Zien er lekker uit Paff! Mooi soortje ook volgens mij ben dan ook erg benieuwd hoe die gaat bij je.

GreetZ
                  sigpic

Comment

lekker egaal,zien er mooi uit!
                    grtz

Comment

Thnx Dudes plantje midden en rechts voor staan beetje nat want ze hangen er nog steeds zo een beetje bij dus nog maar een dagje zonder water.

@thc vanaf 8e zijn ze rijp om geslacht te tonen is wat ik er uit begrijp, maar nu vraag ik mij het volgende af.
                      Wachten tot ze geslacht tonen met toppen of voor ze geslacht tonen al toppen??
                      En als de stam al beetje dik is geworden en je topt bijv. van 6e naar 4e internode dan krijg je toch een open wond om het maar even zo te noemen
                      levert dat dan ook niet meer stress voor de plant??

Of is het beter om alleen het bovenste groeischeut weg te halen en de rest te laten voor wat het is??

Ik hoop dat jullie mij hierin wijzer kunnen maken wat verstandiger is om te doen ghehehehe

Thnx again & Grtz..

Comment

damned, wat een stamboom...

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

toppen hoezo zo groot worden ze toch nie
                          ik zou het nie doen maar ieder zijn keuze

rustig
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Thnx Sir & Gonzo, wil graag een gelijk veldje krijgen (sog) zodat ik niet alleen 1 dikke hoofttop heb maar meerdere en hier schijnt het toppen goed voor te zijn.
                            Wel ik zal zien wat ik zal doen, iemand anders nog tips en tricks?? mbt het toppen van de planten ??

Ik heb vandaag mijn bacto's van sannie binnen , zal morgen een beetje diefen en mischien ook gelijk toppen anders zal dat van de week gebeuren het toppen.
                            Ze staan nu 2 weken te groeien en gaat lekker moet ik zeggen, lekker mooi groot blad en de vingers aan het blad verdriedubbelen zich lijkt wel.
                            KLeur lijkt ook bij te trekken, heb de afgelopen 3 dagen geen water meer gegeven had iets te veel gegeven in mijn enthousiasme

Gezien er ook veel indica zit in de strain zat ik te denken of het de planten goed zal doen als ik deze week overschakel naar 14/10 ipv 18/6 andere hier ervaring mee?? mijn vermoede is dat ze hierdoor meer zal gaan groeien maar is het ook gunstig voor de bloei??

Vanavond zal ik weer wat foto's plaatsen van me schatjes.

Alvast bedankt peeps..

Comment

Ga nou niet zitten kutten met dat soort onzin met 14/10 en weet ik veel wat, tot je meer ervaring heb Paffy. Laat ze gewoon groeien tot ze volwassen zijn en ik zou nu al helemaal niet gaan dieven nu. Ze zijn net 2 weken oud!!!!!

Laat ze op 18/6 staan tot de 8e internode, en zet ze dan in de bloei. Dan kan je altijd nog kijken of je "hoeft" te dieven.

Dieven doe je alleen als je bomen heb staan waar onderin bijna geen licht komt, dus dan haal je het onderste blad weg zodat alle energie naar de bovenste gaat, die van jouw zijn nog klein.

En ze zullen redelijke klein blijven, wel iets groten dan die ICE, maar echt geen meter hoog omdat jij onder 400W zit en geen 600w. (waarschijnlijk ga jij uit van de info van de Seedfinder maar die info geld voor 600w)

Gezien er ook veel indica zit in de strain zat ik te denken of het de planten goed zal doen als ik deze week overschakel naar 14/10 ipv 18/6 andere hier ervaring mee?? mijn vermoede is dat ze hierdoor meer zal gaan groeien maar is het ook gunstig voor de bloei?? <------ leg dat ff uit, hoe je daar bij komt???

Hoe langer ze licht krijgen (18/6) hoe beter ze zullen groeien, en indica groeit nou eenmaal langzamer dan een sativa, dan had je sativa moteen nemen als je het geduld niet heb om 4 weken te groeien, laat ze nou gewoon is gaan alsjeblieft nog 2 weekjes Paffy .

Tenzij je weer zoiets als die ICE planten wilt hebben????

Doe als eerst ervaring op met gewoon 18/6 en dan 12/12. En ga daarna experimenteren met dat soort rare tijden. Als dat zou werken dat 14/10 dan zou iedereen dat doen denk je niet??? Ik heb er nog nooit van gehoord!!!

Wat je misschien wel kan doen is de laatste week (dus week 4) de tijd per dag een uur eerder donker laten worden, en een uur later licht laten worden in een tijd bestek van 3 dagen. Dus vanaf week 4 dag 3.

Ik hoop echt dat je het geduld kan opbrengen om nog 2 weekjes te wachten ze zullen je er rijkelijk voor belonen. Want anders ga je ze weer stressen voor niets.

Grtz

Last edited by THC Dude; 11 March 2011, 14:12. Reden: wat vergeten!

Comment

Thnx THC voor je uitgebreide antwoord!!

Veel is ook space theorie moet ik eerlijk toegeven je leest zoveel verschillende dingen hoort zo veel dat je niet meer weet wat nou wel kan en niet kan.
                                Je hebt zowieso gelijk dat ik niet te hard van stapel moet lopen maar soms gebeurd dat nog wel eens en ben ik blij dat ik hier mijn ideen kan sharen tevens de goede weg op geholpen kan worden.

Dat van die 400w en 600w is mij nu duidelijk en ik ging idd af op de specs van de breeder.

Dat van die 14/10 heb ik discussies over gehad op JD en nog een andere fora, de personen die het hier afdeden als lul verhaal die willen het ook gaan proberen wat mij helemaal verward vandaar ook mijn vragen in mijn topic of dat wel slim is of niet.
                                Er gaan jammergenoeg zoveel verhalen rond waardoor je makkelijk de complete overzicht verliest.
                                De een zegt eerst volwassen laten worden voor dat je topt de ander zegt weer van toppen kan vanaf dat je plant 3 nodes heeft aangemaakt, ik kan er verward door raken begrijp je

Ik wil beslist dit keer een redelijk volle tentje hebben want daar doe ik het immers voor vandaar ook al mijn vragen.

Ik ga ze ook beslist goed laten groeien en zekers minimaal nog een 2 weken tot dat alle bladeren elkaar aanraken in de tent.
                                Wil beslist niet deze ronde upfucken gezien me ICE ronde beetje de mist in is gelopen maar goed ik blijf me best doen om ze zo goed mogelijk te laten ontwikkelen en alle hulp is welkom

Thnx again man voor je oprechtheid!! dat waardeer ik zekers

Comment

Bezig...
                                X