Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia Mataro blue

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kannabia Mataro blue

Zo staan ze er nu bij gaan de goede kant op en dat wil ik graag zo houden ook

Heb vandaag dus me bacto's binnen gekregen vanaf vandaag zullen daar ook van gaan genieten eens in de 2 weken

Blad begint lekker groot te worden en ze trekken wat groener naar mijn mening.

Hier de foto's
    Attached Files
    Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Die zien er mooi uit paffy, mooi groen, en mooie stammetjes al die beginnen lekker dik te worden nu.

En ze zullen die bacto's erg lekker vinden.

Weet niet hoe hoog je lamp hangt nu, maar die zou naar de 60cm kunnen gaan om ze mooi kort te houden. De internode opbouw is ook erg mooi, lekker kort op elkaar.

Veel succes!!

Grtz

Comment

Thnx man Thc ze gaan idd de juiste kant op.
        Lamp heeft vanaf begin van de kweek op ong 1mtr van de potten gezeten en heb ze naar het licht toe laten groeien en ze
        stonden net op 80cm van de lamp, ik heb de lamp nu ook verlaagd naar 65cm en hoop dat ze het aan kunnen en lekker gaan groeien.

De potten hebben nog gewicht maar beginnen al lichter te worden dus nog wel zat zijn tot morgen ochtend zal dan wel de bacto's toedienen
        heb ze de vorige keer al te nat gezet dus zal wachten tot dat ze erom vragen.

Temp is nu op top hoogte 25,7 graden en LV op 56% en me bevochtiger draait volle toeren

Over een paar dagen weer wat foto's

Thnx & Grtz peeps...

Comment

Temp is perfect, LV is perfect en ze zullen zeker je danktbaar zijn voor de bacto's die je gaat geven als ze het nodig hebben, en idd niet te nat laten staan.

Ik zou persoonlijk ff wachten met water + bacto's geven tot zondag morgen.

En dan om de 2 dagen water geven, ze zijn nog klein en er zit genoeg vocht in je aarde voor 2 dagen als je (?)ml geeft.

Wat ik altijd deed was 200ML geven om de 2 dagen in de groei, dan krijgen de wortels lekker veel zuurstof, en laat de plant maar werken voor je, dan zal je zien dat ze het lekker vinden.

Veel succes verder!!!

Comment

Yo THC, potten hebben nog steeds gewicht dus nog maar eens een dagje wachten met het wateren normaliter verdeel ik ook 1ltr water over de 5 planten maar vorige keer was het iets meer dat ik had gegeven
            en idd om de 2 dagen vragen ze meestal om water soms om de 1,5

Zodra ze erom vragen krijgen ze een lekkere bacto/rhizo oplossing

Comment

Yo peeps, Plantjes gaan de goede kant op, temp is rond de 26 graden en lv rond de 55% lamp is eergisteren naar 65cm verlaagd en je ziet ze het lekker vinden ghehe

Gisteren hebben ze Rhizo met bacto's gekregen en ze smullen er wel super van, zie de paarse stengels wel lekker wegtrekken dus dat gaat de goede kant op.

Zo staan ze er nu bij

Tips & Tricks zijn welkom

Attached Files

Comment

Yo peeps, de plant welke rechts voor in de tent staat heeft al geslacht getoond bij de andere plantjes zie ik nog niets die zijn wel wat compacter dan welke nu al geslacht heeft getoond.
                Ik blijf haar nog steeds in de gaten houden want ik vertrouw haar niet zo

Vanavond zal ik wel ff wat foto's plaatsen, ze maaken nog steeds mooi de internodes aan welke om de dag verschijnen.
                Witte puntjes zie ik ook aan het blad dus nog voeding genoeg voor ze in de grond.

peepz..

Comment

Zo staan ze er nu bij temp tussen de 25 en 26 graden en LV ligt rond de 50%
                  Ze hebben net weer water met rhizo gekregen de potten voelde namelijk errug licht aan
                  Ze staan nu in totaal 3 weken, zal nog denk ik 1 week verder laten groeien indien nodig nog 1 week extra.
                  Ben er nog niet uit of ik ze zal toppen of niet, zal het nog bekijken.

Hier de foto's

Attached Files

Comment

ze staan er mooi donker groen bij nettje hoor
                    ja zou ze ook nog wel een weekje geven zo grood zijn ze nog nie

rustig
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

mooie compackte plantjes

Comment

Comment

Hey Paffy

Ik zou ze nog lekker een week laten staan op 18/6, dan zullen ze nog wat groter worden.

En ik zou ze (als je ze zo nodig wilt toppen) toppen in de 1e week van de bloei.

Ze staan er mooi bij, mooi breed blad en lekker groen. Ook mooi stammen al.

Veel succes verder!!!

Grtz

Comment

Eyy mate, ik raad je eveneens sterk aan de dames te toppen nu ze nog in de groei staan en minimaal nog 1 week op groei te houden. Gezien de indica dominantie zullen ze niet groter worden als dubbel het formaat van wanneer ze op bloei gaan. Met indica dominante dames is het aangeraden om te toppen, door het dichte bladerdek zullen lager gelegen internodes amper licht krijgen (slechte kwaliteit weed). Door te toppen komen de onderste internoden hoger bij het licht te liggen, krijg je een mooi even veld en ga je er meer vanaf halen! Dus toppen die hap en op groei laten staan tot ze de ruimte mooi opvullen en vervolgens op bloei zetten.

Greetzz mate

Comment

Thnx for the reply guys,

Ik ga ze deze week nog mooi laten groeien ff nog wat extra nodes aan laten maken en dan volgende week toppen en dan even laten herstellen en de klok omgooien.
                              Volgende week krijgen ze weer een dosis bacto's wat hoop ik de stress een beetje kan opvangen, geen herma's in me tent dit keer (hopelijk) ghehehe.

gasten!!

Comment

Zo staan ze er vandaag bij, raak alleen een beetje verward de potten voelen namelijk erg licht aan maar plantje links voor en midden lijken te nat te staan of staan ze juist te droog
                                Als ik me vinger in de aarde steek dan voelt het wel beetje vochtig maar de potten zijn vrij licht.

Hier de piccas...
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X