Zo mijn bloei voeding is aan gekomen ..
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fat banana
Collapse
X
-
CA51D374-0ACD-452A-8875-6B491B24C9FA.jpeg Zo vandaag even tentje recht gezet , op de zolder ..
even getest .. morgen filter plaatsen als ik de kans krijg
in de loop van de week een verhuiske doen ..
Comment
-
Ziet er goed uit. Zoals QnQ ook al aangeeft. Goed op de dames letten en daarnaast veel kweekverslagen en blogs lezen en dan ineens valt 't kwartje. Succes met je kweek
Comment
-
Bedankt Donboe
Natuurlijk dat ik ze in het oog hou ..
nu voor de moment zijn ze rustig aan groeien .. eentje is beginnen bloeien .. water gewoon uit de kraan en een dagje laten luchten .. voor de rest geen extra .. bij mijn volgende kweek ga ik wat extra’s gebruiken .
Nu gewoon even wat ervaring opdoen
-
-
0054A7C2-9FED-44CA-886D-239B67A7369B.jpeg Hey
vandaag de dames verhuist naar de zolder .. netjes in de tent .. kelder begon te vochtig te worden 74%maar zolder is ook nog 61% .. zal ook veel te maken hebben dat het buiten weer heel vochtig is .
heb ze 3 dagen geen water gegeven , is handiger voor de verhuis ... zal ze vanavond eens verwennen
voor de rest ziet het er best naar mijn zin uit
Comment
-
685FDED0-145B-4DA4-8785-3AB107F9C28E.jpeg 7C86BD51-D3B5-4A58-A479-0AD4E9BEE50A.jpeg 7BFFB9D2-D3DF-4337-8959-9BE6B5742CDD.jpeg Hey
Zo , de eerste nacht overleefd op de zolder , vochtigheid rond is 50% .. heb ook idee dat het water sneller verdampt , zal ze later in de dag water geven ..
Heb eentje dat in een kleine potje zit , is wat geel aan worden en ook in bloei ..mss normaal .. wordt wat onderzoekswerk vanavond 55E3E92F-BD22-4134-908C-C6BF71CC714F.jpeg
Last edited by Driko; 19 February 2021, 15:29.
Comment
-
Plantje even gespoeld met 10l water dat ik gisteren heb klaar gezet .. goed laten druppen en dan terug een liter water met bloei middel .. nu hopen dat het niet erger wordt .. is eerste plantje linksYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Tgoh, meten is weten natuurlijk, als je geluk hebt is uw ph goed voor de planten, tussen 6.2 en 6.8, als je geen geluk hebt is het hoger (boven de7) en dan gaan je planten verschillende mankementen beginnen vertonen. Uw water laten staan is volgens mij enkel voor de chloor er uit te halen, ik kan verkeerd zijn natuurlijk :p. ik raad dus aan een ph meter te kopen, dan weet je het zeker ;D
-
haha slim met Ph mmin van Plagron, je hebt ook lemon kick
-
-
Haha zie, Nice. Never worryApollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
Comment
-
Hey blueday
Natuurlijk is dat nice , Ha Ha .. En de ph- meter is ook geleverd .. Lemon kick wordt vrijdag geleverd , denk dat die beter is dan PH min ..
Plantjes zijn wat geel blad aan krijgen, maar maak me er niet echt druk om .. deze ronde was gewoon om te ondervinden .
Nu ik nieuw zaad heb en beetje meer ervaring .. gaat we volgende ronden beter doen , toch
-
Hoi Driko! ik denk dat Lemon kick Bio is, dus wrs wel beter ja :p En je hoeft je geen zorgen te maken deze ronde komt ook slim ze!
En idd al doende leer je het beste, elke ronde leer je bij en word je beter ;D
-
Comment