Vind het vanaf deze 14de bloeidag al redelijk heftig gaan in de tent, toen ik vanmorgen ging piepen lag de grootste NorthernLight omver tegen de Cheese (ik had er dan ook stillaan op een kaarthuisje gezet)..
Dit gebeuren was erg goed te ruiken in de tentOeweee Cheese troep
De dames maken het dus erg bont, ik ben benieuwd het hopelijk geslaagd eindresultaat maar ondertussen genieten doch steeds bij de pinken gelijk 2 stappen vooruit blijven denken, geen 1 enkel moment ben je echt gerust zo een eerste Testronde vind ik, zeker ook omdat Sensimillia de voorkeur geniet
Ondertussen eens een de mate vh mogelijk geheeltje,
Topverdeling kon stukken beter en zal beter een ev volgende medische bezcheiden kweekje,
20210418_221128.jpg 20210418_215101.jpg
Nog toppen lurkend in de hoeken, dit voor een volgende keer, er is nog wel even tijd
Dit gebeuren was erg goed te ruiken in de tentOeweee Cheese troep
De dames maken het dus erg bont, ik ben benieuwd het hopelijk geslaagd eindresultaat maar ondertussen genieten doch steeds bij de pinken gelijk 2 stappen vooruit blijven denken, geen 1 enkel moment ben je echt gerust zo een eerste Testronde vind ik, zeker ook omdat Sensimillia de voorkeur geniet
Ondertussen eens een de mate vh mogelijk geheeltje,
Topverdeling kon stukken beter en zal beter een ev volgende medische bezcheiden kweekje,
20210418_221128.jpg 20210418_215101.jpg
Nog toppen lurkend in de hoeken, dit voor een volgende keer, er is nog wel even tijd
Comment