Toch een goeie plaats tot ze boven gekomen zijn want dan verhuizen ze meteen naar boven, lekker warm onder een hoge druklampjegezellig zo meteen meer leven in huis, ja toch
IMG_20210211_124157.jpg IMG_20210211_124538.jpg
Doe ik hier even verder als vervolg, na de voorbereidingen
Om een goed ontkiemproces te volgen (hoge vochtigheid en 23C) pas ik hetzelfde principe toe als wat als voor de vierkante meter,
niet alleen gesoleerd maar ook op een kleiner warmteformaat, ergens in de living bij een kat en een haard, daar zal het matje toch veel minder gaan verbruiken en weet ik ondertussen dat opletten nodig is waar katten en ganja zijn
Morgenochtend de magische zaden weken en savonds zaaien, hopelijk allemaal tot kieming brengen, daarom doe ik er van de oude zaden telkens 2 want dat word op goed geluk na 6 jaar oud waar de zaden een paar keer ontdooiden.
- Staat sinds gisteren een halve emmer kraantjeswater te 'ontchloren', waar bij dat water Bacto(bacterin) en Yucca(natuurlijke uitvloeier) zal bijgevoegd worden en al inwaterend voor een goede biologische basis zorgen;
in een zaaimedium waar ik extra gesteentemeel en 1 deel op 5 turf voor de jonge snuiters *met dank aan LR2 voor het advies, en een gezond bodemvoedselweb te bekomen.
Dit alles om een geslaagd bescheiden medisch eindresultaatje te bekomen, chill toch - + Doe ik hier even verder als vervolg, na de voorbereidingen
Om een goed ontkiemproces te volgen (hoge vochtigheid en 23C) pas ik hetzelfde principe toe als wat als voor de vierkante meter,
niet alleen gesoleerd maar ook op een kleiner warmteformaat, ergens in de living bij een kat en een haard, daar zal het matje toch veel minder gaan verbruiken en weet ik ondertussen dat opletten nodig is waar katten en ganja zijn - - Morgenochtend de magische zaden weken en savonds zaaien, hopelijk allemaal tot kieming brengen, daarom doe ik er van de oude zaden telkens 2 want dat word op goed geluk na 6 jaar oud waar de zaden een paar keer ontdooiden
- + Morgenochtend de magische zaden weken en savonds zaaien, hopelijk allemaal tot kieming brengen, daarom doe ik er van de oude zaden telkens 2 want dat word op goed geluk na 6 jaar oud waar de zaden een paar keer ontdooiden.
- - Iets anders zijn de buffertabs waar ik al een week om wacht,
Maar alles is hoop van zegen zo een eerste keer
let's go
Comment