Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuin flippen met kabouter flip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

tuin flippen met kabouter flip

Korting op 420shop
    DSCN1770.jpgDSCN1773.jpgDSCN1771.jpgDSCN1783.jpgDSCN1786.jpgDSCN1765.jpgDSCN1787.jpgDSCN1780.jpgDSCN1777.jpgDSCN1776.jpgDSCN1774.jpgDSCN1782.jpgDSCN1781.jpgDSCN1785.jpgDSCN1770.jpg

hoi hoi hier is flip weer ze we vliegen er trug in ze hier is de opstelling voor dit keer ze
    1x secret jardin DR 100 tent maat 100 op 100 op 200
    1x afzuiging 450 m3/h
    1x aanvoer 250 m3/h
    1x adjust_a_wing cap avenger plus fitting en hitteschild
    voeding growstar gold gesponsord door alien alvasd bedant man hihihi
    6x 11l potten
    plagron batmix
    zaai en stekgrond
    het zaad van deze ronde is 4x Durban pioson femenaisd van eskobar gesponserd door Monty dank u man
    2x jack black van sweed seeds
    zo dat was de opstelling alle zaadjes liggen nu te ontkiemen ik hoop dat ze rap hun wit staartje krijgen ze dan kunne ze de zaai en stekgrond in ze nu heb ik het volgende bedacht; bad mix is zeer zwaar voor bemest dus wat gaad Flip doen Flip pakt ne pot van 11l, zet er een plastieken bus in zonder bodem dat vullen we op met zaai en stekgrond en langs de zijkand plagron bad mix na een week of 2a3 trek ik de plastieken bus er uit en kunne de wortels lekker aan de bad mix ze geen last en stres van het overpotten zo ik hoop van de week de zaadjes in de grond te kunne zetten ze grtz uit het kabouter bos
    Last edited by kabouter flip; 18 February 2011, 16:34.

Re: tuin flippen met kabouter flip

Succes met de groei en hopelijk ook de bloei dit keer he. Ben benieuwd hoe de durbans kiemen in die reptielenbroedmashine.

Gaan met de banaan.

Comment

Hopen dat het deze keer beter gaat dan de vorige, flippie...

Veel succes met je kweek.

Grtz

Comment

vet reptielenbroedmachine.
        tof gezien het idee van je tube in de grond

deze volg ik de voet s6 goulden Club boy's

Comment

hoop met je mee dat het deze keer wel raak is!!
          klein vraagje, zie ik het goed dat je buizen aan 1 kant smaller zijn? en indien zo dan zou ik ze omgekeerd steken dan zoals ze nu zitten, dus met de smalste kant bovenaan, anders ga je ze er nooit kunnen uittrekken zonder de grond er rond er mee uit te sleuren

Comment

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

oke dank u voor de leukr reaksies he en jip cor ik ga dat na kijken man mercie he en ja monty ik hoop dat ze allemaal kimme man hihihihihi zou mooi zijn he

Comment

succes ermee man. deze keer gaat het wel lukken he. grtz

Comment

Ik zou toch die buis voordat je de zaden plant eruit halen, lijkt me toch niet makkelijk. Denk dat het klopt dat het de aarde, mogelijk zelfs de hele plant eruit haalt.
                  Je zal de plant omlaag moeten houden.
                  Gewoon stekaarde in het midden, zaden daarin planten, heb ik ook wel eens gedaan. Even goed inwateren, dan alleen de bovenlaag bij het zaadje een beetje vochtig houden ( max 1x per dag beetje sproeien! ). Lamp omhoog, zodat die niet de aarde uitdroogt, maar de aarde wel op gemiddeld 22C zit.
                  En als ze boven zijn mag je potten licht laten worden, alleen een beetje sproeien voor de bovenlaag, als je wilt, hoeft niet persee.
                  Mogelijk na 2 dagen of later pas beginnen met water geven, max 50 ml.
                  Succes er mee deze keer.

Comment

mooi opstelling

Comment

babys 009.jpgbabys 008.jpgbabys 003.jpgbabys 002.jpgbabys 005.jpgbabys 006.jpgbabys 007.jpgbabys 004.jpg
                      hoi hoi goed nieuws ze 6 van de 7 komme boven piepen ze op 1 is het nog effe wachte ze maar die komd ook wel hoopen dat het mooi dames worden ze ik heb de busse doorgesneede ze dat ik ze makkelijk kan verwijderen met de tijt he grt uit het bos

Comment

Proficiat met de geboorte, go go go.

Comment

Nice Flip , Khoop het beste voor je deze keer

Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

Comment

fotos dag 2 009.jpgfotos dag 2 006.jpgfotos dag 2 007.jpgfotos dag 2 002.jpgfotos dag 2 003.jpgfotos dag 2 001.jpgfotos dag 2 004.jpgfotos dag 2 005.jpg
                            zo se ben ik weer ze de spruitjes gaad het goed nr 7 is ook boven nu ze ik heb een plastiek zijltje in de tent gehange ze voor de lv wad om hoog te krijgen ze ik hoop dat het zo vlod blijfd gaan ze grt uit het bos

Comment

zo zo ziet er lekker uiit ik ga u weer volgen

Comment

Bezig...
                              X