Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
deel 3 007.jpgdeel 3 008.jpgdeel 3 003.jpgdeel 3 004.jpgdeel 3 002.jpgdeel 3 005.jpgdeel 3 006.jpgdeel 3 009.jpg
hoi hoi weer effe wad fotos ze ik heb de plastiek buizen er uit ge haald ze zonder probleemen en da potten al wad bijgevuld ze ze gaan lekker vooruit behalve de laatste die boven is ge komme dat is de voor laatste foto de durban pioson heefd mooi breede blaadjes ze en de jack black heefd fijnere blaadjes ik hoop dat alles zo blijfd gaan ze dan kunne ze binne ne dag of 6 op 12/12 zetten ze grt uit het kabouter bos
2 weeken 005.jpg2 weeken 004.jpg2 weeken 003.jpg2 weeken 002.jpg2 weeken 006.jpg zo se hier zijn we weer ja sorrie voor de kwalietijt van de fotos het is met de gsm gedaan zo se we zijn 2 weeken dit zijn de 4 die moogen door gaan 1ne heefd het wad moejlijk de ander 3 zijn vertrokken de wortels kommz al vanonder de pot uit dus 3 zijn er mooi groen 1ntje weet wad van de bad mix maar die komd er wel door ik hoop van binne dit en 2 weeken naar 12/12 te kunne gaan ze grt uit het bos
Comment