Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuin flippen met kabouter flip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tuin flippen met kabouter flip

hoe vond je de voedingslijn nu al je bent door je groei ben je erg teverden of stap je toch al trug naar je oude voedingslijn ?

Comment

Mooie setup, zou er graag mn eigen plantjes in hebben staan!
      De blaadjes van foto 1, 2 en 4 zien er alleen een beetje raar uit, of ligt dat aan mij?
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

jip croket da klopd maar de ander blaadjes zien er goed uit man dus laad ik ze maar groejen he hihihihi

Comment

zo flip ga goe daar
          wel een beetje droog denk ik zo
          en ook een beetje te warm geweest of heb ik het mis
          maar da ga helemaal goe komen zo te zien

gr gonzo
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Hey kabouterman.....

Dat schiet al op daar...
            Nice job on the softbox...

ik ben benieuwd naar je kweekje man...

Veel advies van je gehad....nu zien hoe de kabouter het zelf doet...

Succes man

Bless

Nas
            Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liaantje View Post
              hoe vond je de voedingslijn nu al je bent door je groei ben je erg teverden of stap je toch al trug naar je oude voedingslijn ?
              Hoop toch niet dat flip al met die voeding bezig is, spruitje heeft echt wel zat voeding aan wat in die pot zit.

Comment

nee ze monty ben ik nog niet met beezig ze ik wachd nog rustig af ze ze zouden nog voor 3a4 weeken voeding hebbe dus ze kunne nog voord dus grt

Comment

gelukkig hebben ze elke dag honger hier en vragen ze achter voeding hehehe

Comment

week 2en 4 dagen 002.jpgweek 2en 4 dagen 003.jpgweek 2en 4 dagen 001.jpgweek 2en 4 dagen 004.jpg hoi hoi ben ik weer ze het na kommertje heefd zijne geesd gegeeven nu heb ik in de plaats 1x hollandse hoop gezaaid dus hoopen dat hij rap komt piepen ze de ander 3 gaan lekker nu de groej zit er duidelijk in nu ze de 1ne staat nu 3 nodes hoog en de andere 2 nodes hoog de black jack begind nu ook te groejen ze ik hoop dat het zo blijfd gaan ze grt uit het bos

Comment

Zullen nu wel smullen van de badmix. laat maar gaan komt wel goed, hoop ik.

Comment

ik laad ze gewoon doen nu ze en hoop het ook monty

Comment

Hoi Flip,

Is de clip-fan op je adjust -a- wing de enige ventilator in de tent??
                          En als dit goed is volgens: Mafferd, Gonzo,Pokon, Hasharin,Stony, Heaven, Bearprolec,Paffy, Cornolio,Liaantje, THC-Dude,Nas en ook Monty.
                          Kan ik dit ook gaan doen, denk ik...........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
                            Hoi Flip,

Is de clip-fan op je adjust -a- wing de enige ventilator in de tent??
                            En als dit goed is volgens: Mafferd, Gonzo,Pokon, Hasharin,Stony, Heaven, Bearprolec,Paffy, Cornolio,Liaantje, THC-Dude,Nas en ook Monty.
                            Kan ik dit ook gaan doen, denk ik...........
                            strax zo er echt wel eentje bij komen maar voor nu is het wel goe hoor jij wilt toch ook nie dat je plantjes weg waaien
                            en als je de tempratuur nu met eentje kan regelen waarom nie

rusitg
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

bloej 003.jpgbloej 004.jpgbloej 007.jpgbloej 005.jpgbloej 006.jpgbloej 001.jpgbloej 002.jpgbloej 008.jpg
                              hoi hoi ben ik weer ze ik heb de planten op 12/12 gezet ze nu heb ik 1 probleem op foto 1 en 2 kund ge het zien ik zit met roest vlekken op de blaadjes van 1 plant maar ze maar ik vraag mij af wad kan het zijn het is de 1rste keer dat ik het mee maak dus tips zijn welkom nu is er ook weer goed nieuws ze de hollandse hoop komd boven piepen ze voor de resd gaad alles zijn gangetje ze en hoopen dat het zo blijfd gaan ze tot binne een paar dagen grt

Comment

in pot 1 is de Mol met je wieddie weg hehe

ziet er oke uit he binne 21dagen zal wa anders zijn

Comment

Bezig...
                                X