Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tuin flippen met kabouter flip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tuin flippen met kabouter flip

17 03 2011 003.jpg17 03 2011 004.jpg17 03 2011 002.jpg17 03 2011 001.jpg zo se ben ik weer de dames doen het goed ze en de hollandse hoop groejd ook lekker ze de jack blak ziet wat geelig maar dat heefd ze al vanaf het begin ze maar ze groejd lekker dus laad ik ze maar doen he ik hoop dat alles zo blijfd gaan ze grt

Comment

Ik denk dat die "roestvlekken"van het pruiten tegen de spint is. Rest, nieuw blad ziet er goed uit. Ik had wel wat meer aarde in die potten gedaan. Als je dan toch een grote pot gebruik, gebruik die dan ook VOL-LEDIG.

Comment

tent 01.JPGtent 02.JPG hoi hoi wad doet ne mens die zig verveeld die gaad zijn dames eens goed bekijken he dus flip pakte zijne usb microoskoop ze en wad vond flip het 1rste thc cliertje ze binne ne dag of 3 weeten we zeeker of het een vrouw is normaal wel wand het was fem zaad dus grt

Comment

kijk flip zijn babys worden groot
          dat word een feestje
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

tent 4.JPGtent 3.JPG hi ben ik weer ze ik heb net eens zitten kijken ze en ik denk dat plant 1 zeeker een vrouw is morgen worden ernieuwe fotos gemaakd ze grt

Comment

looks like tieties to me
              sigpic

Comment

bloej 004.jpgbloej 002.jpgbloej 001.jpgbloej 003.jpg hoi hoi hier ben ik weer ze met goed en slechd nieuws gisteren is de lv in mijn tent naa maar 20a22 persent gedaald nu heefd 1 pland er veel lasd van en is aan het stresse de ander heefd er gelukkig geen lasd van gehad de goedde pland is zeeker een vrouw dus dat is al mooi nieuws ik hoop nu maar dat de andere pland haar snel hersteld ze dan kan ze haar achterstant weer in haalen ze grt uit het bos

Comment

foto 8.JPGfoto 7.JPGfoto 6.JPGfoto5.JPGbloej week 1 048.jpgbloej week 1 049.jpgbloej week 1 047.jpgbloej week 1 050.jpg zo ben ik weer ze de bloej zit er lekker in ze in de grootste plant ze en de andere ja die hangd nog altijt slap maar nu zag ik daar ook de eerste wittehaartjes ik hoop nog altijt dat ze er door komd ze wand zou het jammer vinde anders als iemand moest weeten wad dit is ze hangd nu 4 dagen slap ze grt uit het bos
                  Last edited by kabouter flip; 27 March 2011, 15:17.

Comment

haal die hangplante er maar uit

ziet er anders wel nog goe uit ^^

Comment

zie er goe uit flip
                      mag wel meer potgrond in de potten doen vind ik

rustig
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Comment

mij werd gezegd paar natte handdoeken in de tent hangen! zodat het er wat vochtiger word,,, of ff de waterkoker ofso

Comment

bloej weekje 1 ze 011.jpgbloej weekje 1 ze 008.jpgbloej weekje 1 ze 006.jpgbloej weekje 1 ze 012.jpgbloej weekje 1 ze 007.jpgbloej weekje 1 ze 010.jpgbloej weekje 1 ze 005.jpgbloej weekje 1 ze 009.jpg
                            hoi hoi ben ik weer ze de plantjes staan 1 week in zigd baare bloej ze met de groote pland gaad alles lekker ze met de hang plant ja die bloejd dus ik hoop dat ze het haald tot het einde van de bloej maar zolang ze leefd hou ik ze bij ze de groote plant begind nu wel door te drinke ze ze drinkd nu op 24 u zo een 700 ml water ze ik hoop dat het zo blijfd voord gaan nu ze grt uit het bos

Comment

Ah ze hed de bokkepruik op.

Comment

En hangt hem al uwe lumatek 600w

lukt het wat met je super vit

Comment

Bezig...
                                X