P230211_09.52_[01].jpgP230211_09.55.jpgP230211_09.55_[01].jpgP230211_09.52.jpgik ben nu dus bezig met een bubblegum 47 (Bubblegum x ak47)
hij heeft eerst de juist NIET optimale omstandigheden gekregen
en nu probeer ik er zo dicht mogelijk bij te komen om en goede conditie te creeeren
aller eerst heb ik een paar vragen
-van uit zaden Welke procedure volgen jullie met aarde(zaai en oogst grond)
eerst ontkiemen mensen stoppen ze in kleine tabletjes van speciale grond om ze daar in te ontkiemen en daarna stoppen ze ze in bakjes en verpotten ze steeds
dus welke procedure van het begin tot de oogst moet ik hebben met grond ivm het beste wortelstelsel (snel groeiender)
want ik neem aan als ik klei in een pot doe dat de wortels zich niet ontwikkeling omdat dat kei hard is(klei is immers een grapje) dus een ontkiem gaasje lijkt mij dan beter
MAAR Welke procedure met welke midellen moet ik dan pakken
als het plantje het licht heeft gezien na hoeveel dagen/weken moet hij over gaan op bloei?
en wat gebeurt er als ik hem 2 weken(of langer) langer laat groeien op 18/6
welke temperatuur, lv % en welke lampen(kleur) ( voor de groei)
ik heb dus een bubblegum 47 staan deze is nu 4 weken oud niet zo sterk maar sinds ik een kastje heb gemaakt, met een afzuigertje, reflecterende aluminiumfolie op geplakt heb, en een lucht bevochtiger heb in gezet doet hij het een stuk beter
ik heb de temperatuur nu op 24,6 dit schommeld iets maar snachts niet onder de 20
en de luchtvochtig heid op 68% dit kan ik nog verhogen of verlagen
tevens heb ik een klein beetje voeding bij de luchtbevochtiger gedaan is dit goed?
wat voor opbrengst schatten jullie met 2 tl 18 watt en een groeilamp(gloei) 75 watt
het is best licht in het kastje
kunnen jullie mij nog wat aanraden om te verbeteren
hij heeft eerst de juist NIET optimale omstandigheden gekregen
en nu probeer ik er zo dicht mogelijk bij te komen om en goede conditie te creeeren
aller eerst heb ik een paar vragen
-van uit zaden Welke procedure volgen jullie met aarde(zaai en oogst grond)
eerst ontkiemen mensen stoppen ze in kleine tabletjes van speciale grond om ze daar in te ontkiemen en daarna stoppen ze ze in bakjes en verpotten ze steeds
dus welke procedure van het begin tot de oogst moet ik hebben met grond ivm het beste wortelstelsel (snel groeiender)
want ik neem aan als ik klei in een pot doe dat de wortels zich niet ontwikkeling omdat dat kei hard is(klei is immers een grapje) dus een ontkiem gaasje lijkt mij dan beter
MAAR Welke procedure met welke midellen moet ik dan pakken
als het plantje het licht heeft gezien na hoeveel dagen/weken moet hij over gaan op bloei?
en wat gebeurt er als ik hem 2 weken(of langer) langer laat groeien op 18/6
welke temperatuur, lv % en welke lampen(kleur) ( voor de groei)
ik heb dus een bubblegum 47 staan deze is nu 4 weken oud niet zo sterk maar sinds ik een kastje heb gemaakt, met een afzuigertje, reflecterende aluminiumfolie op geplakt heb, en een lucht bevochtiger heb in gezet doet hij het een stuk beter
ik heb de temperatuur nu op 24,6 dit schommeld iets maar snachts niet onder de 20
en de luchtvochtig heid op 68% dit kan ik nog verhogen of verlagen
tevens heb ik een klein beetje voeding bij de luchtbevochtiger gedaan is dit goed?
wat voor opbrengst schatten jullie met 2 tl 18 watt en een groeilamp(gloei) 75 watt
het is best licht in het kastje
kunnen jullie mij nog wat aanraden om te verbeteren
Comment