Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bubblegum 47

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bubblegum 47

    Korting op 420shop
    P230211_09.52_[01].jpgP230211_09.55.jpgP230211_09.55_[01].jpgP230211_09.52.jpgik ben nu dus bezig met een bubblegum 47 (Bubblegum x ak47)


    hij heeft eerst de juist NIET optimale omstandigheden gekregen
    en nu probeer ik er zo dicht mogelijk bij te komen om en goede conditie te creeeren

    aller eerst heb ik een paar vragen

    -van uit zaden Welke procedure volgen jullie met aarde(zaai en oogst grond)
    eerst ontkiemen mensen stoppen ze in kleine tabletjes van speciale grond om ze daar in te ontkiemen en daarna stoppen ze ze in bakjes en verpotten ze steeds
    dus welke procedure van het begin tot de oogst moet ik hebben met grond ivm het beste wortelstelsel (snel groeiender)
    want ik neem aan als ik klei in een pot doe dat de wortels zich niet ontwikkeling omdat dat kei hard is(klei is immers een grapje) dus een ontkiem gaasje lijkt mij dan beter
    MAAR Welke procedure met welke midellen moet ik dan pakken


    als het plantje het licht heeft gezien na hoeveel dagen/weken moet hij over gaan op bloei?
    en wat gebeurt er als ik hem 2 weken(of langer) langer laat groeien op 18/6

    welke temperatuur, lv % en welke lampen(kleur) ( voor de groei)




    ik heb dus een bubblegum 47 staan deze is nu 4 weken oud niet zo sterk maar sinds ik een kastje heb gemaakt, met een afzuigertje, reflecterende aluminiumfolie op geplakt heb, en een lucht bevochtiger heb in gezet doet hij het een stuk beter

    ik heb de temperatuur nu op 24,6 dit schommeld iets maar snachts niet onder de 20

    en de luchtvochtig heid op 68% dit kan ik nog verhogen of verlagen

    tevens heb ik een klein beetje voeding bij de luchtbevochtiger gedaan is dit goed?

    wat voor opbrengst schatten jullie met 2 tl 18 watt en een groeilamp(gloei) 75 watt

    het is best licht in het kastje

    kunnen jullie mij nog wat aanraden om te verbeteren
    Last edited by kempi; 23 February 2011, 09:39. Reden: toevoeging info

    #2
    Re: bubblegum 47

    hey kempi,

    Net als jij ben ik ook een beginner op de site hier.....
    maar ik kan je wel aanraden om je ff voorstellen eerst op het forum...dat helpt wel man..
    Mij hebben ze ook aardig op weg geholpen man en nog steeds....en me plantjes gaan lekker...

    je kan veel info vinden op de site zelf... http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-een-lijst
    Last edited by Nas; 23 February 2011, 10:16.
    Chronis Monsum nis Monsumnis....met mijn... Cannabis...

    Comment


      #3
      Re: bubblegum 47

      vrijdag komt er een hpi in 250 watt

      Comment


        #4
        Re: bubblegum 47

        hpi is binnen WAt een licht zeg 2 andere auto flowers erbij laten ontkiemen die zullen waarschijnlijk morgen ook al ontkiemd zijn .

        heb inmiddels ook al een inlaat fan erbij gestopt

        Comment


          #5
          Re: bubblegum 47

          005.jpg005.jpg021.jpgdie hebben we hier ook gekweekt
          heerlijke wiet,super stoned.

          Comment


            #6
            Re: bubblegum 47

            gaat lekker stom stom het water van de bevochtiger was op maar ja

            blaadjes zijn ietrs verbrand

            hoe hoog mag ik de lamp nu zetten hij stond eerst op 30 cm nou op 45-50 cm

            de zaadjes laten op zich wachten

            ik heb de zaadjes in een steenwol bakje zitten met zon rond gaatje erin

            mij laten voorlichten dat deze genoeg water vast zouden houden tot de ontkieming voltooid is

            ik denk het niet heb ze nu in een bakje met water gestopt klein randje water zodat hij iig water kan op zuigen

            weet iemand de procedure hiervan ? hoe te ontkiemen in zon steen wol plug 5cm x 5cm x 5cm

            Comment


              #7
              Re: bubblegum 47

              zaadjes die net hun kopje boven de grond uit steken hoever mopet de lamp daar vanaf staan ?

              Comment


                #8
                Re: bubblegum 47

                Kan op 25 cm. als je goed ventileerd onder je lamp kan je zelf nog een beetje zakken. maar zo vlak na het ontkiemen begin je beter eerst wat hoger. Op een cm of 35. Dan gelijdelijk aan zakken naar 25 -20 cm. succes.

                Comment


                  #9
                  Re: bubblegum 47

                  nou de bubblegm heeft het net over leeft vorige week had ik de hps erop hangen maar dat ging niet goed
                  je kan idd beter beginnen met een meter hoogte en dan zakken..

                  ik ben veel te snel gegaan..

                  probeer hem nu in leven te houden onder tl en dan zien we wel. die gaat meteen in bloei als de lowryder ook mee doet

                  Comment

                  Bezig...
                  X