Hoi Gents!
Gisteren was het zover, de plantjes zijn geoogst!
Het was wel wat werk maar ik heb er toch van genoten
Kben nu wel niet te zot gegaan met het knippen, ik dacht beter te weinig dan teveel. Kan achteraf nog atlijd bij knippen.
Alles zit nu netjes in het droogrek, morgen vertrek ik een weekje met vakantie dus kunnen ze rustig drogen.
Uiteraard heb ik alle knip 'afval" (2 zakken, ene met de grote bladeren, ene met de sugar leaves) bijgehouden. Zakken direct in de vriezen en na mijn weekje vakantie iets leuks mee doen.
vraag: bij onderliggende kopjes zie ik soms wat lichtgroene bladeren, beetje zoals sla. Ik neem aan dat dit volledig afgeknipt wordt? Of kan dit ook drogen en gerookt worden?
Op een van mijn fotos hieronder zie je wat ik bedoel.
Voorlopig heb ik het er aan gelaten.
Ik wil iedereen bedanken, die mij in dit topic heeft bijgestaan. Zonder jullie was het allemaal niet gelukt.
Dit is wel het bewijs, dat iedereen het kan, mits je je informatie op de juiste plaats haalt
Wat schatten jullie aan opbrengst po het eerste zicht?
thumbnail_20210717_192147.jpg
thumbnail_20210717_204855.jpg
Deze foto is die dat ik bedoel met de sla achtige bladeren onderaan:
thumbnail_20210717_222557.jpg
thumbnail_20210717_231051.jpg
Wat zalig om ook ffe die warmte van de lampen niet meer te voelen in de kamer
Ik post nog wel een update hier wanneer het drogen gedaan is met de total opbrengst.
Daarna, zal ook een nieuwe topic geopend worden met mijn 2de ronde AK47
Fijne zondag heren!
Gisteren was het zover, de plantjes zijn geoogst!
Het was wel wat werk maar ik heb er toch van genoten
Kben nu wel niet te zot gegaan met het knippen, ik dacht beter te weinig dan teveel. Kan achteraf nog atlijd bij knippen.
Alles zit nu netjes in het droogrek, morgen vertrek ik een weekje met vakantie dus kunnen ze rustig drogen.
Uiteraard heb ik alle knip 'afval" (2 zakken, ene met de grote bladeren, ene met de sugar leaves) bijgehouden. Zakken direct in de vriezen en na mijn weekje vakantie iets leuks mee doen.
vraag: bij onderliggende kopjes zie ik soms wat lichtgroene bladeren, beetje zoals sla. Ik neem aan dat dit volledig afgeknipt wordt? Of kan dit ook drogen en gerookt worden?
Op een van mijn fotos hieronder zie je wat ik bedoel.
Voorlopig heb ik het er aan gelaten.
Ik wil iedereen bedanken, die mij in dit topic heeft bijgestaan. Zonder jullie was het allemaal niet gelukt.
Dit is wel het bewijs, dat iedereen het kan, mits je je informatie op de juiste plaats haalt
Wat schatten jullie aan opbrengst po het eerste zicht?
thumbnail_20210717_192147.jpg
thumbnail_20210717_204855.jpg
Deze foto is die dat ik bedoel met de sla achtige bladeren onderaan:
thumbnail_20210717_222557.jpg
thumbnail_20210717_231051.jpg
Wat zalig om ook ffe die warmte van de lampen niet meer te voelen in de kamer
Ik post nog wel een update hier wanneer het drogen gedaan is met de total opbrengst.
Daarna, zal ook een nieuwe topic geopend worden met mijn 2de ronde AK47
Fijne zondag heren!
Comment