Vandaag de zaadjes in de startpluggen van Zamnesia gestopt en in een bakje die als propagator dienst doet. (Wel handig die take-away )
Deze worden gestart onder 2x55w Tneon.
De volgende potten ook klaargemaakt om dan te verpotten. De aarde waar ze in komen is Plagron grow mix met perliet.
Nu wachten tot ze hun kopje tonen.
Nog wat bijkomende info die ik nog niet vermeld had.
Planten 4 x green gelato / 55% indica - 45% Sativa van royal Queen seeds
Eindpot 18 l
Voeding: plagron grow/bloom/green sensation
Planten staan nu in een voorgroeikastje die ik nu voor het eerst zal proberen. Afmetingen ong 60x50x35 / 2 x 55w Tneon, pc ventilator met 3 standen als afzuiging en een ventilator.
Groei en bloeikast is 80x80x160 met een 250m3 softbox, koolstoffilter van 300m3 en een ventilator.
Ik denk deze kweek enkel te toppen en eventueel wat lst toe te passen. Ben er nog niet uit.
Deze worden gestart onder 2x55w Tneon.
De volgende potten ook klaargemaakt om dan te verpotten. De aarde waar ze in komen is Plagron grow mix met perliet.
Nu wachten tot ze hun kopje tonen.
Nog wat bijkomende info die ik nog niet vermeld had.
Planten 4 x green gelato / 55% indica - 45% Sativa van royal Queen seeds
Eindpot 18 l
Voeding: plagron grow/bloom/green sensation
Planten staan nu in een voorgroeikastje die ik nu voor het eerst zal proberen. Afmetingen ong 60x50x35 / 2 x 55w Tneon, pc ventilator met 3 standen als afzuiging en een ventilator.
Groei en bloeikast is 80x80x160 met een 250m3 softbox, koolstoffilter van 300m3 en een ventilator.
Ik denk deze kweek enkel te toppen en eventueel wat lst toe te passen. Ben er nog niet uit.
Comment