Nou de eerste kweek is al een paar weken geleden geoogst en het wordt weer hoog tijd om de tent weer vol te zetten. Mijn eerste binnenkweek was aardig gelukt met 103 gram onder een lamp van 190w. (die wiet begint trouwens erg lekker te ruiken). Nou voor mijn 2de kweek wil ik een experimentje doen door verschillende substraten te testen. Ik heb vorige keer op de Plagron growmix gegroeid en wil nu enkele verschillende testen om te zien of er verschil in resultaat zit. Ik heb een zak met biobizz lightmix en een zak met biobizz all mix. nu is het idee: 1 bak light mix, 1 bak all mix, 1 bak plagron growmix en een bak zelf menging maken. Ook heb ik even wat meer voeding ingeslagen van biobizz(ik zag dat Q dit gebruikt dus dan kan het geen rotzooi zijn). Ook heb ik van plagron algabloom en algagrow gekregen van een vriend. Ik wil de biobizz voeding gebruiken (vrij logisch) voor de biobizz substraten en de eigen menging en de algen voeding voor de plagron pot. In deze 4 potten gaan allemaal een zaadje van barneysfarm: amnesia lemon. Dan heb ik nog 2 zaadjes over, 1 ny diesel en een amnesia lemon, daarover twijfel ik een beetje of ik ze ook in de tent zet of het bij 4 planten ga houden(tips zijn welkom!).
Mijn setup:
Tent: Secret Jardin hydro shoot 80x80x180
Lamp: Bestva 190w Led lamp
Afzuiging: Proline fan 15W + koolstoffilter can-lite 300m3
Lucht: 2 ventilatoren 15W
Grond: Plagron growmix, biobizz lightmix en allmix
Voeding: BioBizz: bio-grow, bio-bloom, topmax, fishmix, bio-heaven, alg-a-mic, acti-vera en calmag
Plagron: algabloom algagrow
Zaadjes: 5x barneys farm - amnesia lemon
1x nl seeds - ny diesel
Als het goed is komt ergens deze dagen een pakket met de voeding en het substraat dus dan kan ik beginnen met de 2de kweek. Ik wil de zaden deze keer laten ontkiemen direct in de grond. Nou dat was het voor nu denk ik zo
Mijn setup:
Tent: Secret Jardin hydro shoot 80x80x180
Lamp: Bestva 190w Led lamp
Afzuiging: Proline fan 15W + koolstoffilter can-lite 300m3
Lucht: 2 ventilatoren 15W
Grond: Plagron growmix, biobizz lightmix en allmix
Voeding: BioBizz: bio-grow, bio-bloom, topmax, fishmix, bio-heaven, alg-a-mic, acti-vera en calmag
Plagron: algabloom algagrow
Zaadjes: 5x barneys farm - amnesia lemon
1x nl seeds - ny diesel
Als het goed is komt ergens deze dagen een pakket met de voeding en het substraat dus dan kan ik beginnen met de 2de kweek. Ik wil de zaden deze keer laten ontkiemen direct in de grond. Nou dat was het voor nu denk ik zo
Comment