Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e zelfbouw kweekast met 5 stekjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e zelfbouw kweekast met 5 stekjes

heb gelukkig er nog wel een oogst vanaf kunnen halen , heb vorige week alles geknipt en ligt nu de drogen ...
    heb ongeveer 1 kg nat inclusief de takjes , dus ben benieuwd wat er over blijft ....
    ze zeggen +/- 1/5e droog ... dus dat zou 200 gram zijn ... maar ik denk zelf iets minder
    groetjes
    zal er nog een rookverslag en de juiste grammen bij zetten als de oogst helemaal droog is

Comment

En heb je de spint nog onder controle kunnen krijgen?
      Misschien nog wat foto's van je dames op het eind?

Grtz

Comment

23042011263.jpg23042011262.jpg12052011273.jpg

spint heb ik nog redelijk onder controle gekregen , heb er meerdere keren roofmijt in uitgezet ....
        de oogst is niet tegengevallen ... heb er toch nog 205 gram aan overgehouden ... droog en zonder takjes
        de smaak was erg goed , en super stoned ... heerlijk ...
        groetjes en bedankt voor het volgen
        me eigen nu bezig houden met de buitendames ... staan al weer lekker in het zonnetje te genieten .
        Attached Files
        Last edited by tazzman77; 22 May 2011, 20:24. Reden: foutje met uploaden

Comment

vette zooi mag het u smaken

Comment

als je je zaadjes ontkiemt hebt , en je hebt ze een weekje binnen staan , kun je ze als het s nachts niet meer dan 5 graden vriest gemakkelijk buiten zetten , je plantjes zullen een paar dagen bluaw paars uitslaan aan de bladeren , maar dat trekt volledig weg en heeft geen invloed op je plant

Comment

Bezig...
            X