Ik merk dat ik zelf voortdurend tussen de kweekverslagen door zit te lezen. Ik moet dus dringend zelf wat doen dacht ik een aantal dagen geleden.
Daarom 2 BCA ontkiemt (in een nat koffiefiltertje, dat ben ik meest gewoon).
Deze ga ik gedurende hun reis door m’n plantenkamertje volgen.
ik heb nauwelijks ervaring met deze strain, maar het zusje staat nog in m’n ander tentje af te bloeien.
De setup:
1 x 35watt blurple in de voorgroeiruimte.
1 x G-Tools kastje (0,35m2) met 150watt G-Tools lamp.
1 x Lodge L100 met Mars Hydro TS1000 150watt
Momenteel hangt de mars even gewisseld met de gtools. Waarom weet ik niet meer, ik was zo plat als een pannenkoek toen ik die gewisseld heb...
De voorgroeiruimte is de zijkant van de Lodge tent, een ruimte van ong. 50x25.
Je zal ook de 4 andere plantjes zien. 1x BCA en 4x AS
Deze staan in bloei en moeten nog tot begin mei.
Ik ben een beginnende kweker en maak nog een berg fouten, gelukkig maar! Elke keer leer ik wat nieuws en net daar geniet ik zo van.
Deze grow word waarschijnlijk de laatste minerale. Ik wil erg graag de bio-toer op, en mede dankzij het forum voel ik me daar beter klaar voor.
Beginnen doe ik met mn martini, daarna 2 fotos van de nieuwe zaailingen.
De afghan skunk in gtools kast is wat gelig. 1 van de anderen in de tent wat mager.
de bca1 en as3 doen het momenteel best.
Groetsels!
EDIT: NU IK DE KWALITEIT VAN MN AFBEELDING ZIE HEB IK AL SPIJT DAT IK ZE GEPOST HEB. MIJN EXCUSES, VOLGENDE KEER BETERE KWALITEIT FOTOS EN AFBEELDINGEN!
04162CBC-3109-43FD-8219-5F03B109156D.jpeg
Daarom 2 BCA ontkiemt (in een nat koffiefiltertje, dat ben ik meest gewoon).
Deze ga ik gedurende hun reis door m’n plantenkamertje volgen.
ik heb nauwelijks ervaring met deze strain, maar het zusje staat nog in m’n ander tentje af te bloeien.
De setup:
1 x 35watt blurple in de voorgroeiruimte.
1 x G-Tools kastje (0,35m2) met 150watt G-Tools lamp.
1 x Lodge L100 met Mars Hydro TS1000 150watt
Momenteel hangt de mars even gewisseld met de gtools. Waarom weet ik niet meer, ik was zo plat als een pannenkoek toen ik die gewisseld heb...
De voorgroeiruimte is de zijkant van de Lodge tent, een ruimte van ong. 50x25.
Je zal ook de 4 andere plantjes zien. 1x BCA en 4x AS
Deze staan in bloei en moeten nog tot begin mei.
Ik ben een beginnende kweker en maak nog een berg fouten, gelukkig maar! Elke keer leer ik wat nieuws en net daar geniet ik zo van.
Deze grow word waarschijnlijk de laatste minerale. Ik wil erg graag de bio-toer op, en mede dankzij het forum voel ik me daar beter klaar voor.
Beginnen doe ik met mn martini, daarna 2 fotos van de nieuwe zaailingen.
De afghan skunk in gtools kast is wat gelig. 1 van de anderen in de tent wat mager.
de bca1 en as3 doen het momenteel best.
Groetsels!
EDIT: NU IK DE KWALITEIT VAN MN AFBEELDING ZIE HEB IK AL SPIJT DAT IK ZE GEPOST HEB. MIJN EXCUSES, VOLGENDE KEER BETERE KWALITEIT FOTOS EN AFBEELDINGEN!
04162CBC-3109-43FD-8219-5F03B109156D.jpeg
Comment