Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's three strains edition one <-> 5-04-2021 !! [ 2,1gr/w! ]
Hangen al minder als gisteren op de foto's te zien. Dat gaat goed komen,en de vlekken gaan ook vast weer weg van de blaadjes het zijn nog jongen meiden.
Ze staan bijna een week in hun 3,5 liter pot , met de ingewaterde grond komen ze nog wel een paar dagen toe voor
dat de eerste water beurt gaat gegeven worden !!
De G-bars 400 is de perfecte led kweeklamp voor 1 m2 kweekoppervlak.
Het is de grote broer van de G-bars 150.Dezelfde leds, dezelfde
aluminium extrusieprofielen, alleen in een 100 cm uitvoering.
De G-bars 400 is opgebouwd uit 5 bars van ieder 80 Watt.
Net als bij het kleine broertje zijn de bars op een aluminium profiel gemonteerd.
Dit vergroot de warmteopnamecapaciteit en verlengt de levensduur van de lamp.
De bars zijn op een dusdanige afstand van elkaar bevestigd dat de lamp perfect
is voor gebruik bij een rechthoekig kweekoppervlak van 1,20 x 0,80 meter.
Ideaal dus voor de Bonanza 1m2, de G-kit 400 Wing of per twee
stuks in de G-kit 1200 Wing. Wij kopen de bars los in en monteren deze zelf op een frame.
Dit heeft een aantal grote voordelen. We kunnen met de
led bars de perfecte kweeklamp samenstellen voor
ieder denkbaar kweekoppervlak.
Je kunt hier een vrijblijvende offerte voor aanvragen.
Mocht je de lamp in deze uitvoering willen hebben maar met wat
extra vermogen dan kunnen we er eenvoudig 1 of 2 extra bij monteren.
Je betaalt dan slechts de kosten van een extra led bar.
Het uitmeten en monteren doen we geheel gratis.
De led bars zijn met eenvoudige aansluitingen aangesloten op een verdeelblok
Klein verhaaltje !!
Heb me een jaartje geleden 3 wifi tijds schakelaars aangeschaft !!
Probeer de stekker eens om te draaien in het stopcontact Remco. kans dat dit je probleem al fixt.
Dit komt door lekkende inductiestroom. Iets met magnetische velden rondom je kabels etc... Dat is soms net genoeg vermogen om de lampjes aan te krijgen.
Komt dus vaak omdat de stroomdraden in je lamp te dicht langs elkaar lopen, of slecht geisoleerd zijn. Mars hydro heeft het ook soms met de ts/sp serie.
Mooi verkoop praatje van die Gbars wel alsof ze de enige zijn die led bars maken \
There are LED lights that never quite turn off when switched off, this is their story…Learn Math and Science easily at 20% off at http://brilliant.org/Electr...
Het is een veelvoorkomend probleem met ledlampen.
Deze hebben zo weinig stroom nodig, dat ze die voldoende kunnen krijgen van elektrische velden, bijvoorbeeld andere snoeren die in de buurt lopen.
Net zoals we vroeger de TL buizen bij de buren lieten branden met onze 27mc lineair.
Lekstroom naar aarde lijkt me sterk, dan zou je aardlek moeten trippen en dan zou je die beter niet aan je cv knopen maar de aardweerstand van dat stopcontact meten.
Normaliter zitten er standaard (zeker in oudere huizen) wel wat aardedraden aan de leidingen van je cv. Met name in vochtige ruimtes zoals de badkamer. Ik zei dan ook niet dat je de aarde van je stopcontact aan de cv moet knopen maar een extra aarde-punt op je led-lampen.
Yeah de CV is geaard inderdaad, maar er horen geen apparaten of machines met je cv leidingen verbonden te zijn.
Oude huizen .......vroeger werden er ook veel meer mensen ge-elektrocuteerd onder de douche of in bad door het gebrek aan aardlekschakelaars en er tijdens een storing opeens stroom op de waterleiding kwam te staan.
Ik heb in m'n eentje -(nouja met wat hulp hier en daar)- een hele vooroorlogse tussenwoning gestript en verbouwd.
Soms vraag je je af waarom het niet afgebrand is inderdaad.
tis mij om het even he...maar als algemeen advies zou ik zeggen pas het apparaat aan en niet de huis-installatie op een apparaat.
Ik had even gegoogeld en kwam dit tegen, kan een oplossing zijn maar heb ook al gelezen dat het niet altijd werkt en anders laat je de maan toch schijnen, ik denk dat ze er niet zoveel last van hebben, buiten nooit niks van gemerkt.
Ben het met nederhigh eens, ook al is misschien je garantie verlopen, kunnen ze nog wel service verlenen.
En niet per mail, gewoon bellen direct contact werkt het beste.
<----- Licht lek -----> G-Bars 400 image_402555.jpg
S'ints ik van vrijdag nacht weet dat men Led lamp na gloeit en der voor
zorgt dat ze heel de donkere periode onder het maanlicht staan !!
Was er wel een paniek momentje , kak kak en dat met
zo een dure led lamp !
Dus nu doe ik het handmatig , om 00:00 den stekker er uit en om
06:00 de stekker er terug in te steken !!!
Nu gaan we zien hoe dat we dat probleem gaan aanpakken !!
We hebben tijd !!
Aluwel zit ik er eigenlijk niet mee in om dat te doen ,
gelijk opstaan met de meisjes en er voor te zorgen
dat ze voldoende nacht rust krijgen !!
Een beetje verantwoordelijkheid opnemen zal me goed doen !?i
even voor de zekerheid; het viel je op na een update van je tijdschakelaar toch?
stekker omdraaien had je geprobeerd las ik maar zonder schakelaar ertussen ook geprobeerd?
er achteraan bellen lijkt me verstandig maar wat je nu van plan bent gaat natuurlijk mis en dat geeft de planten denk ik meer stress dan dit beetje licht doet
Comment