Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's three strains edition one <-> 5-04-2021 !! [ 2,1gr/w! ]
Ziet er goed uit wat een knotsen, knip ze zondag en dan nog efkes drogen en dan genieten, want het is shit als je zonder zit, suc6 en op naar de 690 grammekes.
Ja t'was een zwaren dag , mijne afkick werkte wel goed op men gemoed , k'was er niet echt bij vandaag !??!
Heel den dag liggen stressen , heel simpel een stevige nood aan THC CBD LV TV X en nog meer van die dingen !!
Maar nu gaat het al wel wa beter , heb men 2 gr droog bijna op, kan na den deze nog ene rollen en tegen dat dien op is dan is't wel tijd om in mijne nest te kruipen !!
Ok tot subiet want het is net 00:01 geworden ...... a nee t'is 00:22 saluut en tot later !!
Den G-Bars 400 heeft zen ding weer gedaan , van deze
investering hebben we weer goed genoten , ze straalt
in alle hoeken van de kast en word hellemaal niet warm !!
Ze heeft zo goed als heel den teelt nen cm of 10 boven de kopjes gehangen !!
Kon zelfs nog lager denk ik zonder al te veel schade te veroorzaken !!
Greyvol ----------------------- 500 gr.
Kunichika -------------------- 595 gr.
smoker2002 ----------------- 600 gr.
mafferd ------------------------ 610 gr.
Takketoelli ------------------- 623 gr.
Nirvana ----------------------- 625 gr.
BackYardPlant -------------- 636 gr.
Alzheimer -------------------- 646 gr.
Mike ---------------------------- 655 gr.
Elkwazizi ---------------------- 660 gr. Remco --------------------- 666 gr. FH Mike ------------------------ 675 gr.
GuerrillaGrow ---------------- 676 gr.
Voor het eerst ---------------- 680 gr.
Yazou ---------------------------- 685 gr. Corleone1933 ----------------- 690 gr.
Waterfall420 ------------------- 705 gr. Hork ------------------------------ 754 gr.
Ritagrasaf ---------------------- 775 gr. Wesley pipes ------------------ 777 gr. kelderkastje -------------------- 808 gr.
Old dawg ------------------------ 888 gr.
We zitten mooi in't midden met men 666 gr , dus het word spannend !!
Ik zou nog een weekje wachten, binnen welgeteld 7dagen zijn het eveneens bloemdagen, maar dan onder een stijgende maan (ideale oogsttijd)
Plant rookt ook lekkerder een weekje langer spoel, kom je dan mss met 4 dagen droge pluk aan je 666
@Rietslang - Haha - nu al ni waar kruipen , ze moeten er uit , en kwestie van spoelen , het gene ik al geproefd heb is er gene kriebel hoest of andere vreemde smaken te bespeuren , alleen dat hij nog niet weckpot droog is en waarschijnlijk een hooi geurtje heeft , mor ik met mijn slecht reukorgaan merk daar toch niks van !
De maan mag volgende ronde mee doen , waneer is het den beste ontkiem datum , dat ik daar misschien in mijn nieuwe planning rekening mee hou !!
Normaal gaan den 23 Augustus de zaadjes tussen de koffie filter !! En juist 123 dagen later gaat daar ook de bijl in !!!
Dus die planning staar al eigenlijk vast , rond mijne verjaardag zou ik dan oogsten en het jaar afsluiten !!
Om in't jaar 2022 overnieuw te beginnen waarschijnlijk , tegen dan ga ik misschien iets met water doen , da Hydro gedoe interesseert me wel !!
Actie wietje ik heb er ene gerold om 00:30 en't is nu 02:00 en hij is juist half , daaraan voel ik dat hij zen ding doet en hij word alleen maar beter , en ik heb nog maar alleenden Banana geproefd , das voor morgen , sebiet al eens een mooi topje uit den Gorilla Glue knippen , we gaan ze eens de stuipen op het lijf jagen om midden
Is laten zien dat ze met mijn klote niet moeten spelen , oei we worden agressief k'zal hem nog maar eens aansteken , ik merk ook dat er op dit uur gene zak te zien is op tv !
Spotify op Renegade modus ni te hard ni te still gaan we een nachtje door doen denk ik !!
Nu dat ik er aan denk , ik heb nog een groen stuk broodpudding liggen in de frigo effe 5 sec in de micro en met nen goeie zoete cecemel gaan we de dvd's van Dexter nog eens boven halen !!
Ik vind hier rechts op men scherm een chat dingetje dat altijd op nul staat , wat is daar de bedoeling van , heb dat al eens gevraagd denk ik , mor so what ,
doe uw ding en ik hoor het sebiet wel t'is hier
ondertussen al 3 uur , de moeite niet
meer om in mijne nest te kruipen !!
Effe om te stoeffen ii
Nu nog wachten tot dat ze groot en rood worden !!
Ik ga deze dame goed verwennen ze krijgt om de twee dagen
een lading voeding die ze wel zal nodig hebben om
mooie rode punt paprika's te fabriceren !!
Hehehe dacht ik doe hem effe twijfelen
Je planning maakt het niet zozeer een ideale zaaitijd, dan maakt het wel een gunstige maandalende plantperiode (2 tot 14 september) met de daarbij verdere handelingen op het ritme vd natuur. Succes met de oogst !
Ik heb het nog al eens gezegd 80% ontsmetting alcohol
Is perfect om bij den oogst te gebruiken !!
Ik word horendol van plakkerige handen , alles gaat een stuk trager
als je het met handschoenen zou doen of met plakkerige handen !!
De moment men handen nog maar een beetje beginnen te plakken ,
Spiiiet Spiiiet handjes 80% en afdrogen en klaar je kunt terug van uw
jointje vast pakken zonder dat hij aan je vingers plakt !!
Comment