Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's three strains edition one <-> 5-04-2021 !! [ 2,1gr/w! ]
Greyvol ----------------------- 500 gr.
Kunichika -------------------- 595 gr.
smoker2002 ----------------- 600 gr.
mafferd ------------------------ 610 gr.
Takketoelli ------------------- 623 gr.
Nirvana ----------------------- 625 gr.
BackYardPlant -------------- 636 gr.
Alzheimer -------------------- 646 gr.
Mike ---------------------------- 655 gr.
Elkwazizi ---------------------- 660 gr. Remco ------------------------- 666 gr.
Nederhigh -------------------- 670 gr. FH Mike ------------------------ 675 gr.
GuerrillaGrow ---------------- 676 gr.
Voor het eerst ---------------- 680 gr.
Yazou ---------------------------- 685 gr. Corleone1933 ----------------- 690 gr.
Waterfall420 ------------------- 705 gr. Hork ------------------------------ 754 gr.
Ritagrasaf ---------------------- 775 gr. Wesley pipes ------------------ 777 gr. kelderkastje -------------------- 808 gr.
Old dawg ------------------------ 888 gr.
Nou hier hangt het al 12dagen te drogen, de weet knakt nog niet van het takje. Pff heb nu de ventilator op de grond gezet die naar benee blaast. Hork je hebt het over papieren frites-zakken? Haalt dat de rest van het vocht eruit?
I.p.v. alcohol kan je ook olijfolie gebruiken om je plakkerige handen schoon te maken. Het bespaart je een droge huid, het is juist goed ervoor, je handen worden zacht als een Siciliaanse oma van 85 !
Mijn paprika plantjes zouden willen verhuizen , morgen eens uitdokteren hoe dat we dat gaan aanpakken !!
Ik kom net tot de conclusie dat ik gene stek-zaai grond meer in huis heb , dus morgen of overmorgen maar is een klein zakje in huis halen , effe naar tuincenter dan kom ik nog eens buiten !!
kelderkastje kan ook als je mineraal kweekt. Ben net begonnen aan een ronde op 15% hergebruikte aarde met 85% hergebruikte bouwmarktsteenwol. Elkwazizi ik ga op steenwol bigblocks kweken vanwege de handigheid, niet zozeer om ze te hergebruiken. Echter kan dat wel als je de kluit er uittrekt. Of je kunt de gebruikte blokken in stukken snijden en in potten doen. Dat werkt ook goed.
De bovenlaag die gooi je sowieso weg vanwege de exudaten (plantenkak) die je niet wilt. De rest kun je hergebruiken. Maar na 2x blijft er weinig over van de originele aarde.
Greyvol ----------------------- 500 gr.
Kunichika -------------------- 595 gr.
smoker2002 ----------------- 600 gr.
mafferd ------------------------ 610 gr.
Takketoelli ------------------- 623 gr.
Nirvana ----------------------- 625 gr.
BackYardPlant -------------- 636 gr.
Alzheimer -------------------- 646 gr.
Mike ---------------------------- 655 gr.
Elkwazizi ---------------------- 660 gr. Remco ------------------------- 666 gr.
Nederhigh -------------------- 670 gr. FH Mike ------------------------ 675 gr.
GuerrillaGrow ---------------- 676 gr.
Voor het eerst ---------------- 680 gr.
Yazou ---------------------------- 685 gr. Corleone1933 ----------------- 690 gr.
Waterfall420 ------------------- 705 gr. Hork ------------------------------ 754 gr.
Ritagrasaf ---------------------- 775 gr. Wesley pipes ------------------ 777 gr. kelderkastje -------------------- 808 gr.
Old dawg ------------------------ 888 gr.
Eens ze de weckpot ingaan gaat er wel wa werk insteken ,
ik ga ze zo droog maken in de kast , dat ze dan met
een strip beweging van den stam afkomen !!
Der gaan dan wel wat toppen vernield worden , mits het
toch allemaal voor me zelf is zit ik er niet veel mee in !!
Gelukkig Remco had er wel iets ingezeten dan had je wiet ernaar gesmaakt... maar gorilla glue staat erom gekend om sneller hermafrodiete trekjes te krijgen? normaal gaat het maar beperkt zijn tot maximum 10 van die schilletjes op een gehele plant, in mijn ervaring allesinds. Ik zag het niet echt als een probleem... De wiet had een heel goede smaak. KnetterMug ja een heeelemaal leege knetterboon
Comment