Hoi hoi allemaal .
Kweekverslag vanaf 2 a 3 weken bloei .
Vanaf nu wekelijks een volle gieter +- 15 tot 20 liter water voor alle planten .
Op woensdag effe checken of alles goed is zonodig bijwateren 5 liter .
Keekgrond horta ( vanaf eerste week bloei ) in totaal ongeveer 120 tot 140 liter potgrond .
potgrond een beetje verrijkt met lavastof en meststof voor fruitbomen .
Vijverzakken als potten dus water word overal gelijk verdeeld .
Vijverfolie als afbakening .
8 stekplanten , bubblekush dacht ik .
Moederplant is per ongeluk te lang blijven staan in de te kleine pot en is overleden .
Warmtekabel op de grond voor lekker warme wortels . geen bijkomende verwarming zoals elektrisch vuur gas of cv .
Dikke koolstoffilter voor de geur .
Een vraag aan de experts ... zou het verstandig zijn om nog een net erover te gooien en de nagroei wat tegen te houden of ga ik men planten verstikken ?
Het net is zo gemaakt en de nagroei is nog redelijk buigbaar .
Groetjes Striker
2.jpg 1.jpg 3.jpg
Kweekverslag vanaf 2 a 3 weken bloei .
Vanaf nu wekelijks een volle gieter +- 15 tot 20 liter water voor alle planten .
Op woensdag effe checken of alles goed is zonodig bijwateren 5 liter .
Keekgrond horta ( vanaf eerste week bloei ) in totaal ongeveer 120 tot 140 liter potgrond .
potgrond een beetje verrijkt met lavastof en meststof voor fruitbomen .
Vijverzakken als potten dus water word overal gelijk verdeeld .
Vijverfolie als afbakening .
8 stekplanten , bubblekush dacht ik .
Moederplant is per ongeluk te lang blijven staan in de te kleine pot en is overleden .
Warmtekabel op de grond voor lekker warme wortels . geen bijkomende verwarming zoals elektrisch vuur gas of cv .
Dikke koolstoffilter voor de geur .
Een vraag aan de experts ... zou het verstandig zijn om nog een net erover te gooien en de nagroei wat tegen te houden of ga ik men planten verstikken ?
Het net is zo gemaakt en de nagroei is nog redelijk buigbaar .
Groetjes Striker
2.jpg 1.jpg 3.jpg
Comment