Drie keer schuren met 120, 240 en 400 en dan mooi drie keer ook in de olie boenen. Kabels aan de onderkant vast getapet en laat natuurlijk meteen los omdat ie in de olie zit duh.. siliconen matje onder de waterfles zodat ie een beetje vast zit mocht ik per ongeluk aan de zuigbuis trekken..ghehehe
Adaptertje heeft nu ook een plekkie en ik heb het bovenste plankje 5 cm naar onder verhuisd, ik keek nu net niet erop en dat is onhandig met dat hitte element terug zetten van de vapert. Moet wel handig zijn natuurlijk
filedata/fetch?id=1636250&d=1627219200&type=thumb
Het was een oud teak onderdeel van een keukenblad en heeft nu een tweede leven gekregen, zit nu ook trots te vapen..van me kekke vape plankie. en weer Lucky queen ontkiemt, ik mag gebruik maken van een ander tuintje, dus dan maar meteen ontkiemen die hap, woohoo!
filedata/fetch?id=1636251&d=1627219200&type=thumb
Adaptertje heeft nu ook een plekkie en ik heb het bovenste plankje 5 cm naar onder verhuisd, ik keek nu net niet erop en dat is onhandig met dat hitte element terug zetten van de vapert. Moet wel handig zijn natuurlijk
filedata/fetch?id=1636250&d=1627219200&type=thumb
Het was een oud teak onderdeel van een keukenblad en heeft nu een tweede leven gekregen, zit nu ook trots te vapen..van me kekke vape plankie. en weer Lucky queen ontkiemt, ik mag gebruik maken van een ander tuintje, dus dan maar meteen ontkiemen die hap, woohoo!
filedata/fetch?id=1636251&d=1627219200&type=thumb
Comment