Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nee, heb het niet in de vaper gedaan. Zit uit me nek te zwetsen na al dat knippen word je melig. Wel de scissorhash en glas sherry en was alweer vertrokken
Eerste waterpijp kan ik me nog als gisteren herinneren..
Vandaag en morgen rustdag, de eerste twee zijn nu om en hebben zeven weken en een dag ongeveer bloei gehad. Ik kan nu ook niet meer drogen totdat de huidige oogst droog is, mooi man.
Eerst scheren met de heggenschaar ,dan omdoen met de kettinzaag, door een soort shredder, die uitmondt in big bag , klaar . Een tumble trimmer kan wel nat knippen ook zeker he?
23:00 klaar, kwam om 17:00 thuis met alles in vuilniszakken in de auto. Blijft altijd een spannend lekker geurend ritje
Ben nu met de scissorhash bezig en een glas sherry en weer een vol droogrek woohoo! Rook nu ook lekkerder als een paar dagen terug.. filedata/fetch?id=1655724&d=1634763917&type=thumb
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 20 October 2021, 23:06.
Reden: Wel een paar keer vape pauze, volgende keer wat koffie erbij en een koekje
Dat is nogal een rit zeg, je auto zal nu nog wel naar wiet ruiken vermoed ik. Volgende keer kan je het misschien beter in strijkzakken doen zodat je niet twaalf uur in die lucht hoeft te zitten. Veel rookplezier gewenst!
Last edited by Greyvol; 23 October 2021, 17:15.
Reden: Best veel beesjes op de suikerblaadjes en die gooi ik ook weg, minimale rot en amper meeldauw meer gevonden
Toch nog wat lekkers op de schaar bij het in de droognet leggen van de wiet gingen de vingers lekker plakken ook.. filedata/fetch?id=1656508&d=1635022184&type=thumb
In de verdamper mix ik dat met wat wiet en dat na een paar keer paffen proberen te verkruimelen. Maar dat duurt meestal wel ff omdat het sticky is. Dat hier, dat daar, ben helemaal gaar van het knippen en probeer wat van me scissorhash te genieten, ghehehe sterk spul..
Last edited by Greyvol; 17 November 2021, 17:13.
Reden: De mooiste dikste paarse was helemaal rot helaas, paar jointje komen er wel vanaf of een mooi caakje
Comment