Hallo medekwekers
2 jaar geleden ben ik begonnen met plantjes kweken op het balkon, eerst binnen op het venster in het zonnetje, en daarna in de zomer naar buiten toe.
1.jpg
5 zaatjes heb ik een keer gekocht voor 10 euro, en daarvan was er 1 niet uitgekomen, 3 vrouwtjes (linker 2 en rechter plant), en 1 mannetje (de rechter middelste om het zo maar even te zeggen).
ik wist niet eens dat er mannetjes en vrouwtjes waren, ik dacht een wietzaatje, daar komt uiteindelijk wiet uit.
dus ik heb ze allemaal lekker bij elkaar laten staan.
En je raad het al, door al die stuif wat er uit het mannetje kwam viel op al die vrouwtjes. na een poos heb ik het mannetjes plant weggegooid en 2 vrouwtjes kort daarna ook(de rechter 3). dus ik hield alleen nog die linker over. die heeft uiteindelijk het hele jaar niks meer gedaan. leek wel alsof die dood was gegaan aan de boven kant. want echt alles was bruin.
die plant heb ik in de hoek gegooid en niet meer naar omgekeken. het werd herfs, winter, lente. en laat in de lente gebeurde er iets.
dit zijn foto's van de zomer, bijna anderhalf jaar nadat ik hem gezaait had:
2.jpg3.jpg4.jpg
Opbrengst: 70 gram
opbrengst 1.jpgopbrengst 2.jpg
Nu ben ik maar binnen gaan kweken omdat het veel en veel sneller gaat.
en vooral met die autoflowers, 2 maanden na het onkiemen kun je oogst hebben.
Afmetingen van de doos is lxbxh 60x45x140.
De grote plant is 53 dagen oud en is van Royal Queen seeds, Ice.
de lamp staat nog steeds op 18/6 omdat de andere 2 plantjes later er in heb gezet, dat zijn de autoflowers van Royal Queen, Easy bud. Die zijn 20 dagen oud.
Ik wil eigenlijk de lamp op 12/12 zetten als die 2 klaar zijn.
dus nog ongeveer 40 dagen, dan word me Ice dame mischien wel te groot, dan zou ik dr eventueel tog nog moeten toppen.
Bovenin de doos heb ik een computer ventilator gemonteerd. en een lucht inlaat onderop voor een goede luchtcirculatie.
Lamp hangt ongeveer 15 cm boven de dames.
Hier een foto van de lamp (11 dagen terug)
lamp 1.jpg
en hier een foto van hoe me dames er nu bij staan:
dames 1.jpg
2 jaar geleden ben ik begonnen met plantjes kweken op het balkon, eerst binnen op het venster in het zonnetje, en daarna in de zomer naar buiten toe.
1.jpg
5 zaatjes heb ik een keer gekocht voor 10 euro, en daarvan was er 1 niet uitgekomen, 3 vrouwtjes (linker 2 en rechter plant), en 1 mannetje (de rechter middelste om het zo maar even te zeggen).
ik wist niet eens dat er mannetjes en vrouwtjes waren, ik dacht een wietzaatje, daar komt uiteindelijk wiet uit.
dus ik heb ze allemaal lekker bij elkaar laten staan.
En je raad het al, door al die stuif wat er uit het mannetje kwam viel op al die vrouwtjes. na een poos heb ik het mannetjes plant weggegooid en 2 vrouwtjes kort daarna ook(de rechter 3). dus ik hield alleen nog die linker over. die heeft uiteindelijk het hele jaar niks meer gedaan. leek wel alsof die dood was gegaan aan de boven kant. want echt alles was bruin.
die plant heb ik in de hoek gegooid en niet meer naar omgekeken. het werd herfs, winter, lente. en laat in de lente gebeurde er iets.
dit zijn foto's van de zomer, bijna anderhalf jaar nadat ik hem gezaait had:
2.jpg3.jpg4.jpg
Opbrengst: 70 gram
opbrengst 1.jpgopbrengst 2.jpg
Nu ben ik maar binnen gaan kweken omdat het veel en veel sneller gaat.
en vooral met die autoflowers, 2 maanden na het onkiemen kun je oogst hebben.
Afmetingen van de doos is lxbxh 60x45x140.
De grote plant is 53 dagen oud en is van Royal Queen seeds, Ice.
de lamp staat nog steeds op 18/6 omdat de andere 2 plantjes later er in heb gezet, dat zijn de autoflowers van Royal Queen, Easy bud. Die zijn 20 dagen oud.
Ik wil eigenlijk de lamp op 12/12 zetten als die 2 klaar zijn.
dus nog ongeveer 40 dagen, dan word me Ice dame mischien wel te groot, dan zou ik dr eventueel tog nog moeten toppen.
Bovenin de doos heb ik een computer ventilator gemonteerd. en een lucht inlaat onderop voor een goede luchtcirculatie.
Lamp hangt ongeveer 15 cm boven de dames.
Hier een foto van de lamp (11 dagen terug)
lamp 1.jpg
en hier een foto van hoe me dames er nu bij staan:
dames 1.jpg
Comment