Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Genoodzaakt geweest om al te verhuizen naar de kleinere tent omdat ik mijn Darkroom niet meer dicht krijg. Die tent is 10 jaar oud en dat is echt het enige mankement. Ik ga die ook niet wegsmijten maar vakkundig laten herstellen.
De mars hydro Tentjes van Ali zijn goed naar prijs kwaliteit verhouding. Maar de stof kon wel iets dikker.
De ritsen gaan nu nog zeer goed maar als er daar ne keer wat leven in die tent gaat zal da wel snel het eerste zijn die begint te ambeteren.
Bon, in mijn ogen zijn 2 planten tegen maandag zeker rijp om te oogsten
Het zijn de 2 linksonder, de Sunset Sherbet en Do si Dos 20210622_184747.jpg Ik geef ze al van vrijdag enkel regenwater. Dus een 10 dagen spoelen lijkt me wel haalbaar. We gaan hier voor oker. Dus ze gaan on 11 weken onder de lamp gestaan hebben.
Het ene zusje Sunset Sherbet lijkt een beetje trager in bloei maar wel veel uitbuindiger... dit zal ongetwijfeld de hoogste opbrenger zijn. 20210622_184757.jpg Bloeiharen blijven maar komen.
Dan hebben we de Wedding Cake's.
Die bloeien heel uitbundig
Even en vraagje over Sunset Sherbet AF van Zammmnesiaa.
Ik heb er 3 staan.
1tje in de veranda, en 2 in de tent
Mijn vraag, de ene sunset sherbet ziet er al rijp uit, terwijl de andere nog heel veel witte pistels en bloeiharen heeft., is hier een logische verklaring voor?
En de veranda afjes even onder de microscoop, het is SPINT, spinachtig peervormige lichaampjes die zich traag over het blad bewegen...
Ze zijn bijna afgebloei, moet ik nog iets ondernemen?
Screenshot_20210623-183529_Samsung Internet.jpg Gaan de natuur zijn werk laten doen. Ik heb gekeken met de microscoop en het is echt spint denk ik. Als ik vergelijk met de beestjes op google. Of een combi gevalletje. Ik zal ook een deel preventief uitzetten in thokje.
20210624_095541.jpg10 Weken staan ze eronder 20210624_095613.jpg Vant weeken gaan er 2 om!!!
Al een topje afgedaan om de trichs te kijken en die kunnen nog heel even.... 20210624_095304.jpg Droogrek past er net in. Wel handig die kleine tent.
Ja we kunnen het niet minder vochtig maken dus ze moeten het er maar even mee doen, het gaat een week non stop gaan regenen. Dusja
20210624_095549.jpg Zal ook waterbeurten beginnen overslaan, en om de twee dagen meer water geven dan gebruikelijk. Meer maar minder frequent...
En dan hebben we nog die exentrieke weddingCake auto die echt wel heeel uitbundig gaat 20210624_180800.jpg Ze heeft wa teveel van tgoede gehad dus laten we haar even een paar dagen leven op regenwater.
20210624_181251.jpg Zo , boel toe vandaag, nog spoelen tot zaterdag voor den DoSiDos en de Sunset sherbet #1 en dan gaan ze om. De andere sunset zal nog even moeten zo lijkt...
Remco een kameraad van mij , zijn moeder heeft me verteld dat ik de planten moet snoeien tot er nog 30 a 40 % aan de bovenkant overblijft... anders gaan ze nooit deftig bloeien???!!!
Toch raar dat dezelfde soort zo anders kan zijn, mijn Sunset sherbet heft veel bredere bladeren meer indica, de jouwe heeft meer sativa in zich als ik het zo zie. De opbrengst valt inderdaad tegen, hopelijk gaan mijne buiten meer opbrengen. Ben benieuwd hoe het smaakt straks!?
Kunichika Ja dat heeft ongetwijfeld te maken met een bodemuitputing hier dus toch nog 33 gram afgehaald. Je moet eens zien naar die sunset die nog staat, zelfde datum gezaaid 17 april en nog niet klaar, is de jouw ook van zamnesia en hou je een verslagje bij?
20210627_112614.jpg Ze zijn weer met zes
Do si Dos en sunset Sherbet zijn aanstaande week aan den beurt.
Starten met een weekje PK 1314 voor de wedding Cakes 20210627_112646.jpg20210627_112649.jpg
De sunset sherbet ook op 17 april gezaaid maar moet kennelijk nog even
20210629_213726.jpg Ze bloeien wel lekker verder maar ik vraag me af wat t zou kunnen zijn. Een calmag issue?
Ik weet t eerlijk gezegd niet.
Nuja voor de tweede keer PK1314 voor de 2
EC 1.6 PH 6.2
De andere gewoon water PH 6.3 Ec .04
De sunset sherbet #2 is intussen 75 dagen maar ziet der nog altijd niet gereed uit
20210629_213810.jpgToch nog veel te veel witte pistels en trichomen zijn merendeels helder.
Kleine update, ik heb de Do si Dos geoogst dinsdag, fotos genomen, en opgehangen, tussentijd is mijn gsm scherm van mijn S10 gebroken en heb ik ne nieuwe, ik heb spijtig genoeg wat fotos op de oude telefoon waar ik niet aankan. Usb laad hij gewoon op maar ik kan er nie in via mijn PC, iemand ervaring hiermee?
Ik heb mijne back up nie optijd gemaakt zo dus zou graag in den telefoon geraken , is off topic maarja...
Het was 175 G nat
De Sunset die ik eerder had omgelegd zit in de weckpot, daar is 33 gram aan wiet afgekomen
IMG-20210630-WA0005.jpeg Hij ruikt heerlijk en smoort al goed weg
Ik geef deze soort
Potentie : 8 / 10 Couchlock
Smaak: 9/10 Fruitig
Opbrengst op 18 l aarde
onder 300 watt 33 gram
20210704_094442.jpg Ze krijgen vandaag allemaal water.
De Sunset blijft maar er niet klaar uit ogen alhoewel dat op de microscoop helemaal anders is...
Dat moet je zelf weten, als jij ziet dat de trichomen echt milky zijn dan is je weed het meest potent maar als je liever beetje bankhang stoned wilt zijn zou ik nog even wachten, ik heb namelijk ook de runtzz en de sunset staan ben erg benieuwd hoe lang ze moet staan. Ik dacht toen jij begon met je verslag, ahh mooi kan ik mooi van hem afkijken haha
Comment