Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
1.5 liter met Algabloom en GS. Laatste avondmaal. Morgen nog 1 keer guano en dan 5 dagen water. 2 dagen niks .... 20210702_075018.jpg
Benieuwd altijd. 3 nieuwe wietjes.
Vandaag 2 liter water met een beetje co bruis. 20210704_163456.jpg
De gestutte lemonwonder rechts, Cheese XL ernaasternaast.plakkerige toppen allemaal.
Ook de Glueberrybomb links en de Cheezy doen hun stinkende best. 20210704_163507.jpg
wiet zal er weer zijn. Juist op tijd ook. Yay!
Poe effe rap. Wel mooie wiet. Jammer van die drie dagen minder. Maja. Zo is dat soms.
Blij dat ik er erg vroeg bij was. Eergisteren was daar niks te zien
Nog even, zeker tot maandag. Vermoedelijk langer. Maar plakt goed en ruikt bij 2 al erg lekker. 20210708_152706.jpg
Erg grof geknipt want erg veel trichomen op het blad. Knippen op de hasjzeef. Dry sift.
Daar heb ik ook 'last' van; tussen haakjes, want ik vind het wel fijn dat ze zo langzaam drogen. Schijnt beterder voor de smaak te zijn. Ik heb wel mijn toppen allemaal uit elkaar gebogen voor drogen, lekker luchtig
Dag of 3 zeker nog ... maar alles gaat wel lekker. 20210711_142333.jpg
De schimmelcheesy (zonder schimmel intussen) al lampgedroogd gevaped en gerookt. Net vies. Beetje 'groen' nog qua smaak. Maar wel al cheesy.
Iets waar iedereen in onze contreien zonder airco nu mee zit. Te hoge LV ... het drogen gaat langzaam. Goedgecheckt op schimmel wel. 20210712_082704.jpg
Comment