Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
rookverslagje; de busghana is een zeer fruitig soortje, zeer zacht v smaak, en een lekkere high van werking
de trainwreck vindt ik eerder droog in de mond en zeer stoney v werking , de geuren zijn beide fruitig en zoet,
rooie marie vindt ik de beter van smaak , en van werking komt langzaam op gaan de bodybuzz en houdt lang aan,
opbrengst, busghana 1=77g /busghana2=81g/busghana3=55g/busghana4=51g
trainwreck x citral=18g(keiharde top) trainwreck x smog1=48g/trainwreck x smog2 45g
rooie marie=37g is een totaal v een 412g, dus met gewicht zit ik zeer goed maar kwaliteit v de weed en toppen v die busghana,s konden veel beter,trainwrecks ben ik super tevree,
dus al bij al denk ik dat omni,s seeds beter presteren buiten dan in tent, die soorten die ik heb getest toch, met uitzondering v trainwreck kruisingen,
Hey,Mooi verslagje. Mogen we aannemen dat jij dus meer voor de indica dominante soorten bent (en ik juist niet )Maar ik kweek ze juist vooral binnen, op Rooie Marie na. Die doet het buiten ook goed. Dat Sativa dominante soorten, vooral met Haze invloed, fluffy toppen maken is normaal. Maar blijkbaar niet jou faforiet.Welaan, dat weet je nu dan Greetz, HJM
Jij gaat problemen krijgen ze gaan je kas uit groeien want als ze in bloei gaan dan groeien ze ook nog door.
En als heel je kas vol komt te staan is de kas op schimmel heel groot.
Hoe ga je het nu doen?
@bella ,volop aan het knakken en alles die tegen me glas komt snoei ik direct, en staan nu 10dagen in bloei dus heel veel zullen ze nie meer groeien, (wat kan ik anders doen ee)
@corn mijn binnen ding heb ik 1week voordien met tuinslang men planten gespoeld om de 2dagen bijna 4 a5 min per plant, en gedroogd het zit nu 2 dagen in bokalen en heeft 10 dagen gedroogd in men net, kurkdroog is het , ik blijf er nu weekje of 2 er vanaf en we zullen zien of de smaak verbeter'd hee,,
grtjes B
vanaf dit weekend wordt er buiten geoogst,, iemand die durft te gokken op de opbrengst???
ik ga vr 750gr droog,
zij riukt zeer lemonachtig is zeer plakkerig en vele grote hoofdbuds ,115grote en dan nog vele kleinere
zij zou nog gerust enkele weken kunnen staan maar hier en daar beginnen de bovenste toppen minimal te rotten dus oogsten dan maar,,,, er is genoeg en zal zeer selectief beginnen oogsten ,de risico volle 1stes,, tzal veel werk worden
Comment