Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B27 go,s OMNI

Nog even en het dak moet er af

Succes, HJM
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

rookverslagje; de busghana is een zeer fruitig soortje, zeer zacht v smaak, en een lekkere high van werking
      de trainwreck vindt ik eerder droog in de mond en zeer stoney v werking , de geuren zijn beide fruitig en zoet,
      rooie marie vindt ik de beter van smaak , en van werking komt langzaam op gaan de bodybuzz en houdt lang aan,

opbrengst, busghana 1=77g /busghana2=81g/busghana3=55g/busghana4=51g
      trainwreck x citral=18g(keiharde top) trainwreck x smog1=48g/trainwreck x smog2 45g
      rooie marie=37g is een totaal v een 412g, dus met gewicht zit ik zeer goed maar kwaliteit v de weed en toppen v die busghana,s konden veel beter,trainwrecks ben ik super tevree,

dus al bij al denk ik dat omni,s seeds beter presteren buiten dan in tent, die soorten die ik heb getest toch, met uitzondering v trainwreck kruisingen,
      chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Hey,Mooi verslagje. Mogen we aannemen dat jij dus meer voor de indica dominante soorten bent (en ik juist niet )Maar ik kweek ze juist vooral binnen, op Rooie Marie na. Die doet het buiten ook goed. Dat Sativa dominante soorten, vooral met Haze invloed, fluffy toppen maken is normaal. Maar blijkbaar niet jou faforiet.Welaan, dat weet je nu dan Greetz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

serre half juni 001.jpgserre half juni 002.jpgserre half juni 003.jpgserre half juni 004.jpgserre half juni 005.jpgserre half juni 006.jpgserre half juni 007.jpgserre half juni 008.jpgserre half juni 009.jpgserre half juni 010.jpgserre half juni 011.jpgziehier , mijne struikjes en kleintjes, op enkele pics kan men duidelijk de bloei al spotten, wel luk, ik kan me volledig laten gaan met het toppen nu het knakken, jehaa,

Comment

Jij gaat problemen krijgen ze gaan je kas uit groeien want als ze in bloei gaan dan groeien ze ook nog door.
            En als heel je kas vol komt te staan is de kas op schimmel heel groot.
            Hoe ga je het nu doen?
            God was never on your side..

Comment

@bella ,volop aan het knakken en alles die tegen me glas komt snoei ik direct, en staan nu 10dagen in bloei dus heel veel zullen ze nie meer groeien, (wat kan ik anders doen ee)
              @corn mijn binnen ding heb ik 1week voordien met tuinslang men planten gespoeld om de 2dagen bijna 4 a5 min per plant, en gedroogd het zit nu 2 dagen in bokalen en heeft 10 dagen gedroogd in men net, kurkdroog is het , ik blijf er nu weekje of 2 er vanaf en we zullen zien of de smaak verbeter'd hee,,
              grtjes B

Comment

bloei 001.jpgbloei 002.jpgbloei 003.jpgbloei 004.jpgbloei 005.jpgbloei 006.jpgbloei 007.jpgde 1ste en de laatste zijn men lemon hazekes ,de 2 kleintjes zijn nadiakes, en die 2struiken zijn een ko kush en een deense schone ,die stil verder bloeit,

Comment

jaaaaaaaaaaaa nettjes hoor zien er goe uit
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

gold007 011.jpggold007 012.jpggold007 014.jpggold007 015.jpggold007 016.jpggold007 017.jpgmen serre ,,2kleine bewortelde stekken ,1kollosus, 1brabaanse witten, bedoelt als 2moeders vr stekken, dan 2 lemon hazekes ,en mijn deense struiken ,1 ervan volop in bloei,,,

Comment

Re: B ,omni,s en serreproject

Ziet er super uit hoor.
                      grt.

Comment

gold met spint op amnezen 007.jpggold met spint op amnezen 008.jpggold met spint op amnezen 009.jpg

Comment

ziet er goe uit daar

hopen dat het zonnetje nog een door kom
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ziet er lekker vol uit ghehehe, zal wel een lekkere rokertje worden.

Idd hopen op een goede nazomer!!

Succes verder
                            Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

DSCN0275.jpgDSCN0274.jpgDSCN0273.jpgDSCN0272.jpgDSCN0270.jpg

Comment

vanaf dit weekend wordt er buiten geoogst,, iemand die durft te gokken op de opbrengst???
                                ik ga vr 750gr droog,
                                zij riukt zeer lemonachtig is zeer plakkerig en vele grote hoofdbuds ,115grote en dan nog vele kleinere
                                zij zou nog gerust enkele weken kunnen staan maar hier en daar beginnen de bovenste toppen minimal te rotten dus oogsten dan maar,,,, er is genoeg en zal zeer selectief beginnen oogsten ,de risico volle 1stes,, tzal veel werk worden

Comment

Bezig...
                                X