Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B27 go,s OMNI

omni,s 007.jpgomni,s 008.jpgomni,s 009.jpgomni,s 004.jpgomni,s 013.jpgomni,s 006.jpgomni,s 011.jpgomni,s 012.jpgde big devil is echt duivels gspuis, de 1ste witte haartjes al zichtbaarniet normaal,omni,s 010.jpg
    chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Gaat goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Over de pH. Gebruik liever Yara SuperFK of bio spul als je niet meet. Boven pH 6,2 wordt fosfor onopneembaar voor de plant. Tenzij het Super FK is, die blijft opneembaar.
      Ik gebruik voor kwekelingen Ecostyle Bio-Trissol en Yara SuperFK in de bloei.
      Omdat ik Neem-Coir gebruik, waar niets in zit (net als Canna of Ecostyle coco) gebruik ik ook een mix van Magnesium en Calcium nitraat.

Als je dat allemaal niet hebt is B' Cuzz Premium Plant Powder Hydro een goed product.

Succes, HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

@Hjm,, ik heb ph meter hoor, ik geef ph 6,, met bcuzz voeding 1 en rootstim+ halve dosis soil booster v bcuzz

Comment

in donkerte 002.jpgin donkerte 003.jpgin donkerte 001.jpgin donkerte 004.jpgca commence a pousez, allehoppa,,

Comment

Ziet er goed uit, gewoon doorgaan

Comment

Wat info over de omni seeds,
              BRON HJM
              Bhushana (sanskrit voor Juweel - sieraad) = (Somango Haze x Citral) x (Toendramist x NYCD) Hybride, 9-10 wkn.
              direct onder 12/12 gezaaid (SOG) blijft ze 60cm. Met voorgroei hoger natuurlijk. Ook goed in SKROG. 450-500 gr/m2. Behoorlijk stoned, maar ook in het hoofd. fruitig, hazy, kruidig.

Rooie Marie = Paarse selectie van Shaman x Santa Maria. Buiten de meeste jaren erg goed, zeker als je af en toe spuit. Ook binnen een topper, Groeit meer als een sativa, niet teveel voorgroei geven binnen. Ook goed in SKROG
              450-500 gr/m2 Vrolijke 'up' uitwerking, Santa geur.

Trainwreck is een korte indica, niet voor SKROG. Amerikaanse soort. Erg Stoned, niet voor overdag. Goede mediwiet. Hoog CBD/CBN gehalte. Kort voorgroeien voor SOG, erg compact. 500 gr. /m2

Comment

Trainwreck!

Zo, die beschrijving alleen al doet je wegzweven....

Comment

Wegzweven en dan hard ter aarde flikkeren, zoals de meeste engels en bengels

Alaaf, HJM

Comment

Oh ja..cola en deo reclame of niet
                    Soms kan een harde landing verhelderend werken...

Comment

Iets dat goed is verdient gepromoot te worden: cola,deo of omni,s,,,
                      met de plantjes nog alles goed,, echte mooie indica,s die bhusghana,s
                      die autoflowers:big devil getopt en duidelijk al in bloei
                      1 super critical heeft een seriueze groeispurt gemaakt ,ook getopt en ook al duidelijk in bloei
                      die andere die in breed bak zit weet ik niet meer zeker wat het is denk ook een critical of een trainwreck x citral,
                      binnen een week zal het wel duidelijk worden,
                      SLAAP ZE TOET LATER,,,,,

Comment

Je moet ze wel labelen hoor, anders wordt het een bende.
                        Verder.......................looooking good !!

Greetz, HJM

Comment

Ik ben er ook wel curieus van wat dat zal doen , al heb ik het gevoel dat je er niet veel goed aangedaan hebt die te knippen ...

Verder ziet het er allemaal mooi uit

Grtz Hash
                          Geniet nooit met mate !

Comment

vanalles1 034.jpgvanalles1 035.jpgvanalles1 036.jpgvanalles1 032.jpgvanalles1 040.jpgvanalles1 039.jpgvanalles1 033.jpgvanalles1 041.jpgvanalles1 038.jpgvanalles1 042.jpgvanalles1 037.jpgzowizo, waren die auto,s een testje ,op 12/12 ,we zien wel ee !!
                            mijn is het meer te doen om die omni,s
                            Last edited by B27; 28 March 2011, 23:20.

Comment

gewoon een paar piepschuim platen halen en en handige stapelformaat maken om onder je potten te zetten om alles op een hoogte te krijgen. krijgen die tenminste evenveel lichtdruk die kleintjes. een boek of lege cd hoezen videobandhoezen enz verzin het maar je vind wel iets. ghehe succes

Comment

Bezig...
                              X