Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
In men serre trek ik de lijn door met de OMNI,S daar heb ik staan 1xOmni's Rasah = (Citral Skunk x [G13 x Hash Plant]) x (Citral x NYCD)
1x O. Santih = [Santa Maria x (K.O.Kush x Ierdbei)] x Dragon Haze
3x Neville's Haze x Omni's Ultra Indica (ongetest)
In men DR heb ik alle vrouwkes op gelijke hoogte gekregen, ze zijn volop in bloei , dikken mooi aan , zit nu op volle dosis bloei voeding en pk(1ml/l + plagron green sensation halve dosis 0.5ml ,, de basis voeding en soilbooster heb ik verdubbeld naar 2ml/l . mijn 2 kleine autoflowerkes zijn half weg , nog e goei 3 weken maar ik denk eraan ze uit men tent te halen en te laten afbloeien in me serre, zo heb ik meer plaats voor men andere 8 te laten afbloeien en nog uittezetten,, toet toet later
@Vale en Buizerd,, die buitenkas was de kers op de taart bij aankoop v ons huis, alleen al om ook eigen groenten te kweken, nu pas begin ik echt met hobby kweken,
er staan aardbeien ,radijzen,kiwi,s,frambozen,bloemkool,groene kool,boontjes, allerlei kruiden, paksoi, paprika,rabarber,tomaatjes,....
the buds are coming ,the buds are coming,, e beetje warm bij opstart lamp e goei 30gr ,een uur of 2, dan zakt het naar 27gr
PH 6.2 met Voeding 1 en soil op dubbele dosis, wat PK+bloeistim. en Green sensation 1ml/l, foto,s volgen morgen eens, jullie zullen opkijken!!
zo kheb wat hele lekkere Amnesia en zal me eens laten gaan,, tot later,,
men kweekruimte is gevuld met een sterke geur v KATTEPIS jawel kattepis,,die omni,s ruiken niet echt lekker maar er komen wel enkele medicinale kenmerken boven,
die big devil autoflower is bijna klaar, het is weeral eens bewezen hoe belachelijk weinig autoflowers maar opbrengen, zij had wel de slechtste plaats in de tent en bleef de kleinste,maar ja c,est excuses sont faites pour son servir, big devil ,, +/- 5gr en die super critical +/- 15 die ruiken beiden wel heel zoet, zeker die S.C, het ziet er bommeweedje uit, wel blij dat ze bijna klaar zijn, zo heb ik wat meer plaats voor die 8 OMNI,s, kunnen ze nog wat uitzetten, hoop ik toch,,
Nice man B zien er lekker uit man! jammer van de geur alleen, hoop niet dat het blijft aanhouden de geur
AFjes hebben wel bepaalde soorten welke tot 30gram kunnen behalen maar dan is het wel zoeken naar de juiste.
Je omni's staan er verders prachtig bij vooral die getopte, lijkt op een octopus ghehehe
Comment