Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: B27 go,s OMNI

Yups , man die zijn omhoog geschoten zeg !

Looks verry promising

Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

Comment

green sensation is toevoeging bovenop de basisvoeding, toedienen vanaf week 3 a 4.....
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

zomer 030.jpgzomer 036.jpgzomer 032.jpgzomer 037.jpgzomer 004.jpgzomer 038.jpgzomer 031.jpgzomer 035.jpgzomer 033.jpgzomer 034.jpg
        chill and good vibes grtzzz B2

Comment

Heej daar komen al buds aan! (Y) : )
          Planten zien er goed uit.

Een buitenkas trouwens om je vingers bij af te likken hmmmm.....

Keep us posted!

Goed weekend,
          B.

Comment

Zoals al op de chat gezegd: ik ben ff vet jaloers op je serre!!!!

Comment

In men serre trek ik de lijn door met de OMNI,S daar heb ik staan 1xOmni's Rasah = (Citral Skunk x [G13 x Hash Plant]) x (Citral x NYCD)
              1x O. Santih = [Santa Maria x (K.O.Kush x Ierdbei)] x Dragon Haze
              3x Neville's Haze x Omni's Ultra Indica (ongetest)

In men DR heb ik alle vrouwkes op gelijke hoogte gekregen, ze zijn volop in bloei , dikken mooi aan , zit nu op volle dosis bloei voeding en pk(1ml/l + plagron green sensation halve dosis 0.5ml ,, de basis voeding en soilbooster heb ik verdubbeld naar 2ml/l . mijn 2 kleine autoflowerkes zijn half weg , nog e goei 3 weken maar ik denk eraan ze uit men tent te halen en te laten afbloeien in me serre, zo heb ik meer plaats voor men andere 8 te laten afbloeien en nog uittezetten,, toet toet later

@Vale en Buizerd,, die buitenkas was de kers op de taart bij aankoop v ons huis, alleen al om ook eigen groenten te kweken, nu pas begin ik echt met hobby kweken,
              er staan aardbeien ,radijzen,kiwi,s,frambozen,bloemkool,groene kool,boontjes, allerlei kruiden, paksoi, paprika,rabarber,tomaatjes,....
              Last edited by B27; 15 April 2011, 22:08.

Comment

Pleuris, met zo'n kas hoor je mij niet meer zeiken

Dat wordt knikken en buigen !!

Succes, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Comment

Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

the buds are coming ,the buds are coming,, e beetje warm bij opstart lamp e goei 30gr ,een uur of 2, dan zakt het naar 27gr
                      PH 6.2 met Voeding 1 en soil op dubbele dosis, wat PK+bloeistim. en Green sensation 1ml/l, foto,s volgen morgen eens, jullie zullen opkijken!!
                      zo kheb wat hele lekkere Amnesia en zal me eens laten gaan,, tot later,,

Comment

bloei 024.jpgbloei 026.jpgbloei 025.jpgbloei 031.jpgbloei 030.jpgbloei 029.jpgbloei 023.jpgbloei 027.jpgbloei 028.jpgmy girls ,my girls.......

Comment

men kweekruimte is gevuld met een sterke geur v KATTEPIS jawel kattepis,,die omni,s ruiken niet echt lekker maar er komen wel enkele medicinale kenmerken boven,
                          die big devil autoflower is bijna klaar, het is weeral eens bewezen hoe belachelijk weinig autoflowers maar opbrengen, zij had wel de slechtste plaats in de tent en bleef de kleinste,maar ja c,est excuses sont faites pour son servir, big devil ,, +/- 5gr en die super critical +/- 15 die ruiken beiden wel heel zoet, zeker die S.C, het ziet er bommeweedje uit, wel blij dat ze bijna klaar zijn, zo heb ik wat meer plaats voor die 8 OMNI,s, kunnen ze nog wat uitzetten, hoop ik toch,,

Comment

Nice man B zien er lekker uit man! jammer van de geur alleen, hoop niet dat het blijft aanhouden de geur
                            AFjes hebben wel bepaalde soorten welke tot 30gram kunnen behalen maar dan is het wel zoeken naar de juiste.

Je omni's staan er verders prachtig bij vooral die getopte, lijkt op een octopus ghehehe

Nice man!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

alle meiden uit de tent gehaalt en inspectie gehouden, en wat gekwijld op sommigen
                              er zitten toppen bij v 80cm lang en 7.5 dik, nie normaal, 1 die ik 2x heb getopt en 1 ,1x getopt en persoonlijk vindt ik ze beiden geslaagd amaai
                              zie zelf maar ,grrrrrrrrrrrr 005.jpggrrrrrrrrrrrr 014.jpggrrrrrrrrrrrr 011.jpggrrrrrrrrrrrr 007.jpggrrrrrrrrrrrr 012.jpggrrrrrrrrrrrr 002.jpggrrrrrrrrrrrr 003.jpggrrrrrrrrrrrr 004.jpggrrrrrrrrrrrr 013.jpggrrrrrrrrrrrr 010.jpggrrrrrrrrrrrr 006.jpggrrrrrrrrrrrr 009.jpggrrrrrrrrrrrr 015.jpggrrrrrrrrrrrr 008.jpggrrrrrrrrrrrr 001.jpg

Comment

Zoooo, dat mag je zeker laten zien. Mooi werk!

Comment

Bezig...
                                X