Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Vandaag alle planten ondersteund met staafjes en koord want 1 deze dagen braken ze gewoon af, zo zwaar !!
ze drinken bijna1.5l /plant,ook nog green sensation en pk meegegeven, ook zijn ze de 8ste week halfweg,
mooi om te zien hoe die grote toppen verder ontwikkelen,en zwellen maar,
@vale dan zijn die deense vrouwen toch super ee!!! want ze hebben een 5tal weken gegroeid en nu al in de bloei;dat wilt dus zeggen binnen een 8 a 9tal weken OOGST,,
superfantistico, ik heb er nog 1ne dat ik nu aan het wachten ben, hoop ook op een vrouw, morgen gooi ik wa pics erop! want die deense zijn echt mooie struikjes, het ziet er veel belovend uit,
@hjm morgen wat pics van jou soortjes ook want die blijven maar aandikken wel vindt ik het spijtig dat de toppen bestaan uit vele kleinere toppen die veel blad hebben , kzal het op foto zetten je zal het direct verstaan, hoop op een mooie oogst,
Dat is de invloed van de Somango Haze, (een van de ouders) niet elke pheno heeft dat.
Niet jammer dus, maar erg goed.!!
Belooft wel een erg goede wiet te worden, mits goed gecured.
Comment