Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mars hydro sp3000, voorgroei ts1000, in kleine en grote Mars tent!
En de verplichte foto opt eind ( want ik kan niks posten anders) is van de stekjes, 1 vertoont al verfrommeld blad, wordt moeilijk voor deze. Besproei ze gewoon met h2o want de clonex mist ligt ergens dichtbij maar toch veraf.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Thx voor die uitleg ook, het rare aan plagrons sugar is vroeger was 1x per week genoeg, nu bij elke beurt, en ofwel is het de combo tent lamp voeding maar ze gaan snel . Ga ik toch blijven gebruiken voorlopig . Besteld via otg maar ja he .
Het enige wat die sugar royal doet is inderdaad de smaak verbeteren en het cultivatieproces versnellen. Of dat eerste waar is laat ik voorlopig in het midden...
Ik dien het hier toe aan 1 Royal Haze plantje en 1 Northern Light om te zien of er een smaakverschil is. Degene die het krijgen staan schijnbaar wel beetje verder dan de rest in de tent.
Nog een paar stekjes genomen , nu in zaai-en stekgrond gestoken . 12 uur later zie ik dat ik verkeerd heb gedaan. Terwijl de cubes stekjes sterk blijven, verloederen de andere.
8 grote planten onder 1 sp3000, nu nog de opbrengst he , denkveel fluff, maar dan door mijn laat maar hangen methode , qua blad en takken dan wel te verstaan.
Kan je toch enkel met scrog ofniet? 3 schieten er door het dak , graag zou ik ze gelijk van hoogte willen maar weet niet hoe. Volgende ronde wordt scrog, zowiezo . En volgens de regels van de kunst proberen ook dan . Maar nu sta ik een beetje perplex van die voorbloei- uitschieters... dag 17 op 12/12 zeker, en nog schieten ze
ik zou die paar uitschieters proberen terug te binden. je moet dan idd wel een touwtje ergens vast kunen knopen. scrognetje is dan handig maar je bent vast creatief genoeg om het ergens anders aan te kunnen knopen? door die paar uitschieters heb je strak wellicht veel fluf bij de rest omdat die een meter van je lamp afstaan nu. beetje buigen kan nu nog wel. als je lang wacht wordt het knakken. ook zonde. maar ik ben beginner dus doe wat je wilt he
Ga ik dadelijk es proberen , maar denk dat het nu al knakken gaat zijn. Eerst de massage olie uithalen , lol, en kwartiertje masseren. Idd de beste optie . Ff kijken of ik plaats heb .
Niet veel soeps... volgende met kali en kieseriet. Ik neem denk ik ook kansarme stekken want onderaan zijn ze al fijn en tenger, ze bloeien nog eens en moeten terug in de groei gaan en wortelen tesamen.
Mercikes, doet deugd te horen . En doet deugd er terug mee bezig te zijn . Ik geniet er echt van . Nog de 2 bloeimaandjes he nu. Alhoewel ik ze nog es moet bekijken hoelang alle soortjes moeten, zal het wel nog 8 weken minimum zijn. Mooi op tijd nog
Hier heb ik een beetje spijt van . Verloren energie, of niet? 16274721614754449274169238766785.jpg krijgt geen licht meer, gaat langzaam afsterven. Dieven onderaan is eigenlijk een must he.
Gebruiken jullie meerekbaar bindtouw ? Of ziptie of gewoon henneptouw
Ik ga inderdaad moeten dieven . Nu wacht ik tot het blad afvalt . En de meeste staan al op een verhoog van een kleine meter hoog. Ze schelen enorm in hoogte. Nog paar steentjes zoeken fzo. Thx voor de inbreng , maak ik meteen werk van !
Comment