Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mars hydro sp3000, voorgroei ts1000, in kleine en grote Mars tent!
Thx ! 2x sp 3000? Ook aan het overwegen voor een 2e , maar is toekomstmuziek. Eerst es zien met 1 , bedoeling is toch niet om er meer te zetten , eigenlijk minder is meer wil ik. Je zal wel zeer goed scoren op de par test zo overal !
Last edited by Wesley pipes; 1 August 2021, 12:01.
Terug 4l met 20 ml terra. Normaal pure zym en sugar erbij maar levering laat op zich wachten. Het werkt zo ook , al denk ik toch door die sugar kortere tijden en die zym betere weerstand te hebben...
Al komt er maar een gram van , wat een genot om dit te beleven .
ken je fruitariers ? Eten enkel vruchten die van de boom gevallen zijn. Er af trekken doet de boom pijn . Heel eind enkel afgevallen blad weggenomen , en moet daar aan denken veelal . De kracht van de plant zijn werk laten doen, al is wel al 1000x bewezen dat toppen en snoeien de opbrengst verbeterd. Typisch ik dan om toch het tegendeel proberen te bewijzen
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Ik denk wel serieuze toppen te hebben deze keer. Ook vrees ik echt voor de eerste keer rot te vinden binnen . Zo dicht op elkaar . Op 2x3 meter met 8 planten hadden ze een zee van ruimte om te ademen.
Tukje doen , slechte slaper hier. Ik kom wel es te laat toe op het werk . Hopelijk een goeie nacht vanacht, ik wens jullie alleszins ook een goeie toe. Slaapwel, en zoete dromen !
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
6l met terra bloom max dosis. Geen overvoeding te zien dus skip ik geen enkele dag voeding en je ziet wel dat ze aandikken vind ik nu al. 16281058172765278322670215631104.jpg
Ik vergeet de stekjes, ook vergeet ik een timer op ze te zetten naar 18/6, puur voor energieverbruik.
Maar kga ze opt einde doen ivm beestjes meebrengen naar de grote tent, in geval van .
deze 2 zijn binnengekomen vandaag . Niet onmisbaar maar denk wel goeie toevoeging, terug meegeven vanaf vandaag . Nog even opzoeken tot wanneer ik ze moet geven .
Maandag is stek en snoeidag , eigenlijk kan ik nu snoeien en maandag stekken he. Maar ze doen het zo goed en ik twijfel of ik al dan niet teveel blad ga wegnemen en zo de planten in de war ga brengen, waardoor de bloei mindert, en de opzwelling zou stoppen ?
ze ruiken al goed al is het meer naar natte wiet of zoiets dat het ruikt , geen hooigeur zoals vorige keer begin bloei, maar nog anders.
plagron s terra samen met die purezym en sugar royal werkt goed, samen met green sensation mag het wel , voor die prijs. Maar zoals ze nu opzwellen, is het net alsof ik geen gs ga nodig hebben! Nuja ik heb literflessen gekocht van pz en sr komt voordeliger uit. Ik giet ze over in 0,1 l flesjes.
pz verhoogt de weerstand, sr verkort cyclus en verbetert smaak,gs is 4 in 1 ; bloei, bodem, opbrengst en nogmaals smaak !
Ja he de laatste loodjes voor je mooie dames . Knip knip weet je al je nieuwe soortjes, en idd met een stekkas zoals hork zou je een maandje kunnen uitsparen he ?
Comment