Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mars hydro sp3000, voorgroei ts1000, in kleine en grote Mars tent!
Ik ben zelfs een beetje bang door het verwijderen ervan de plant opnieuw nieuw stuifmeel wil aanmaken elders. En net toevalligop bijna zelfde plaats een nieuw trosje. Ik heb nu de gehele tak verwijderd. Ik zou het liefst van al gewoon onschadelijk maken maar ja zo teer he
Ja de lamp is in orde , mss toch een 2e nodig voor dat oppervlak, maar 6 planten zou mss beter zijn. Nu nog ze zien opzwellen,en de opbrengst he dan weten we al veel meer ! Ja 1 trosje was het . Niks voorlopig nog meer gevonden...
Het ruikt niet vers maar nat, volgens maat, en idd , te natte geur, vandaag niks . Morgen terug 6 liter. 16285934637874244532130633571355.jpg linkse runtz waar banana onderaan is gevonden.
Dus opgedeeld in 3 hoogtes heb ik bijna alles van het onderdek weggenomen , de helft midden en niks bovenaan . 1628593698057276549096938333514.jpg Nog zeer veel blad laten hangen want ze hebben ze nodig he.
Nee met 2 lol. Had ik nodig om foto te trekken . Ander hand is wel met duim. Had wel familie die vlot sigaret kon rollen met 1 hand. Zaad van de 4e generatie is maar fem dacht ik te lezen . Dit zou nog maar generatie 1 zijn en dus grote kans op man te worden. Maar ik kan helemaal verkeerd zijn ook . Zou wel lekker zijn inderdaad !
Lv rond de 60 . Ik speel dus niet meer met ec . Ik volg gewoon het schema van plagron en normaal zou de ec lichtjes moeten verhogen naar eind kweek toe maar ja . Ergens las ik wel met mineraal toch veel ec gemeten wordt, of niet ?
Green sensation dus binnen een weekje ? Start jij gs op dag 28 Remco ?
6l met
Nog geen 1 keer ec gemeten deze kweek, en ph zonder voeding is 7.0. Ik voeg weinig extra toe en waag de kans . Gieter 6 liter max dosis en gaan ! . Van bio gaat ph omlaag, van mineraal niet zeker he. Maar liever ph 7 dan met lemon kick ofzo terug afzuren naar 6.5 denk ik dan , weet ook ni waarom....thx !
Verder voorlopig geen trips meer te zien . Nu roofmijt uitzetten is geld smijt weg denk ik...
Ik denk eerder slecht als het bladgroen kapot gaat in de groei , creeer je zieke plantjes. In de bloei mag ze wat bladgroen verliezen is mijn gedacht dan . Als ik terug haarden vind ga ik wel roofmijt uitzetten .
1629115548424163007470233210111.jpg
Het moet het begin zijn . Ik inspecteer dagelijks, dus er vroeg bij, weinig schade en dus nog gezonde planten he.
ik vraag me af wat het resultaat zou zijn zonder bestrijden ?
6l met max dosis terra bloom, purezym en sugar.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Ik zou ook mijten bestellen hoor op Biogroei , ze leveren super snel en voor twee tientjes heb je voldoende, uitstrooien over de bladeren, het houtzaagsel waar ze in geleverd worden kan je na de teelt gewoon verwijderen. Ik had ze ook uitgezet in mijne HPs kweek dezen winter en dood waren ze!
Tliefst zou ik ze graag kweken zelf in een terrarium fzo , zou toch tof zijn . Maar idd ik wacht nog een week af , vind ik er meer bestel ik er idd. Phytomyte voor 19 euro he bedoel je ook ?
vast ritueel van de poes is ... 1629288406618234444111228022050.jpg
er zit nog geen voeding in. Hij heeft water op 4 plaatsen maar verkiest de gieter. Sta ik altijd te wachten tot hij gedaan heeft met drinken geeft dan een kopje tegen mijn been voor of nadien ! Ach ja tof he .
Comment