Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Cream Caramel & PP - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HomeBox XXL - Cream Caramel & PP - Dimlux EVSA

Korting op 420shop
    High High allen,

Bij deze een nieuw verslag, waarbij de set-up hetzelfde is gebleven als de vorige ronde!

Voedings supplementen : Aptus, Premium Collection, Bio Shark

Voeding : Atami A&B aarde

Medium : Gold Label Special Mix (Light)
    Bij deze aarde ga ik vanaf de 2e watergeefbeurt voeding meegeven. Er zit dus voor 3 tot 5 dgn gnoeg in.

Soortjes : Helaas wat tegenslag gehad waardoor ik niet de mogelijkheid heb gekregen de gehele tent te vullen met Cream Caramel. De aanvulling is daarom met PP gedaan. uiteindelijke aantallen zijn dus bij deze 8xCC 24xPP

Licht staat op maximaal 40% ingesteld, en werkt wederom weer met een zonsopgang.

Pics zullen morgen gaan volgen! Net zoals het vorige verslag zal iedere waterbeurt ook een Update zijn voor het forum, dat is dus 2x per week!

Hopelijk word het een boeiend verslag en ik sta wederom weer open voor suggesties vragen en opmerkingen!

Peace!
    Natures Finest
    sigpic

Re: HomeBox XXL - Cream Caramel & PP - Dimlux EVSA

Lekker tentje vol zou ik zo zeggen
    Volg deze en veel succes

Comment

Yo NF,

Nice setup again ^^ jammer van de tegenslag maar moet wel goed komen nu toch

Hoeveel liter potten zitten ze in?? 3 to 5 dagen voeding in de aarde, gebruik de zelfde met 11ltr potten
      is toch normaliter 2 tot 3 weken aan voeding wat er in de aarde zit?

Awel ik zal zien ben benieuwd, kom maar op met de piccas!!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

@ SmokeyHaze, Yupz ga voor een volle bezetting haha

@ Paffy, ook ik werk met 11L potten. En ligt puur aan je aarde hoe zwaar of licht deze bemest is, degene die ik nu gebruik is dan puur voor je 1e paar dgn en daarna moet je echt zelf gaan voeden. Je hebt ook nog een normale Special Mix en deze heeft voor de een week of 2 a 3 voeding in zich zitten. Normaal gebruik ik ook een 2 tot 3 weken gevoede aarde maar deze keer dus niet haha Khad btw liever een volle tent met Cream Caramels ghad dan met die standaard k*t PP maar jah so be it!

Morgen plaats ik ff pics!

GreetZ
        sigpic

Comment

hoe zit het met je jack 47? gewoon uit nieuwsgierigheid en pp kan best mooi zijn hoornieuwrek 050.jpg

Comment

@ Cornolio, het doorwortelen van de stek is niet gegaan hoe het hoorde...mamma 2 allemaal geworteld, mamma 1 zijn er 2 geworteld en van mamma 3 niets... maar goed tijd begon te dringen aangezien de tent al ruime 2weken leeg stond en tja da kan nie he!

@ TT, Kheb van de Jacks de beste mamma over ghouden ( 70Gr droog en supervet!) maar staat strak van de spint en krijg het er niet uit......tevens staan er nu in de tent ook een aantal Jacks bij die moeten de zaad mamma gaan vervangen..en dan helemaal fris beginnen

En i know PP kan zeer netjes zijn...maar vind em te commercieel...werk liever met specials
            Die van jou zijn wel errug netjes ook!

Paar nadelen : gisteren stond de tent half gevuld vanwege aarde tekort..vandaag bij gehaald en bij thuiskomst erachter gekomen dat ik een voor bemeste aarde heb mee gekregen en dit terwijl ik juist onbemest wilde omdat de andere helft ook onbemest is...maar jah vind wel een tussenweg! 2e nadeel is dat ik direct mn stek met Dislike heb behandeld vanwege spint prob! al met al niet blij mee maar trek ze er wel doorheen.
            Temperatuur is vanacht 25,8 geweest met een minimum van 19,8 zeer acceptabel dusz! Dames hebben allemaal een liter water gekregen en hebben dus gnoeg voor de komende 5 tot 7 dgn. Bij deze de pics!

Peace!
            Attached Files
            sigpic

Comment

Jammer man van het niet goed wortelen de spint en verkeerde aarde wat je hebt meegekregen zijn wel wat tegenslagen helaas.

Wel dope dat je een mooie moeder uit de vorige ronde hebt kunnen selecteren hopende dat die je deze ronde meer goeds zal geven.

Veel succes verder met de run man ik volg mee

Comment

Gegroet medegrowers & blowers

Update :
                Klok is omgezet naar 12uur.
                Kheb een week groei aangehouden ivm de Caramels die 90% indica zijn..de PPs zullen dus stukkie groter gaan worden maar jah boeiend. Ook de Jackies zijn goed aangeslagen deze zijn uit de tent gehaald en hebben weer wat meer ruimte gmaakt voor de 11L potten. De Jackies zullen een nieuw onderkomen gaan krijgen. Temperaturen etc zijn ook allemaal in orde dus voor de rest nie gek veel te melden. Vanaf morgen gaan ze voor het eerst van onderaf water krijgen met een EC van 1,3 en een PH 6.0/6.3, StartBoost, P-Boost en Regulator!

Cream Caramels zijn btw de wat kleinere bredere plantjes in de 11L pot..maar goed duidelijk te zien naast de PPs maar goed denk vermeld tog maar ffkes haha!
                Bij deze wat picca`s!

GreetZ
                Attached Files
                sigpic

Comment

Ik volg je al een tijdje, omdat ik zelf ook CC heb. Deze zijn nog in een begin stadia, maar je foto's tonen dat het een mooie lekkere indica is en er mooi uitziet.

Wat me wel opvalt is dat de CC tenopzichte van bv. mijn G13 minder breed blad heeft en minder groot blad heeft.

Vooral zo doorgaan...
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

looking good man ! lekkere start weer toch

Lekker groen zijn ze, ben benieuwd hoe mooi ze dit keer gaan worden
                    CC ben ik ook wel nieuwsgierig naar, lijkt me ook wel een lekkere soortje.

Succes verder...

Comment

@ Silas, kicke dat je mn verslagen volgt en hopelijk heb je er wat aan, wat betreft de CC tot nu toe bij mij echte indica om te zien...mss heb jij er net 1 die qau blad de overige 10% sativa vertoont.

@ Paff, thanx man! begin is idd wel weer okee nu de overige 8 a 9 weken nog! Btw heb nix meer van je ghoord Pm me nog ff anders!

Peace!
                      sigpic

Comment

Comment

druk druk druk gozer ghehehe we hebben nog wel ff kontakt en ik blijf hier toch wel binnen vallen zodra er een update valt

Gozer..

Comment

mooie start

Comment

Licht staat op maximaal 40% ingesteld, en werkt wederom weer met een zonsopgang.

Comment

Bezig...
                              X