Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light 5x kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Northern light 5x kweek

    Ja ik geef voeding bij ben ik trouwens al een hele tijd aan het doen,,, ik geef op advies van de growshop waar ik kom,,, Na de eerste week Terra Vega Canna Groeivoeding en nu vanaf een week nu hij in de bloei staat die terra en bloombastic erbij van Atami,,, hij vertelde mij dat het hele goeie bloeivoeding was!! ik loop soms wel een beetje te twijfele, omdat hij me allemaal spul van verschillende merken aanbeveelt maar wat hushem zegt zou ook wel kunnen dat ik een beetje op de onderste bladeren heb gemorst,,, omdat ik vaak water en voeding geef als de lampen aan staan,,,

    Oja,,, en vanochtend toen ik kwam kijken is de lamp niet aangegaan dus heb ik besloten een dagje licht uit te laten en vanaf morgen weer aan doen,,, verder staan ze er goed bij deze foto heb ik net gemaakt...
    Ik merk alleen wel dat de bovenste bladeren bij de hoofdtop iets omkrullen aan het einde en een andere kleur krijgt,,,iets lichter groen...
    Ik wil het nog ff aankijken als het niet snel beter word ga ik overpoten ja,,,,

    Last edited by donnykweek; 2 April 2011, 14:34. Reden: ,,

    Comment


      #47
      Re: Northern light 5x kweek

      Hey donnykweek, ik zou die bloombastic pas vanaf week 5 vd bloei meegeven en niet gelijk.

      Gtzz

      Comment


        #48
        Re: Northern light 5x kweek

        okey dat dacht ik al! dan moet ik nu dus bloeivoeding kopen? en dan de 5de week dat extra erbij geven die bloombastic?

        Comment


          #49
          Re: Northern light 5x kweek

          afbeelding003t.jpg



          afbeelding002b.jpg

          ff update! 2 weken in de bloei, ze hadden voeding achterstand!
          maar ze zijn nu weer goed bijgetrokken! ik begin vandaag met pk geven!

          Comment


            #50
            Re: Northern light 5x kweek

            Nu 3 weken in de bloei! morgen precies een week pk gehad! en vanaf morgen ga ik bloombastic geven ik merk dat de plant nog steeds elke dag groeit ze zien is good uit



            Comment


              #51
              Re: Northern light 5x kweek

              Hebben genoeg aan voeding staan er mooi donker groen bij, mischien nog zelfs te veel vandaag dat onderste bladeren geel beginnen te worden.
              Pas hier wel mee op want als er teveel aan voeding geeft kunnen de wortels zich ook sluiten waardoor tekorten kunnen optreden.

              Hoevaak en hoeveel voeding geeft je eingelijk??
              Als ik je plant zo zie dan zou ik je haast adviseren om iets minder voeding te geven per water beurt en wellicht wat meer afgezuurd water tussen door geven.
              De donker groene kleur doet mij denken aan mijn vorige ronde waarbij de planten ook zowat overvoed waren

              Ik geef zelf 7 van de 12ml aan voeding op 3 liter water en dat dan om de dag.

              Beetje minder met voeding zou ik zeggen en de rest zal zich wel belonen

              Mocht iemand nog een aanvulling hebben zal zeker wel iets vergeten zijn, lol

              Veel Succes verder!!
              Eens een paffer, altijd een paffer........

              Comment


                #52
                Re: Northern light 5x kweek

                Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                Hebben genoeg aan voeding staan er mooi donker groen bij, mischien nog zelfs te veel vandaag dat onderste bladeren geel beginnen te worden.
                Pas hier wel mee op want als er teveel aan voeding geeft kunnen de wortels zich ook sluiten waardoor tekorten kunnen optreden.

                Hoevaak en hoeveel voeding geeft je eingelijk??
                Als ik je plant zo zie dan zou ik je haast adviseren om iets minder voeding te geven per water beurt en wellicht wat meer afgezuurd water tussen door geven.
                De donker groene kleur doet mij denken aan mijn vorige ronde waarbij de planten ook zowat overvoed waren

                Ik geef zelf 7 van de 12ml aan voeding op 3 liter water en dat dan om de dag.

                Beetje minder met voeding zou ik zeggen en de rest zal zich wel belonen

                Mocht iemand nog een aanvulling hebben zal zeker wel iets vergeten zijn, lol

                Veel Succes verder!!
                ik zie dat hij wat gelepuntjes op het blad heeft, kan dit niet een tekort aan Mg zijn ?
                sigpic

                Comment


                  #53
                  Re: Northern light 5x kweek

                  zien er goed uit niet te veel voeden ze krijgen genoeg .

                  groetjes amnees .

                  Comment


                    #54
                    Re: Northern light 5x kweek

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
                    ik zie dat hij wat gelepuntjes op het blad heeft, kan dit niet een tekort aan Mg zijn ?
                    Klopt Bubba J dat zijn plant gele puntjes heeft en dit naar een tekort kan wijzen, enige wat ik uit zijn foto aan info krijg is dat z'n planten te dik in de voeding staan waardoor zijn wortels zich sluiten en tekorten zichbaar zullen komen.
                    Dit zie ik aan de overdreven donker groene kleur van de klant en de wit/gele bladpuntjes .

                    Kortom te veel voeding is ook niet goed voor je planten, je moet een gouden middenweg zien te vinden anders met (vind ik) dure meters gaan werken.

                    Grtz..
                    Eens een paffer, altijd een paffer........

                    Comment


                      #55
                      Ik ga jullie advies opvolgen en heb vandaag water gegeven zonder voeding,,, ik heb de afgelopen week elke dag 300 ml per plant gegeven en per liter 5 ml bloei en 1,8 ml pk,,,,

                      Ik heb vanmorgen wel een klein probleempje gehad! de lamp is doorgebrand,,, ben zo snel mogelijk naar een growshop gegaan om een nieuwe lamp te kopen maar alle growshops waren al dicht,,, dus vandaag de lampen uit morgen ook en maandag zo snel mogelijk nieuwe lamp halen,,, is dit erg? gaan men plantjes eraan?:$

                      en bovenaan de plant om de toppen heen krullen de blaadjes iets om ja,,, ze slaan een beetje dubbel lijkt het wel,,, ik doe in ieder geval ff rustig aan met de voeding,,, ik ben nu bijna aan het eind van de kweek en ik was van plan om voor de tweede kweek meters te halen en het wat beter aan te pakken,,, ik hoop dus eigenlijk dat ik deze kweek zonder problemen af kan maken en zonder meters,,,

                      advies dus zeer welkom,,,

                      fotos zeggen meer dan woorden denk ik,,,



                      Last edited by ceBep; 16 April 2011, 17:54. Reden: dubbelpost

                      Comment


                        #56
                        Re: Northern light 5x kweek

                        net fotos gemaakt

                        ik geef ze nu om de dag voeding en ik geef ze nu een weekje bloombastic ik doe dit nog 2 dagen,,,

                        Ik heb een lamp gekocht van 400 watt de temperatuur is nu veel aangenamer in de tent dus denk wel dat dit beter is voor de planten,,,



                        Comment


                          #57
                          Re: Northern light 5x kweek

                          Hoe lang hebben ze donker gehad uiteindelijk?

                          Comment


                            #58
                            Re: Northern light 5x kweek

                            Ze hebben 3 dagen donker gehad,,, maar zoals ik et bekijk nu hebben ze geen tik gehad,,,

                            Comment


                              #59
                              Re: Northern light 5x kweek

                              Interessant. Als ze 3 dagen licht hadden gehad waren ze terug in de groei gegaan

                              Comment


                                #60
                                Re: Northern light 5x kweek

                                Zien er nice uit man, beetje gestrekt maar toch nice, blijf maar goed verzorgen en ze zullen ze belonen

                                Eens een paffer, altijd een paffer........

                                Comment

                                Bezig...
                                X