Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light 5x kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Northern light 5x kweek

    De fotos zijn vers van de pers! ben er super trots op,,, de kleur is good de ze gaan steeds beter ruiken! en ze zijn al 20 cm







    Comment


      #17
      Re: Northern light 5x kweek

      leuk zo'n metertje erVOOR!!!! heb er al vaker discussies over gehad hahahha maar goed, is jezelf voor de gek houden he..... maar ach mag de pret niet drukken.


      ziet er allemaal wel goed en verzorgd uit, alleen wil ik U adviseren om water te geven AAN DE RAND!!! en niet rond het stammetje..... greets Kweker, zal wel volgen....

      (om dan terug te komen op de meter: hou em er achter en je zult zelf wel zien dat het 4 cm kleiner is!!!) zo maak je uiteindelijk een "goede"foto met een metertje....lol..........
      je pot is trouwens ook al 11 liter dus 25 cm he......hahahhaaa
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #18
        Re: Northern light 5x kweek

        Oke! ik bga een foto maken over een paar dagen met de meter erachter!

        Waarom is het belangrijk om het water aan de rand te geven van de potten? en hoeveel water moet ik geven want ik hoor van veel mensen dat het belangrijk is dat je niet teveel geeft dus ik doe nu 1 keer in de 3 dagen 100 ml per plant!

        Over 10 dagen staan ze precies 3 weken en tegen die tijd wou ik ze graag in de bloei zetten! dus ze hebben nog tijd om ff te groeien!

        Tnx voor de vel goede tipzz mensen!

        Comment


          #19
          Re: Northern light 5x kweek

          Ziet er lekker uit man , ga zo door

          Comment


            #20
            Re: Northern light 5x kweek

            Ziet er leuk uit donny,
            Je moet naar je planten kjiken... Neem nu bijvoorbeel de gene die er het mooist en het grootst is.
            Die drinkt meestal het meest. Vergelijk de pot aqu gewicht met die ander. Gewoon ff je potten op tillen.
            Je denkt misschien wat een mongool, d8 ik eerst ook, maar je gaat het wel merken welke zwaarder is en welke minder.
            Aan de hand van dat geef je water of juist niet.

            Good luck

            Comment


              #21
              Re: Northern light 5x kweek

              en je wortels gaan zo zoeken naar water uit iendelijk een grootere wortegestel

              Comment


                #22
                Re: Northern light 5x kweek

                gisterenavond de planten nog ff nat gespoten met water! ze staan nu volgens mij anderhalf 2 weken,,, hier nog wat fotos!







                Comment


                  #23
                  Re: Northern light 5x kweek

                  ziet er goed uit
                  lichten uit en net gesproeid??

                  Comment


                    #24
                    Re: Northern light 5x kweek

                    yes

                    Comment


                      #25
                      Re: Northern light 5x kweek

                      Ziet er mooi uit donny, NL gaat je 1 mooie dikke hoofdtop geven en als je het goed doen zullen de zijtakken net zo dik worden!
                      Kan de mijne nog goed heugen

                      Succes verder..

                      Eens een paffer, altijd een paffer........

                      Comment


                        #26
                        Re: Northern light 5x kweek

                        danku voor de mooie reacties

                        Comment


                          #27
                          Re: Northern light 5x kweek

                          ik dacht ik doe nog ff een foto! hier kun je de kleur van de plant beter zien,,,

                          Comment


                            #28
                            Re: Northern light 5x kweek

                            Vraagje??? ik wil de planten graag vanavond in de bloei zetten,,, kan dit al ze zijn vanaf vandaag precies 3 weken dan tel ik vanaf het zaadje boven de grond kwam,,, de grootste plant is 30 cm de kleinste 20 cm...

                            ??????

                            Comment


                              #29
                              Re: Northern light 5x kweek

                              Beste Donnykweek, Wat je kan doen is wachten tot de dames minimaal een hoogte hebben van 45cm voor ze in bloei te zetten. Zo zullen ze maximaal op een hoogte van 140cm uit komen (voor sativa dominante fenotype) en voor de indicadominante fenotype maximaal 90cm . Wil je je ruimte maximaal benutten dan is een betere optie om de dames nu te toppen, zodat de onderste internoden hoger komen te liggen en er een mooi even veld van toppen ontstaat om vervolgens de klok op 12 uur te zetten. De laatste optie heeft wel minimaal 1 week extra nodig voor het herstellen van het toppen en de ondergelegen internoden naar boven te krijgen. Kies je voor de laatste optie dan raad ik je aan de dames in 18 liter potten te zetten ivm de langere groeiperiode.

                              Greetzz mate
                              Last edited by Psycho; 24 March 2011, 11:44.

                              Comment


                                #30
                                Re: Northern light 5x kweek

                                Ik wil eigenlijk niet toppen omdat dit mijn eerste kweek is :$ ,,, misschien bij de volgende dat ik dat wel ga doen!,,, tnx voor je advies!

                                Comment

                                Bezig...
                                X