Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light 5x kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Northern light 5x kweek

    Eyy mate, als je het toppen niet aandurft kan je natuurlijk ook altijd nog knijpen, gewoon de hoofdstam net onder bovenliggende nieuwe groeischeut fijnknijpen zonder deze te breken. Is in principe hetzelfde en geeft minder stress. De dames zullen op de plek waar je hebt geknepen een verdikking aanbrengen waardoor de sapstroom tijdelijk vooral naar de lagere internoden gaat welke dus omhoog zullen komen, na een aantal dagen zal ze dan weer verder gaan in de hoogte ; ) Aan jouw de keus mate!

    Greetzz

    Comment


      #32
      Re: Northern light 5x kweek

      water aan de rand geven stimuleerd de wortelen, het word ze makkelijk gemaakt als ze aan de stam krijgen maar laat ze maar werken dus aan de rand geven.....
      om de 3 dagen is prima en 100 ml is ook goed mag misschien langzaam opvoeren tot 200ml.... en zeker in week 3
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #33
        Re: Northern light 5x kweek

        veel mensen zeggen veel verschillende dingen,,, de meeste mensen hebben me verteld dat ik ze toch in de bloei kon gaan zetten,,, dit heb ik dan ook maar gedaan,, misschien niet goed volgens sommigen, maar ik heb dan wel sneller resultaat...

        fotosss










        Comment


          #34
          Re: Northern light 5x kweek

          de planten staat komende donderdag een week in de bloei!,, ben afgelopen week naa de growshop gegaan om bloeistim. hij raadde me aan bloombastic te gebruiken vanaf nu van Atami,,, en over 4 weken zouden de planten klaar zijn om te knippen... iemand ervaring met northern light hoelang ze in de bloei staan? want 4 weken lijkt mij wel wat kort...?

          Comment


            #35
            Re: Northern light 5x kweek

            4 weken bloei en oogsten? Welke growshop is dat, dan ga ik daar in ieder geval nooit heen.
            Grtz Q

            Comment


              #36
              Re: Northern light 5x kweek

              daar was ik dus al bang voor maar weet je of die voeding wel goed is dan bloombastic (atami)? want op de fles staat dat je et moet geven de laatste 4 tot 6 weken? maar dat is dus nog niet nu?

              Comment


                #37
                Re: Northern light 5x kweek

                Sorry, ik heb geen ervaring met dit merk. Ik kan je geen bevredigend antwoord geven.

                Grtz Q

                Comment


                  #38
                  Re: Northern light 5x kweek

                  over het algemeen zal de bloei periode 8 tot 9 weken zijn dus je kan vanaf week 5 van de bloei de bloombastic meegeven.

                  Grtzz

                  Comment


                    #39
                    Re: Northern light 5x kweek

                    toen ik vanochtend keek zag ik dit blad onderaan een plant zitten? iemand een idee wat dit betekent? voor de rest ziet de plant er super uit! hij groeit goed! en de kleur is verder mooi donkergroen!

                    Comment


                      #40
                      Re: Northern light 5x kweek

                      Mijn NL's hebben 68 dagen 12/12 gehad en 48 uren donker voor de oogst. De laatste 1,5 weken zag ik de herfst intreden.

                      Overigens vind ik dat ze er mooi bijstaan. Maar ik denk dat je ze iets meer water mag geven en de lamp kan er mogelijk iets dichter op. De bladeren zullen zich spannen, daar ze op de laatste afbeelding wat losjes ogen aan de uiteinden van de bladeren.

                      Ideale grondvochtgehalte is 120.

                      GL in de bloei! Hou de LV laag

                      Comment


                        #41
                        Re: Northern light 5x kweek

                        Ik heb mijn camera maar eens gepakt i.p.v de blackberry u like it?







                        Ik heb ze vandaag allemaal 200 ml gegeven ipv 100 en de lamp hangt iets wat lager kijken of dat werkt,,, lv = 45% temp = 27

                        Comment


                          #42
                          Re: Northern light 5x kweek

                          Het word niet echt beter met de onderste bladeren...? ik geef ze meer water en heb de lamp lager gehangen hangt nu op precies 60 cm,,, bij een andere plant is het onderste blad nu ook gelig aan het worden,,, iemand idee wat dit betekent?

                          Comment


                            #43
                            Re: Northern light 5x kweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door THC Dude View Post
                            Er zit genoeg voeding in je aarde voor 3 weken, dus daarna pas voeding gaan geven, met de dosis die op de fles staat.

                            Grtz
                            Ik verwijs naar deze opmerking gemaakt 3 weken geleden.

                            Het is waarschijnlijk nu zover dat je bemesting in de 11 liter aarde per plant op aan het raken is. Ben je al begonnen met bijvoeden? Bijvoeden geeft geen garantie dat je planten herstellen. Als in de bodem tekorten ontstaan is het moeilijk om die op te vangen met enkel een fles groei/bloeivoeding.

                            Zie je de mogelijkheid om grotere potten te gebruiken? Dat is wat ik nu zou doen. Of je ruimte volstorten met bemeste aarde

                            Overigens die vlekken op de afbeelding 3 posts terug is mozaiekvirus volgens mij. Die verkleuring van onderaf is optredend voedingstekort. Ik heb mozaikvirus zich nooit massaal zien manifesteren op mijn planten dus ik hoop ook dat dit bij jou zo is.

                            Comment


                              #44
                              Re: Northern light 5x kweek

                              (T)MV ziet er toch ff anders uit...


                              Comment


                                #45
                                Re: Northern light 5x kweek

                                Zijn t dan gewoon brandvlekjes?

                                Comment

                                Bezig...
                                X