Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Northern light 5x kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Northern light 5x kweek

    ik heb in het begin, op advies van de growshop allerlei verschillende voeding gegeven dat is een beetje misgelopen, toen heb ik later alles van canna gekocht en het schema goed bijgehoude, maar ik heb wel altijd iets minder voeding gegeven dan geadviseerd werd, omdat de planten al een beetje focked waren... en waar ik ook bang voor ben is dat ik de pk te vroeg heb gegeven waardoor het weinig effect had,,, nu geef ik bloombastic van atami en canna tot donderdag dan een week water en ik hoop dat ik dan kan gaan knippen!,,, maar ik weet het voor de volgende keer, ik ga hierna white widow kweken en dan ga ik het beter doen.

    de planten krijgen ongeveer 300 ml water per dag en dan over 300 ml 5 ml bloei en 3 ml bloombastic,,,

    Comment


      #77
      Re: Northern light 5x kweek

      Ik begin nu toch wel tevreden te worden! want in de laatste 5 dagen zijn de toppen enorm gegroeid,,, ik zit nu op 9 weken en 2 dagen bloei,,, de kleine topjes beginnen allemaal al bruin te worden de hoofdtop blijft nog heel wit eigenlijk...? ik heb hier een foto van de dikste hoofdtop hij voelt hard aan ik kan em niet indrukken en hij is plakkerig

      ik geef nu alleen nog water.

      Comment


        #78
        Re: Northern light 5x kweek

        Ha Donnykweek,

        10,5 week totaal 12/12 dan uiteindelijk? Wat bloeit die laat af zeg! Hou de trichomen in de gaten

        Comment


          #79
          Re: Northern light 5x kweek

          ja er is 1 plant die wel al wat bruin begint te worden, maar die anderen nog niet echt,,, en de hoofdtoppen zijn allemaal nog heel wit, maar ik weet niet precies heolang nog eigenlijk,,, ik zit een beetje met de voeding, want je moet een week van tevoren stoppen met de voeding en als ik overal kijk zit de bloeitijd tussen 9 en 10 weken dus vandaar dat ik denk nog een week, maar het kan ook langer zijn...

          Comment


            #80
            Re: Northern light 5x kweek

            Ben ik met je eens. Het is ook feit dat in de NL genetica een scala genetische variaties tot uiting kunnen komen. De een bloeit vroeg af, de ander laat.

            Daar kon deze top over meepraten 9 weken oud. Ook nog vol met witte haren, een week later geoogst.


            Het was die hele plant die vroeg afbloeide Een leuke bijkomstigheid was dat deze plant 180 van de 300 gram leverde. 50% meer dan de andere plant!

            Ik wacht jouw eindresultaat af. Is jouw laatbloeier ook zoveel zwaarder dan de vroege bloeiers?

            Comment


              #81
              Re: Northern light 5x kweek

              ja ze zijn wat groter ja,,, ik heb de andere 3 al wel geknipt die leverden nat 350 gram op,,, dus we gaan het allemaal wel zien,,, ik wacht gewoon af ik heb de tijd wel



              hoeveel planten had jij dan hushemflupskluk? want ik vind 300 gram echt veel:O

              want ik heb ook nog even opgezocht op internet en deze toppen waren milky / amber die andere 2 zijn nog heel wit

              Comment


                #82
                Re: Northern light 5x kweek

                ik denk persoonlijk dat jullie een kleine rekenfout maken. de bloeifase wordt gerekend door de seedbanks vanaf het moment dat de plant bloeiverschijnselen laat zien. en niet wanneer de kweker zijn lampje op 12/12 zet.
                Het kan soms wel 2 / 2.5 week duren voordat de plant gaat bloeien. Dan kom je dus wel op die 8-9 weken die voor NL staat. als ik zo je planten zie hadden ze best nog wel een weekje langer gekund. Deze fout heb ik de eerste keer ook gemaakt, je wietje is nu best wel te roken maar hij wordt zooooo veel lekkerder in dat laatste weekje en je opbrengst wordt aanzienlijk groter door dat laatste weekje. Hoe dan ook. voor een eerste kweek mag je best trots zijn. er zijn vele die halve wegen de kweek al gestopt zijn en nooit hebben kunnen oogsten!! enjoy!!
                Zet het kweken voort en succes man!!!

                Comment


                  #83
                  Re: Northern light 5x kweek

                  Kan kloppen Borklots. Velen rekenen vanaf de zichtbare bloei. Maar voor de handigheid 12/12 is ook een goed referentiepunt. Meer dan 10 weken 12/12 moeten ze ook niet staan denk ik.

                  Donnykweek ik had 2 planten. Een leverde 180 gram op de ander 120. Nu staan er 4. Die laatbloeier leverde me het meest op.

                  Greets

                  Comment


                    #84
                    Re: Northern light 5x kweek

                    dan heb je dat zeker netjes gedaan man!

                    ja ik merk inderdaad wel dat die laatbloeiers dikker zijn ik heb er nu nog 2 staan en dit is de grootste,,,



                    ik ga ook niet te lang wachten met deze knippen want er zijn al wel bruine haren te zien! de rest is milky,,,

                    Comment


                      #85
                      Re: Northern light 5x kweek

                      Milky haren? Je trichomes, daar moet je naar kijken of deze clear, milky of amber zijn. En aan de haren te zien zoals jij het omschrijft kan de plant nog wel een twee of drie weken blijven staan.

                      Grtz Q

                      Comment


                        #86
                        Re: Northern light 5x kweek

                        maar zou ik dan ook nog voeding kunnen geven? want zonder voeding gaan die bladeren dood en ik wil week van tevoren water geven?

                        Comment


                          #87
                          Re: Northern light 5x kweek

                          24.jpg
                          zo zien mijn NL vrouwtjes er uit
                          mijn eerste binnen kweek
                          zit ook te twijfelen wanneer ik moet gaan knippen zit nu op 9 week 12/12
                          zal volgende keer ook een hele kweek posten

                          Comment


                            #88
                            Re: Northern light 5x kweek

                            die foto van 17 uur geleden echt vetlijkt het maar zo of zouden daar 25 van op een m2 passen?echt coolgezicht die lange hoofdtop

                            Comment


                              #89
                              Re: Northern light 5x kweek

                              dat de growshop houder je een duure topshooter verkoopt als bloeivoeding is wel een streeknormaal gesproken geef je deze de laatste 4 weken mee.heb hem zelf trouwens ook gekocht voor het eerst dus we zullen wel zien.was laatst in een echt tuincentrum en daar hadden ze prachtige 29 literpottenals je nu een klein kastje timmert met tl erin kleurcode daglicht,en je ze je zaadjes naa het ontkiemen daarin in 4 literpotjes met lightmix,dan kan je elke keer naa het drogen,gelijk weer je tent volzettenik zou ze in minimaal 20 literpotten zetten.en in de allmixdan hoef je de eerste 4 a 5 weken geen voeding te geven.dat je oogst nu iets tegenval komt enkel en alleen door je te kleine potten.op 1 m2 zet ik 16 potten van 11 liter neer,als ik niet gedoogt zou kweken natuurlijk

                              Comment


                                #90
                                Re: Northern light 5x kweek

                                okey! nja ik heb in ieder geval van deze kweek geleerd dat ik niet meer naar mijn growshop moet gaan voor advies tnx voor de tips! de volgende kweek zal zeker beter gaan

                                Comment

                                Bezig...
                                X