Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja pot weegt nauwlijks iets maar meter zegt dat het nog te vochtig is en ze hangen zo slap. ph staat op 7 en natheid grond staat hoog en
blijft ook zo staan
Ik zie dat je ongeveer de helft van je posts in dit topic loopt te verwijderen, inclusief foto's en de comments onder die posts etc.. Ik snap niet waarom?
Zo is het voor de leden hier natuurlijk ook niet te volgen eh.. + Het is ook verspilde energie van de mensen die comments onder die posts zetten.
Wat is een kweekverslag als je de helft van het verslag verwijdert.. Vallen nogal gaten in zo.
mijn advies zou zijn om het allemaal lekker te laten staan.
Met jouw toestemming kan ik je posts weer terug halen.
Mooi, mag jij ook ff. Je behandeld het Forum als je persoonlijke kweek-helpdesk. Voor elk dingetje wordt er direct een topic opengesmeten. Als je dan niet de hulp krijgt die je verwacht ga je lopen janken. Je steekt zelf 0 moeite in leren en lezen. Heb je wel 25 adviezen gegeven over hoe het wel/beter kan. Nooit reactie of begrip.
Na overleg met collega-mods. Vakantie tijd.
Edit:- Misschien kun jij vakantie tijd nuttig besteden en ff wat kweekverslagen doorlezen. Kun jij een heleboel van opsteken. Eigenlijk had je dat een jaar geleden al moeten doen. Een plantje grootbrengen is echt geen hogere wiskunde. Na 2/3 mislukte rondes gaat er toch wat mis eh?
Edit 2: - Collega mod heeft er een perma van gemaakt.
Comment