Breeder: Mephisto Genetics
Soorten: 1x Mango Smile, 1x #44 Pinot noir, 1x Freebie #11 (Creme-de-la-Chem x 3 Bears OG) x Forum Stomper
Tent: 70x70x160 cm
Lamp: Mars Hydro TS1000
Lichtcyclus: 24/0
Medium: Voorkweek in 100% Biobizz lightmix, in grote pot 70% Biobizz allmix + 30% perliet
Voeding: Biotabs, 2 tabs onder de wortelmassa bij het overpotten.
Na mijn eerste kweekje die half binnen onder paar CFLs, half buiten en vervolgens in een kweektentje uitgevoerd werd nog een poging wagen, waarbij ik het een stuk beter aan ga pakken. Ondanks deze matige start had deze plant wel een ruime 80 gram opgeleverd die goed werkt. Kijken of ik het met een beter aanpak verder kan schoppen in de opbrengst.
Voor deze kweek wil ik zo veel mogelijk hands-off gaan, behalve voor het noodzakelijke trainen natuurlijk om ze in de ruimte te laten passen. De planten worden overgepot in 15 liter autopots welke ik met zo'n 10-12 liter wil gaan vullen, rijke aarde van Biobizz en een paar biotabs om zo bijvoeden te minimaliseren.
Maandagochtend de zaden in bekertjes water gegooid, gisteravond waren de wortels bij alle drie zo'n 1-1,5 centimeter lang en heb ik ze in kleine potjes met Biobizz light mix geplaatst, ben benieuwd wanneer ze boven de grond poppen. Licht staat alvast aan op 25%, verder weinig bijzonders te melden.
Peace
20210811_183731.jpg
Comment