Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Haze, 2x Critical, 2x Green, 2x Northern Light Afjes (15-05-2021) LST

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Haze smoker Wat bedoelde je met hopelijk hebben ze niks gevonden?

Alle 11 (8 stuks uit de tent en 3 buiten) zijn afgeknipt en de potgrond mag ik zelf afvoeren.
    Meegenomen: 11 planten, 2 complete lampen, 2 ventilators, ontvochtiger, afzuiger inclusief filter, mijn aantekeningen boekje.

Tent is met een mes kapot gescheurd.

2 losse bulb lampen, potten, onderzetters hebben ze dan wel weer laten liggen.

Mijn wietvoorraad is niet gevonden en dat is maar beter ook, want dat is geen 5 gram.

Liander er natuurlijk bij en die rekening € 375,- lag 3 dagen later al in de bus.
    Gelukkig ben ik geen dief en handel ik niet in wiet en kon ik dat ook aantonen. Mijn stroomtermijn had ik al verhoogd tot € 200,- per maand wat ik ook kan aantonen.
    Helaas is er wel vanuit de politie een melding uitgegaan naar veiligthuis.nl wegens aanwezigheid van mijn kinderen, maar die mensen zijn van harte welkom om te zien hoe keurig netjes ik het thuis voor elkaar heb. Ook staat de schuur 10 meter van de woning af en was dat mijn plekje waar de kinderen niet mochten komen en niks te zoeken hebben.

Uiteindelijk vrees ik dat de 3 buitenplantjes dankzij de geur mijn hypocriete buurvrouw tot dit besluit hebben doen komen om zonder enige vorm van aankondiging de politie te bellen terwijl ik haar vertrouwde. En dan 2 weken ervoor nog mijn dakgoot schoonmaken tussen die 3 planten en dan houdt ze haar mond ook dicht. Ik kan daar niet met de kop bij dat je elkaar bijna 9 jaar lang wekelijks spreekt elkaar met van alles helpt en lief en leed deelt en dat je dan dit doet.

Ik verwacht binnen een paar weken een brief en wat mij betreft moet ik voorkomen. Juridisch ben ik meestal aardig sterk aangelegd en kan ik onderbouwen waarom ik dit gedaan heb.

Als ik meer weet laat ik wel van mij horen.

Comment

Pfff das klote man
      had gehoopt dat ze enkel waren komen kijken en je planten hadden gemist

Comment

• RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Was niet te missen als de buurvrouw gedetaild aangeeft waar ze moeten zoeken. Buiten in de tuin en in het schuurtje. Zo kwam men ook aan de deur met melding wiet buiten en in de schuur.

Wat een kut klote wijf zeg

Comment

Hallo allen,

Eind van deze middag was het zover en lag de strafsanctie op de mat.

Als ik voor 29 oktober € 159,- betaal is de zaak daarmee afgedaan.
        Al weken vrees ik voor een stevige straf dus dit is na alles wat ik al kwijt ben na de ontruiming een meevaller laten we maar zeggen.

Gelukkig was ik ondanks dat ik geschrokken was van de aanhouding wel ontzettend scherp en helder tijdens het lange verhoor en heb ik overtuigend kunnen aantonen dat het voor eigen gebruik was met name ook voor mijn vrouw. (Depressie, PTTS en wiet helpt haar daarbij.)

Tuurlijk ben ik wel alle kweekspullen kwijt en mijn planten die nog 1 tot 3 weken nodig hadden en waarbij ik op schema lag van een kilo, maar gelukkig had ik al ruim voldoende gedraaid de vorige ronde dat ik nog ruim voorzien ben.

Comment

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Dat je in de schuur kweekte wat mij ontschoten, in Kees zoveel berichten weet niet van een ieder waar precies. Ik ben wel zeur content voor je dat je stash en droogtent niet ontdekt is. Succes kerel

• Waterfall420
          Waterfall420 commented
          Editing a comment
          Gelukkig dan maar dat ze het huis niet hebben onderzocht anders was je voorraad ook meteen in beslag genomen, konden ze terug gaan in de tijd en was de boete mss veel zwaarder... en nu, de buurvrouw lynchen? Komaan zeg wat voor wereld leven we toch in, ze laten ons liever bloeden dan de wonde te deppen! rotte zieke wereld

• RickTerboeg
          RickTerboeg commented
          Editing a comment
          Terug gaan in de tijd konden ze sowieso doordat mijn aantekeningen boekje met alle resultaten vanaf januari in beslag was genomen en stonden geregistreerd met dezelfde hoge aantal grammen zoals hier op het forum in ieder verslag was te lezen. Daarom verbaast het mij dat ik er €159,- inclusief administratie kosten vanaf kom. Ja oke een registratie en wellicht word ik in de gaten gehouden, maar als ik 96 rij waar 80 mag krijg ik dezelfde boete.
      Bezig...
      X