Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Negen Afjes in de tent.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Negen Afjes in de tent.

    Korting op 420shop
    Opnieuw een ronde AFjes binnenkort.
    Zaad is geselecteerd. Van alles en nog wat. In dat eppendorf buisje zit nog een Tutanchamon zaadje, die was de 1e keer erg lekker de 2e keer dat ik die zette wat minder. Gekregen van 420sjop net zoals de OG kush.

    Ik.dacht eerst dat ik niet ging toekomen qua zaad om 10 verschillende AFjes ter zetten .... ik had nog zes soortjes liggen die ik terug in de koeling liet verdwijnen ... teveel zaad.

    Ook voor toekomstige FEMrondes nog vanalles liggen waarvan ik alweer vergeten was dat ik het had. Lekkers van Sannie en Sensi nog. Ik neem.me steeds weer voor niks meer te bestellen/kopen.
    20210813_204724.jpg 10+1 reserve. Spongepots om te kiemen eens testen.

    Bio voeding, bionova/plagron/no mercy doorelkaar. Potgrond ga ik volgende week kopen, uitstapje naar Zeeland. Ijzendijke en/of Terneuzen.

    4 12-literpotten en 6 3-literpotten is het plan.
    Nog even wachten en we beginnen er aan.

    300 watt SP-3000 lamp in bijbehorend 50 op 120 tentje dat Mars Hydro Emmie me opstuurde om mee te klooien.

    In een dikke week starten we ermee!

    #2
    Waarom afjes als je binnen kweekt? Succes!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heb zelf nog geen afjes gekweekt maar klinkt goed!

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Gewoon eens proberen? De eerste paar generaties waren minder. Ze zijn ook vaak wat kleiner. Dat maakt dat veel mensen er nog steeds wat op neer kijken. Maar ze worden staads beter en halen evengoed hoge THC waarden en worden erg smakelijke wietjes.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja er werd altijd gezegd dat afjes lang zo lekker niet smaken, maar blijkbaar is dat niet meer zo. Zal eens een poging wagen!

    #3
    BackYardPlant gaat dit interessant vinden.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Zeer zeker hahahaha
      Gaaf!

    #4
    Autoflowers liefst direct in flinke pot Ik merk dat ze in de 11L potten nog wat aan de kleine kant blijven doordat ze niet verder kunnen groeien met de wortels

    Wortel ruimte is van grote invloed op t uiteindelijke formaat van autoflowers

    3liter gaan ze niet leuk vinden

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Toch wel hoor. Blijven enkel kleiner inderdaad. Maar wel in verhouding met de potgrootte. 15 a 20 liter is ideaal merk ik. Maar al mooie kweekjes mee gedaan. 9 3-liters op 60x60cm. Ging goed. Telkens 1 mooie hoofdcola.

      8 afjes en 1 alibichili heet dat verslag.

      Als ik nog over andere potjes struikel in de
      growsjop volgende week, is dat nog wel iets dat kan veranderen. 10 dezelfde eventueel.

    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Ah ja?
      Aaah ja
      Maar ook eerder in de bloei daardoor dus eh

      Vind dat zelf zonde van t potentieel dat t zaadje heeft
      Maar je moet er ook rekening mee houden dat je maar X ruimte hebt voor de potten

      Eventueel kan je er 1 grote pot van maken met wat planken en worteldoek, heb dat in een ouder verslag ook gedaan, weet alleen ff niet meer welke
      25cm hoge planken, 4 stuks van een meter (€5), 1,25 x 1,25 worteldoek (€3) 1m^2 groot 25cm hoog, 250liter bak (€8)
      Ging geweldig

      Is maar een idee, een waarbij ik mn eigen mening van grotere pot is beter doorduw whahaha

      Grotere pot en dan LST hebbie zo 4-6 dikke colas per plant

      Staan ze een week a 2 weken langer (door langere groei fase)

      Veel hogere opbrengst

      Wel opletten dat je niet in een goedkope flat zit waar je met een 250liter pot door de grond zakt en je planten ineens bij de onderburen staan

    #5
    Ik volg m trouwens Ben heel benieuwd Ziet er uit alsof t heel lekker gaat worden

    Comment


      #6
      Hopelijk gaat het even lekker als je vorige rondes met een altijd maar betere oogst
      Vind ze ook wel leuk die automaatjes, het jammere eraan is dat ze toch wel iets vatbaarder zijn voor rot (naar mijn idee) waardoor (outdoor) toppen bijna een noodzaak word wat dan op zich weer minder problemen geeft, automatisch bloeiertjes lijken lekkerder te gaan als je hen wat hoogstresst en je daarna ophoepelt en met rust verder haar ding laat doen.
      Ben (zelf) voorstander hen hun gang te laten gaan in een 25Lpot maar het kan ook anders zoals je steeds bewijst

      Ieder zen ding trouwens en kan ik me makkelijk voorstellen je krijgt er een zwak voor na een eind onder je dak, ze hebben best wel iets intrigerends en
      veel succes gewenst kastje
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #7
        Mooie selectie, ik volg ! Succes!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #8
          Spongepots ...

          Sannie stuurt die mee in hun starterset.
          20210816_111810.jpg Ik vertrouw hun expertise wel.

          Maar AFjes ... dus meteen zodra er iets komt piepen de eindpot in. Of na 48 uur in die potjes al verhuizen naar de eindpot. Nog eens goed over nadenken om dan toch iets anders te doen eventueel.

          We blijven experimenteren. Volgende week maken we het zaad nat.

          Comment


            #9
            Ik heb die spongepots ook eens gebruikt, maar ze drogen mij te snel uit.
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


            • Nirvana
              Nirvana commented
              Editing a comment
              Had er nooit problemen mee, tot nu ..
              dagelijks 2 keer sprayen. Maar na 14 dagen de hoop opgegeven. Zeer jammer want het waren mijn laatste Jack herers van sensi seeds.

              Of zou ik ze toch nog eens tussen de koffiefilter zwieren ?

              Veel succes kelderkastje !

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Ik maak ze om de 2 dagen zeiknat , werkt wel zo. Ja liever te nat dan te droog die sponzen . Kiemt en wortelt voorlopig 100% hier. Echt in nat houden

            #10
            Interessant om eens te volgen.
            Ik wil een volgende ronde ook eens Afjes binnen zetten.

            Comment


            #11
            Ik ga dit ook even volgen. Succes

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Maandag maak ik het zaad nat! Welkom.

            #12
            Zit je nu ook niet met zo'n gevoel van, "Was het nu maar maandag"

            Comment


              #13
              11 zaadjes te kiemen gelegd.

              Best veel afval eigenlijk.
              20210823_101348.jpg
              Spannend ... wie valt er af. Moet er nog zaad bij ... we zullen zien.

              Volgende auto zaadjes doen mee:
              Sweet Seeds: Trainwreck en Chrystal Candy
              Zamnesia: Runtz en Amnesia Haze
              Barneys: Purple Punch en Pineapple Express
              Dutch Passion: Mazar, Glueberry OG en COP
              Zaadjes van 420 sjop: OG Kush en Tutanchamon

              Kaarsje branden voor de heilige Marie en Johanna. Komt wel weer goed.

              Comment


              • Rietslang
                Rietslang commented
                Editing a comment
                Lekkere soortjes uitgekozen. Nrml kan het met die natuurlijk gelijmde sponspotjes niet foutlopen.

              • Reneeeeeeetje
                Reneeeeeeetje commented
                Editing a comment
                Echt lekkere soortjes heb je. Succes deze ronde en ik blijf het volgen.

              #14
              leuk. weer een topic van de AF promotor . ik ben bijna zover dat ik een ronde AF ga proberen. nog 1 x de kunst afkijken bij je. succes weer!
              mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

              Comment


              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Geen kunst aan. Jij kunt dat! En welkom weer.

              #15
              We zijn begonnen! Dag 2 alweer.
              20210824_120311.jpgEr is dan ook naar verwachting weinig tot niets gebeurd. Morgen verwachten we meer actie.

              Comment


              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Zijn weer mooie soortjes, suc6 met je kweek
            Bezig...
            X