Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 * hawaiian snow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 * hawaiian snow

Korting op 420shop
    Hallo,

Dit word mijn 3e kweek, hiervoor 1 keer bigbang gehad( volledig binnen gekweekt)
    Vorigjaar Superlemon haze Opgekweekt binnen daara naar buiten.

Maar voor dit jaar tralalalal 5 Keer Hawaiian Snow!

Populair bij (ervaren) rokers die op zoek zijn naar de ultieme kick. Deze soort heeft heftige toppen met een extreem hoog THC gehalte. Geeft een geweldig lekkere Sativa high en kort daarop volgend een super stoned gevoel. Aanrader!

Awards: 1e prijs Hightime Cannabis Cup 2003, 3e prijs Highlife 2006.
    Soorten: Hawaii en Laos.
    Effect: Geeft een geweldig lekkere Sativa high en kort daarop een total stoned gevoel.
    Bloeitijd binnenkweek:11 weken met een opbrengst tot 700 gram per vierkante meter.
    Bloeitijd buitenkweek: Noordelijk halfrond tussen oktober en November. Op het Zuidelijk halfrond in juni.Uitgeroepen tot de beste wietplant in 2003, een kampioen voor de ervaren roker en kweker. Een opbrengst van 1200 gram per plant. THC: 23.7% CBD: 1.1% CBN: 0.8%

Zijn vrijdag 18 Maart binnen gekomen en meteen in de sponsge gedaan
    Hier link voor wie het nog niet kent: http://www.azarius.nl/seedshop/Bulldog/spongepot/

Mijn mening zeer tevreden houd het goed vochtig en zeer voedzame ondergrond!

Maar om even ter zaken te komen!
    5 van de 5 zijn nu opengebarsten , 1e die steekt nu al beetje boven het gaatje uit.

1.Maar mijn vraag is nu: ik dacht dat ik ze maar eerst rond de 3 cm hoog zou laten worden en dan wou ik ze over potten en 1,5 L potten en dan tot het onderste blaadje in de grond zetten. Is dit correct???

2. Ik wou de grond waar ik ze dan in doe, de helft van die lava grond (van growshop) doen en stekgrond van Welcoop. Ik wou ook een paar wormen zoeken en er 2 van in iedere pot doen om er voor te zorgen dat er veel lucht bij de wortels komt. Is deze 2e beredenatie van mij correct of raden jully andere diengen aan

Vervolgens wil ik ze daarna rond de 4 a 5 weken onder 6 TL balken van 18 watt(18 uur per dag) hangen. Als het natuurlijk zonnig is zet ik ze buiten dat si veel beter!

3. Voor de rest heb ik nog ene halve fles canna terra vega/flora.
    Maar ik lees dat geowon meststoffen hier de voorkeur krijgen. eens in de week wat mest er overheen en wat beender meel las ik in voorige kweekraporten. Ik wil de planten pas gaan bemesten na die 4 a 5 weken.Want dan wil ik ze buiten neer gaan zeggen(dag en nacht) Wederom zijn jully het hier mee eens?

P.S ik heb vorigjaar een compleete geisoleerde kweek kast gemaakt die L*B*H 1.22*1.22*0.60 inclusief groote afzuigings fan

Een goed begin is het halve werk!

Bij voorwaard bedankt,

Small
    One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Re: 5 * hawaiian snow

Na 4-5 weken voeding toevoegen wordt veel gedaan op aarde.
    Als je in het begin voedings tekorten zal zien, kanje lichte dosis geven.

Veel succes alvast!.

Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

bedankt!

Mijn card reader is stuk van mijn computer, maar zal morgen op school wel even de foto's uploaden!!

Comment

IMG_0078.jpgIMG_0072.jpgdit was 3 dagen geleden.

hier een foto van hoe het er nu voor staat
        Gister ingeplant tot aan de kroonbladeren. dus zijn vandaag al bijna 2 cm gegroeid( is nog 1cm aarde bij gedaan)
        zoals jully zien is de plant die 2 stengels heeft een stuk minder snel aan het groeien. Op die ftot van 3 dagen geleden zag je duidelijk dat hij voorliep. Hoewel daar nu niks meer van te merken is.
        IMG_0079.jpgIMG_0080.jpgIMG_0081.jpgIMG_0082.jpg
        Last edited by ceBep; 24 March 2011, 19:52. Reden: dubbelpost

Comment

Beste small,

Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.
          Verder wens ik je succes met je kweek

Met vriendelijke groet,
          vale.

Comment

Het gaat allenmaal zijn gangetje,
            Net weer overgepot in 80% Bac grond en 10 stek en 10 turf.

Ze gaan allenmaal prima behalve 1 die blijft jamergenoeg nog achter.
            Zijn kroonbladeren zijn geelig geworden, iemand tips?

IMG_0104.jpgIMG_0102.jpgIMG_0100.jpg Hier zie de duidelijk dat de middelste vlink afwijkt van de rest, iemand een iedee hoe ik dat kan voorkomen?

Comment

kijk eerst eens of je temperatuur (22 graden) ook snachts, luchtvochtigheid 50-80% ok is en je bodem niet te nat is (metertje halen bij de bouwmarkt met tuinshop).

Stekken hebben hoge luchtvochtigheid nodig om beetje te groeien
              Last edited by Cruzie; 6 April 2011, 18:22.

Comment

Bezig...
              X