Kunichika een prima klima 125 ec tc
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2xMars Hydro 2000 TSL in 120x120 tent
Collapse
X
-
Ja hij staat te loeien op de Max stand als ik hem minder zet gaat de Lv ook weer omhoog dus ja dan maar wat lawaai ben al aan het kijken om een demper te kopen / maken
Comment
-
Wesley pipes had je die demper toen rechtstreeks op de afzuiger gemonteerd ?
ik was aan het kijken de dempers In fles maat 125 zijn maar 50 cm lang
Hoop wel dat ie de db een beetje
naar benden haalt op max Stand doet ie er toch ruim 95 db
Comment
-
Kan zijn dat het maar 50 was hoor, heb ze denk ik op 2 verschillende manieren getest en met een db meter erbij, wel in de kamer. Besef nu dat ik erbuiten ook moest meten . Ook prima klima hier staat nooit op stand 2 van mij. Helpt weinig voor de lv, maakt meer lawaai. Omdat ik in dezelfde kamer aan/afzuig helptt niks.
-
Ik heb hier een PK125 met verloop naar 160mm. Die gaat via een 160mm solodek slang naar een demper van circa 1 meter (kan er niet bij dus meten is geen optie). Als de afzuiger op max staat te draaien hoor je hem buiten nog wel een beetje maar uitsluitend het geluid van luchtverplaatsing en zeker niet van de PK. Binnen hoor je hem zeker weten beter dan buiten.
-
-
Mja de afzuiger zelf hoor je niet zo erg maar die lucht verplaatsing die knalt toch met 95 db me werkruimte in en dat gaat opvallen en dat heb ik dan toch liever wat stiller indien mogelijk
naast de tent heb ik maar iets van 70 db
Comment
-
Voor het eerst hoe kan dat nou ?
mijn kleinste benzine zaag van 35 cc maakt al
115 db aan lawaai voor ik hem heb opgevoerd en beetje getuned
waarom trouwens van 125 naar 160 ? Is dat om het geluid of een andere reden ?
Comment
-
Van 125mm naar 160mm zorgt ervoor dat de luchtsnelheid afneemt en er dus ook minder lawaai te horen is
-
Inderdaad, daarom. Maar 115db?? Zal lekker werken zijn
-
Als ik alleen aan het werken ben heb ik Bluetooth oortjes in en oorkleppen op dus meestal nergens last van maar zelfs me elektra zagen produceren nog 107 a 108 db
-
-
Nou natuurlijk hadden ze geen demper in de growshop en de andere helft van de spullen paste niet
maar met wat ductape heb ik in ieder geval de filter van 200 naar 160 gemaakt met een verloop stuk en
dan paar m geisoleerde darm van 160 naar de afzuiger toe
scheelt al een hoop geluid
nu hoor je de afzuiger nog wel maar de windverplaatsing niet meer
dus meschien bouw ik nog wel eens een softbox voor de afzuiger
Ook heb ik een extra lucht ingang gemaakt met alu buis van 160 mm uiteinde van de buis loopt aan de ene zijde door tot boven de tent ( buitenzijde ) en dan naar beneden naar het midden van de tent ( op die manier word de warme lucht van de verwarming / ontvochtiger beneden in de tent in gevoerd )
scheelt gelijk 10 % Lv en beetje minder verwarmen
ik zit nu eindelijk lamp uit met lv van 50%
we zitten ondertussen in week 7 12/12
en de meiden tja die vinden het allemaal wel prima
heb wel wat licht burn en 4 planten die wat beginnen vergelen maar op dit punt denk ik niet sak
nog veel moet gaan toe voegen
- Likes 3
Comment
-
Zolang ik de verwarming aan houd kan ik de lv nu onder controle houden Max waardes 55% lamp uit en op de meeste plekken rond de 45% lv
nu hopen dat alles blijft werken gisteren 10
min voor de lampen Aan gingen sloeg er een zekering uit en heb nog
altijd geen idee waarom
gelukkig
Kreeg ik een melding van de Bluetooth sensors dat de lv te hoog opliep
Ik heb met 4 planten wat lightburn maar de lamp hangt nu net niet tegen het dak van de tent dus hoger geraak ik niet meer
we zitten ondertussen op dag 56 12/12
nog maar een paar weekjes te gaan en ik mag wel zeggen dat het me beste ronde tot nu toe is
- Likes 3
Comment
-
Nou vorige week de meiden een kopje kleiner gemaakt
de Jack herer heeft 91 G droog op geleverd
de kalini Asia met de monster top ( 33 G droog van 1 top ) heeft 81 G droog bereikt
en dan de 2 blue cheese hebben samen 256 G droog bereikt
en dan de runtz nog met maar 4 hoofdtoppen geoogst wegens top rot de andere hoofdtoppen weg gegooid
heeft die runtz met 2 planten toch nog 264 G droog op geleverd
dan komen we op een totaal van 704 G
daar ben ik wel heel erg blij mee
ik denk zonder rot was de 800 makkelijk gelukt
nou alles af breken en huis laten taxeren dan de volgende rondeAttached Files- 14E51A92-0B57-4F10-93C1-12C084F6C143.jpg (79,0 KB, 171 views)
- FB0ECFF3-2455-4A17-A6BA-3EEEF8B866D6.jpg (68,9 KB, 167 views)
- 77E7B56C-335E-4A67-A488-1C6E4E25CD88.jpg (87,9 KB, 167 views)
- CD7D64F9-9137-4C6D-AFD9-F8B38B0D463E.jpg (131,3 KB, 167 views)
- 415D9509-7902-4D9E-B0CA-4C0FF2CF1D72.jpg (187,3 KB, 167 views)
- 01883ABB-A173-4887-B757-0A27A188EF88.jpg (101,2 KB, 166 views)
- Likes 10
Comment
-
Prima opbrengst. Veel plezier met consumeren
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek
Comment
-
Mooie verslag.
Ik ben nu ook bezig met een eerst kweek van 2x tsl2000 lampen.
Mag ik vragen op welke hoogte je de lampen had hangen samen met de hoeveel % licht?
ik las tussen de verslagen door dat je dat tussen de 35/60cm hoog zat en hoeveel % licht?
Heb je voor mij een samenvatting van de hoogte en % licht van de 1ste week tot laatste week?
Comment
Comment